Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului
Preț 35 lei
Adaugă
ISBN 973-709-254-6
An apariție 2006
Nr. de pagini 240
Format 14x20
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Biotop. Biocenoză. Ecosistem. Entropie. Cuvinte a căror semnificație este înțeleasă doar de câțiva inițiați. Cei mai mulți oameni nu le-au auzit, nu le cunosc și nu știu ce reprezintă. Și totuși, ele caracterizează viața și mediul în care aceasta ia naștere și evoluează, dar mai ales relațiile strânse care se stabilesc între aceste două elemente definitorii ale existenței pe Pământ.

      Pentru România, unde problematica, dar mai ales acțiunile destinate protecției mediului și a vieții locuitorilor săi, începe să devină tot mai importante atât pentru autorități, cât și pentru firme și cetățeni, soluțiile de marketing specifice viziunii și exigențelor ecologice pot sprijini eforturile ce trebuie depuse, pentru ca integrarea țării în marea familie europeană să fie hotărâtă și deplină. Importanța marketingului verde se impune de la sine, deoarece el poate potența în mod eficient conținutul și procesele ciclului bazat pe ecologie și informație, mai ales la nivelul tehnologiilor și aplicațiilor. Această contribuție potenți­ală plasează marketingul ecologic în avangarda activităților menite să stopeze deteriorarea mediului, să îmbunătățească viața și să prezerve natura și calitatea existenței pe Pământ, pe care să le lase moștenire generațiilor viitoare.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Brand și branding An apariție 2021
Nr. pagini 174
Format 17x24
Preț 40 lei
Tehnica operațiunilor de comerț exterior An apariție 2008
Nr. pagini 408
Format 17x24
Preț 45 lei
Trade Finance. Finanțarea comerțului An apariție 2002
Nr. pagini 386
Format 14x20
Preț 28 lei
Comerțul exterior. Finanțare și analiză financiar-bancară An apariție 1999
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 5 lei
    Manuale școlare

Educație plastică. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 96
Format 20x27
Preț 35 lei
Istorie. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 160
Format 20x27
Preț 40 lei
Studiul calității produselor și serviciilor. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 35 lei
Geografie. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 120
Format 20x27
Preț 38 lei
    Recomandări

Modele de filiere agroalimentare performante în România An apariție 2023
Nr. pagini 219
Format 17x24
Preț 48 lei
The Idea of Parliamentary Immunity. A Cross-country Conceptual Analysis for France, Germany, Poland and Romania An apariție 2022
Nr. pagini 288
Format 17x24
Preț 56 lei
Taifas antreprenorial An apariție 2023
Nr. pagini 96
Format 17x24
Preț 40 lei
Educație plastică. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 96
Format 20x27
Preț 35 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice