Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Management și marketing electoral: alegerea consilierilor locali
Management și marketing electoral: alegerea consilierilor locali
Preț 11 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-988-X
An apariție 2004
Nr. de pagini 208
Format 14x20
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Prezenta lucrare își propune să vină în sprijinul candidaților și aleșilor locali din administrația publică.

      Capitolele 1-4 se adresează reprezentanților politici care candidează pentru alegerile locale, pentru funcția de primar sau consilier local.

      Acestea se constituie într-un ghid de pregătire și desfășurare a campaniei electorale pentru alegerile locale.

      Capitolele 5-9 se adresează consilierilor locali care au fost aleși și sunt în exercițiu.

      Acestea se constituie într-un ghid de îndeplinire a mandatului de consilier.

      Sperăm că informațiile oferite prin lucrare vor fi folosite cu succes de candidații și aleșii locali, în scopul creșterii eficienței și competenței în rezolvarea problemelor concrete, cotidiene, cu care se confruntă comunitățile locale și cetățenii în slujba cărora trebuie pusă întreaga lor activitate.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Știința administrativă An apariție 2007
Nr. pagini 288
Format 17x24
Preț 48 lei
Autorizațiile de urbanism An apariție 1999
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 15 lei
Proiecte și acțiuni de dezvoltare la nivelul comunităților An apariție 2008
Nr. pagini 158
Format 17x24
Preț 18 lei
Comunicarea în administrația publică, ediția a II-a An apariție 2007
Nr. pagini 432
Format 14x20
Preț 44 lei
    Recomandări

Marketing în turism. Teorie și practică An apariție 2020
Nr. pagini 276
Format 17x24
Preț 48 lei
Politici de marketing în afaceri An apariție 2019
Nr. pagini 222
Format 17x24
Preț 40 lei
Pentru ECONOMIȘTI și AFACERI An apariție 2022
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 52 lei
Studiu privind stresul organizațional și climatul muncii An apariție 2020
Nr. pagini 144
Format 14x20
Preț 28 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice