Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția a II-a
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția a II-a
Preț 48 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-418-6
An apariție 2009
Nr. de pagini 392
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     Sistemul marketingului internațional reprezintă o abordare modernă, subsumată necesității îmbunătățirii eficacității întregului marketing destinat piețelor internaționale. Mediul internațional face obiectul a două capitole în care sunt tratate conceptele, conținutul, structura și problemele specifice ale macromediului și ale pieței, inclusiv prin prisma identificării clienților prin segmentare. Cercetarea de marketing internațional este axată pe procese și metode specifice.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția I An apariție 2005
Format 17x24
Preț 27 lei
Politici de marketing. Studii de caz An apariție 2018
Nr. pagini 270
Format 17x24
Preț 45 lei
Brand și branding An apariție 2021
Nr. pagini 174
Format 17x24
Preț 40 lei
Politici de marketing în afaceri An apariție 2019
Nr. pagini 222
Format 17x24
Preț 40 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice