Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului
Preț 35 lei
Adaugă
ISBN 973-709-254-6
An apariție 2006
Nr. de pagini 240
Format 14x20
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Biotop. Biocenoză. Ecosistem. Entropie. Cuvinte a căror semnificație este înțeleasă doar de câțiva inițiați. Cei mai mulți oameni nu le-au auzit, nu le cunosc și nu știu ce reprezintă. Și totuși, ele caracterizează viața și mediul în care aceasta ia naștere și evoluează, dar mai ales relațiile strânse care se stabilesc între aceste două elemente definitorii ale existenței pe Pământ.

      Pentru România, unde problematica, dar mai ales acțiunile destinate protecției mediului și a vieții locuitorilor săi, începe să devină tot mai importante atât pentru autorități, cât și pentru firme și cetățeni, soluțiile de marketing specifice viziunii și exigențelor ecologice pot sprijini eforturile ce trebuie depuse, pentru ca integrarea țării în marea familie europeană să fie hotărâtă și deplină. Importanța marketingului verde se impune de la sine, deoarece el poate potența în mod eficient conținutul și procesele ciclului bazat pe ecologie și informație, mai ales la nivelul tehnologiilor și aplicațiilor. Această contribuție potenți­ală plasează marketingul ecologic în avangarda activităților menite să stopeze deteriorarea mediului, să îmbunătățească viața și să prezerve natura și calitatea existenței pe Pământ, pe care să le lase moștenire generațiilor viitoare.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
PlatiOnline MasterCard Visa
    Cărți din aceeași categorie

Marketing. Proiecte și studii de caz An apariție 2022
Nr. pagini 228
Format 17x24
Preț 55 lei
Marketingul firmei. Studii de caz An apariție 2020
Nr. pagini 264
Format 17x24
Preț 45 lei
Tehnica operațiunilor de comerț exterior An apariție 2008
Nr. pagini 408
Format 17x24
Preț 45 lei
Fundamente teoretice ale comerțului internațional An apariție 2001
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 20 lei
    Recomandări

Fericirea angajaților în industria informației. Promisiuni vs realitate An apariție 2024
Nr. pagini 178
Format 17x24
Preț 45 lei
Pentru ECONOMIȘTI și AFACERI An apariție 2022
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 52 lei
Capitalul imaterial și dematerializarea activităților economice. Provocări pentru contabilitate An apariție 2024
Nr. pagini 280
Format 17x24
Preț 55 lei
Rețele holonice de afaceri. Un model de business în era digitală An apariție 2022
Nr. pagini 424
Format 17x24
Preț 68 lei
    În curs de epuizare

Finanțe publice și evaziune fiscală An apariție 2008
Nr. pagini 478
Format 17x24
Preț 61 lei
Economie europeană, ediția întâi An apariție 2009
Nr. pagini 248
Format 17x24
Preț 38 lei
Serviciile în economia dematerializată: de la model de dezvoltare la strategii de firmă An apariție 2010
Nr. pagini 308
Format 17x24
Preț 38 lei
Finantarea activităților de protecție a mediului An apariție 2004
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 18 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice

Logo PlatiOnline Visa & MasterCard