Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Organizația virtuală
Organizația virtuală
Preț 22 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-045-4
An apariție 2004
Nr. de pagini 304
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Trecerea la societatea informațională împarte întreprinderile în organizații tradiționale și organizații moderne, care utilizează tehnologia informației și comunicațiilor. Trăsătura-cheie a organizației economiei digitale va fi înlocuirea ierarhiei piramidale tradiționale cu o ierarhie orizontală. În planul managementului se va înregistra o dezvoltare a activității de luare a deciziilor prin optimizarea creativității, capacității de inovare și pregătirii intelectuale a subordonaților. Aceasta înseamnă că lucrul în echipă, colaborarea și cooperarea între angajați vor fi trăsătura-cheie a organizației viitorului, ceea ce va conduce probabil, în multe locuri, la schimbarea generațiilor la nivelul conducerii.

      Competitivitatea întreprinderii va depinde, în cele din urmă, de capacitatea de a trece de la caracterul ierarhic și individual la locul de muncă la promovarea muncii colaborative. Evoluția va fi în mod necesar acompaniată de recrearea încrederii reciproce între organizație și angajați, spre o nouă relație de proporționalitate între individualism și solidaritate, două trăsături majore ale societății contemporane.

      O dată cu dezvoltarea tehnologiilor informatice a fost posibilă apariția unei noi forme de organizație numite organizație virtuală. Organizațiile virtuale sunt configurații ale unor unități structurale semipermanente, interdependente (parțial dependente, parțial independente), dispersate geografic și care își măresc performanțele în general prin receptivitatea la schimbările nevoilor pieței și prin abilitățile tehnologiei informației și comunicațiilor, adaptându-și continuu formele organizatorice. În organizația virtuală, fluxurile de informații uzuale devin principalul conținut al muncii, înlocuind schimbul de produse reale sau obiecte tradiționale. Noile caracteristici rezidă în multe probleme noi tehnologice sau de management în procesele organizației virtuale.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Metode și tehnici de programare: culegere de probleme An apariție 2008
Nr. pagini 166
Format 17x24
Preț 29 lei
Localități virtuale An apariție 2008
Nr. pagini 148
Format 17x24
Preț 13 lei
XML An apariție 2001
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 8 lei
Cibernetica firmei: aplicații și studii de caz An apariție 2019
Nr. pagini 204
Format 17x24
Preț 38 lei
    Recomandări

Politica agricolă a Uniunii Europene An apariție 2019
Nr. pagini 312
Format 17x24
Preț 45 lei
Politici de marketing în afaceri An apariție 2019
Nr. pagini 222
Format 17x24
Preț 40 lei
Analiza informațiilor referitoare la piețele externe An apariție 2019
Nr. pagini 140
Format 17x24
Preț 35 lei
Statistică economică generală. Ediția a doua An apariție 2019
Nr. pagini 524
Format 17x24
Preț 65 lei
    În curs de epuizare

Analiza cotei efective de impozitare a profitului companiilor An apariție 2019
Nr. pagini 268
Format 17x24
Preț 43 lei
Sisteme inteligente hibride: teorie, studii de caz pentru aplicatii economice, ghidul dezvoltatorului An apariție 2002
Nr. pagini 320
Format 17x24
Preț 25 lei
Marketing antreprenorial pe înțelesul tuturor An apariție 2018
Nr. pagini 78
Format 14x20
Preț 17 lei
Implicațiile noilor tehnologii informaționale în creșterea competitivității turistice An apariție 2019
Nr. pagini 404
Format 17x24
Preț 58 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice