Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Fundamentele științei mărfurilor, ediția a doua
Fundamentele științei mărfurilor, ediția a doua
Preț 25 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-709-098-5
An apariție 2005
Nr. de pagini 336
Format 14x20
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

     Abordând problematica științei mărfurilor în relație cu aspectele practice ale comercializării produselor, lucrarea definește cadrul conceptual al standardizării, evidențiind principalele preocupări în domeniu pe plan național, în Uniunea Europeană și la nivel internațional. De asemenea, sunt prezentate cele mai recente orientări privind ambalarea, marcarea și etichetarea mărfurilor, în relație cu exigențele actuale privind protecția mediului.

     Un loc deosebit îl ocupă modelele de sisteme de management al calității propuse de standardele internaționale ISO 9000, cu evidențierea exigențelor definite de noua ediție a acestor standarde.

     În continuare sunt prezentate metodele de analiză a mărfurilor, precum și indicatorii de evaluare a calității produselor.

     De asemenea, sunt evidențiate preocupările actuale privind certificarea conformității, garantarea calității produselor și serviciilor și cele referitoare la protecția consumatorului.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Inițiere în marketingul educațional An apariție 2017
Nr. pagini 60
Format 14x20
Preț 17 lei
Decizia strategică în comerț exterior: dezvoltare durabilă, analiza eficienței economice, strategia de marketing, fundamentarea deciziilor An apariție 2003
Nr. pagini 172
Format 14x20
Preț 20 lei
Politici de marketing în afaceri An apariție 2019
Nr. pagini 222
Format 17x24
Preț 40 lei
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția I An apariție 2005
Format 17x24
Preț 27 lei
    În curs de epuizare

Economia întreprinderii de turism și comerț. Manual de studiu individual An apariție 2004
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 20 lei
Moderarea inegalităților de venit. Schimbarea în economie An apariție 2020
Nr. pagini 240
Format 17x24
Preț 45 lei
Set: Management financiar, ediția a doua. Volumele I, II și III An apariție 2021
Nr. pagini 812
Format 17x24
Preț 140 lei
Economia și dreptul Uniunii Europene An apariție 2022
Nr. pagini 286
Format 17x24
Preț 52 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice