Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Tipuri de piețe și modalități de formare a prețului
Tipuri de piețe și modalități de formare a prețului
Preț 17 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-665-4
An apariție 2013
Nr. de pagini 120
Format 14x20
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

Lucrarea analizează, în prima sa parte, rolul prețului în viața economico-socială, dar, mai ales, modalitățile de formare a acestuia, atât pe piețele cu concurență perfectă, cât și în cadrul piețelor cu concurență imperfectă. În final, lucrarea prezintă dinamica prețurilor în economia românească, în perioada 1990-2010, nu înainte de a fi analizat rolul implicării statului în mecanismul formării acestora.

Prin urmare, cartea se adresează, în primul rând, studenților care sunt preocupați de înțelegerea rolului prețului în viața economico-socială, de procesul formării acestuia pe diferite piețe, dar și cadrelor didactice din domeniul științelor economice și nu numai.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
PlatiOnline MasterCard Visa
    Cărți din aceeași categorie

Comerțul exterior și politica comercială a României în perioada de tranziție la economia de piață. Strategii de dezvoltare An apariție 2002
Nr. pagini 304
Format 17x24
Preț 20 lei
Marketing. Studii de caz și chestionare An apariție 2024
Nr. pagini 188
Format 17x24
Preț 44 lei
Marketing financiar - monetar An apariție 2012
Nr. pagini 296
Format 17x24
Preț 37 lei
Cercetări de marketing An apariție 2019
Nr. pagini 222
Format 20x27
Preț 85 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice

Logo PlatiOnline Visa & MasterCard