Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Motivația economică: dimensiuni psihologice și manageriale
Motivația economică: dimensiuni psihologice și manageriale
Preț 7 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-234-6
An apariție 1999
Nr. de pagini 320
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Această carte, neavând “rețete miraculoase” de propus cu privire la cea mai bună modalitate de a motiva salariații într-un timp foarte scurt, riscă să dezamăgească managerii și oamenii de afaceri mult prea grăbiți atunci când este vorba de aspectele teoretice ale condiției umane și de consecințele practice ale acestora. Tocmai de aceea, cartea le este destinată lor, în primul rând. Adesea, în tratatele de economie, problema subiectivității umane este expediată rapid, în timp ce motivația este înțeleasă ca o problemă simplă și clară. Or, psihismul individual și social este deosebit de complex și necesită o abordare pluridisciplinară, pe care teoriile economice și manageriale fie o abordează sub forma unor discursuri vagi, fie o rezumă la o serie de tehnici de manipulare.

      Cartea se adresează, totodată, unui public larg (salariați, studenți) interesat de domeniul economic și care își va pune aceste probleme simple ce țin de modalitatea lui de acțiune într-un mediu economic. Ea se adresează în particular și celor care au eșuat experimentând rețetele de care vorbeam, având însă în continuare dorința de a reflecta asupra motivației altfel decât în termeni de soluție imediată. Cu alte cuvinte, cartea nu se vrea o “Introducere în problema motivației” și nici una din zecile de cărți intitulate “Cum să motivăm oamenii?” Ea nu este nici un manual de marketing și cu atât mai puțin un tratat fundamental asupra motivației. Ne propunem o definire a motivației și – în prelungire – relevarea implicațiilor concrete ale acesteia în întreprindere, a temeiurilor motivației individuale și colective, precum și a analiza unele modalități de management ce răspund acestor exigențe.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Incertitudinea: o perspectivă psihosociologică An apariție 2005
Nr. pagini 392
Format 17x24
Preț 31 lei
Orașul inteligent. Sesiunea de comunicări științifice An apariție 2014
Nr. pagini 252
Format 17x24
Preț 36 lei
Discurs și comportament economic An apariție 2005
Nr. pagini 248
Format 17x24
Preț 17 lei
Instituții și prosperitate: de la etică la eficiență An apariție 2003
Nr. pagini 304
Format 17x24
Preț 20 lei
    În curs de epuizare

Pachet: Privatizarea durerile facerii, tranziția rațională, privatizarea în țările în tranziție An apariție 1999
Nr. pagini 960
Preț 10 lei
Dreptul societăților An apariție 2002
Nr. pagini 544
Format 17x24
Preț 27 lei
Sesiunea de comunicări științifice Europa 2020 An apariție 2012
Nr. pagini 248
Format 17x24
Macroeconomie, volumul 1 An apariție 2009
Nr. pagini 168
Format 17x24
Preț 22 lei
    În pregătire

Sisteme informatice de gestiune: modele teoretice și practice An apariție 2013
Format 14x20    
Mina de aur Format 17x24    
Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice