Rețele holonice de afaceri. Un model de business în era digitală
Preț 68 lei
Stoc limitat!
ISBN ![](https://www.edecon.ro/images/meniu/img_trans.gif) 978-973-709-996-9
An apariție ![](https://www.edecon.ro/images/meniu/img_trans.gif) 2022
Nr. de pagini ![](https://www.edecon.ro/images/meniu/img_trans.gif) 424
Format ![](https://www.edecon.ro/images/meniu/img_trans.gif) 17x24
Culoare interior ![](https://www.edecon.ro/images/meniu/img_trans.gif)
negru
Legătorie ![](https://www.edecon.ro/images/meniu/img_trans.gif) broșat
Copertă ![](https://www.edecon.ro/images/meniu/img_trans.gif) carton mediaprint
Anvelopă ![](https://www.edecon.ro/images/meniu/img_trans.gif) nu
Semn de carte ![](https://www.edecon.ro/images/meniu/img_trans.gif) nu
Limba ![](https://www.edecon.ro/images/meniu/img_trans.gif) română
|
Descriere
Lucrarea este focalizată esențial pe tehnici/instrumente de aplicare a tehnologiei digitale la nivel de firme/instituții publice și oricare alt tip de grup social structurat ierarhic. Tipul de rețele studiat este de interes întrucât acesta extinde și generalizează anumite principii derivate din aplicarea MBO (Management by Objectives), BPR (Business Process Reenginering) sau a excelenței în afaceri.
|
|