Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Comunicarea în administrația publică, ediția a II-a
Comunicarea în administrația publică, ediția a II-a
Preț 44 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-355-4
An apariție 2007
Nr. de pagini 432
Format 14x20
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Un act administrativ presupune implicarea unui număr mare de funcționari, fiecare dintre aceștia specializat într-un anumit domeniu și depinzând de ceilalți, deoarece produsul final este rezultatul, direct, al eforturilor combinate ale diferiților participanți la realizarea acestei finalități.

      Comunicarea este, așadar, definitorie în coordonarea adec­vată și eficientă a activităților caracterizate de astfel de conexiuni, proces de coordonare pentru materializarea căruia este necesară construirea unor canale de comunicare prin care ideile, cunoștințele și exigențele să poată fi transmise. Pentru ca obiectivele vizate să devină realitate, managementul public trebuie să se asigure că deciziile sunt transmise tuturor nivelurilor ierarhice. În plus, este din ce în ce mai important atât pentru administrație, cât și pentru clienții acesteia, autoritatea politică, contribuabili, cetățeni, grupuri de interese, dezvoltarea canalelor de comunicare cu lumea de afară.

      Sunt create, în acest mod, condițiile ca tot ceea ce se petrece în cadrul structurilor administrative să fie comunicat publicului, în general, și segmentelor țintă, în special. Pe de altă parte, administrația va beneficia de informații din exterior care îi sunt necesare pentru finalizarea obiectivelor.

      Comunicarea, ca proces ce focalizează demersurile mana­ge­­men­tului public, este importantă și din perspectiva calității relațiilor existente în cadrul unei anumite structuri ad­mi­nis­trative. Dimensiunea calitativă vizează menținerea unei atitudini de înțelegere mutuală, crearea și dezvoltarea unui climat motivațional, precum și asigurarea rezolvării cere­rilor și a stărilor de nemulțu­mire într-o manieră con­ciliantă.

      Dezvoltarea unei politici sociale adecvate, crearea și menținerea, la toate nivelurile, a unei atmosfere transparente sunt, într-o mare măsură, determinate de importanța care se acordă procesului de comunicare

Autoarea

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
PlatiOnline MasterCard Visa
    Recomandări

Comunicarea în administrația publică, ediția a II-a An apariție 2007
Nr. pagini 432
Format 14x20
Preț 44 lei
Economie și societate An apariție 2022
Nr. pagini 440
Format 17x24
Preț 70 lei
Contabilitatea instituțiilor de credit. Abordări teoretice și practice An apariție 2023
Nr. pagini 376
Format 17x24
Preț 60 lei
Contabilitate consolidată. O abordare europeană și internațională An apariție 2007
Nr. pagini 240
Format 17x24
Preț 38 lei
    În curs de epuizare

Modele de lanțuri scurte pentru produsele agroalimentare An apariție 2023
Nr. pagini 332
Format 17x24
Preț 65 lei
Economia întreprinderii și elemente de legislație. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2001
Nr. pagini 128
Format 17x24
Preț 35 lei
Contabilitatea românească între reformă și convergență An apariție 2005
Format 17x24
Preț 30 lei
Management public. Teste și studii de caz An apariție 2012
Nr. pagini 60
Format 20x29
Preț 9 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice

Logo PlatiOnline Visa & MasterCard