Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Fundamente teoretice ale comerțului internațional
Fundamente teoretice ale comerțului internațional
Preț 20 lei
Adaugă
ISBN 973-590-545-0
An apariție 2001
Nr. de pagini 176
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      După cum arăta R. Findlay (1984), urmând exemplul lui Dostoievski, care arăta că literatura rusă s-a dezvoltat pe rădăcinile pieselor lui Gogol, teoria pură a comerțului internațional a germinat din solul fertil al Capitolului 7 al lucrării lui David Ricardo („Principiile…“). Exemplul, incredibil de simplu, al schimbului de vin și stofă între Anglia și Portugalia, a pătruns în miezul conceptului de avantaj comparativ, concept care îngloba în el esența echilibrului cerere-ofertă pe piețele produselor respective, ale factorilor de producție, precum și pe piețele interna­ționale. Acel exemplu, devenit clasic, după cum îl califică și Manoilescu (1931) în încercările sale de îmbogățire a teoriei avantajului comparativ, stă la baza teoriilor actuale ale schimbului mondial de mărfuri. Mesajul esențial pe care această lucrare îl oferă lumii este că schimbul internațional nu reprezintă un scop în sine sau un fenomen separat al economiei unui stat: comerțul internațional a apărut ca o extindere necesară a economiei națiunilor, în încercarea lor de a se dezvolta continuu, de a asigura un nivel mai ridicat al bunăstării. El se află în interdependență cu restul componentelor economice naționale, sistemul producție-consum-acumulare-schimb exterior fiind un sistem cu reacție negativă (feed-back-ul asigurând stabilitatea sistemului).

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
PlatiOnline MasterCard Visa
    Cărți din aceeași categorie

Negocierea comercială internațională An apariție 2006
Nr. pagini 448
Format 17x24
Preț 60 lei
Carte distinsă cu premiu!
Politici de marketing în afaceri An apariție 2019
Nr. pagini 222
Format 17x24
Preț 40 lei
Tipuri de piețe și modalități de formare a prețului An apariție 2013
Nr. pagini 120
Format 14x20
Preț 17 lei
Politici de marketing. Studii de caz An apariție 2018
Nr. pagini 270
Format 17x24
Preț 45 lei
    Recomandări

Bazele contabilității. Aplicații practice An apariție 2009
Nr. pagini 384
Format 17x24
Preț 58 lei
Auditul Intern, ediția a II-a An apariție 2009
Nr. pagini 654
Format 17x24
Preț 65 lei
Set:  Auditul Intern (ediția a II-a) + Guvernanța corporativă An apariție 2009
Nr. pagini 1036
Preț 85 lei
Filosofie. Îndrumar pentru bacalaureat și admitere la facultățile de profil An apariție 2009
Nr. pagini 136
Format 14x20
Preț 27 lei
    În curs de epuizare

Riscul meteorologic în agricultură. Grâul de toamnă An apariție 2000
Nr. pagini 248
Format 17x24
Preț 10 lei
Internet și intranet: concepte și aplicații An apariție 2000
Nr. pagini 304
Format 17x24
Preț 10 lei
Tratat de statistică teoretică și economică An apariție 2008
Nr. pagini 672
Format 17x24
Preț 66 lei
România 2004: starea economică, evoluții semnificative An apariție 2004
Nr. pagini 664
Format 14x20
Preț 21 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice

Logo PlatiOnline Visa & MasterCard