Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Marketing financiar-bancar
ISBN 973-709-084-5
An apariție 2005
Nr. de pagini 200
Format 14x20
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Carte aflată în arhivă.
Este epuizată din stoc și nu se va retipări.
Descriere

      În bănci, marketingul este practicat de întregul personal, „de la președinte la portar“. Fiecare în parte contribuie în felul său la crearea sentimentului de încredere și siguranță de care are nevoie clientul pentru a accepta să-și încredințeze altora agoniseala sau pentru a se angaja în împrumuturi care îi pun tot felul de condiții și care îi afectează liniștea viitoare. Oamenii de marketing sunt însă un grup special și restrâns de gânditori și creatori care în cotidian sunt entuziaști, dar calmi, logici, organizați, sistematici, muncitori, specialiști.

      Cartea Iulianei Cetină se absoarbe ușor, este pragmatică și temeinică, prin urmare utilă. Ne introduce în secolul XXI, când s-a născut de fapt industria bancară modernă românească, în principal pe seama avântului și priceperii capitalului străin. Fervoarea cu care acesta penetrează piața creează un spectacol de marketing a cărui strălucire abia începe să se întrevadă și care trebuie să ne dea de învățat și de gândit.

 

Prof. univ. dr. Emanuel Odobescu

director general adjunct al Piraeus Bank Romania

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Economia fermelor agricole. Marketing agroalimentar An apariție 2018
Nr. pagini 158
Format 17x24
Preț 30 lei
Comerț rural: perspectiva integrării în fluxurile de distribuție ale UE An apariție 2006
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 42 lei
Cercetări de marketing An apariție 2019
Nr. pagini 222
Format 20x27
Preț 85 lei
Dicționar de marketing An apariție 2020
Nr. pagini 156
Format 17x24
Preț 35 lei
    Manuale școlare

Desen tehnic. Clasa a X-a An apariție 2000
Nr. pagini 114
Format 17x24
Preț 33 lei
Geografie. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 120
Format 20x27
Preț 38 lei
Economia întreprinderii și elemente de legislație. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2001
Nr. pagini 128
Format 17x24
Preț 35 lei
Culegere de logică și gândire critică pentru admiterea la Drept și Poliție An apariție 2023
Nr. pagini 148
Format 17x24
Preț 38 lei
    Recomandări

Econofizica. O introducere în fizica sistemelor socioeconomice An apariție 2003
Nr. pagini 272
Format 17x24
Preț 50 lei
Analiza nodală. Abordare micro și macroeconomică. Compendiu An apariție 2019
Nr. pagini 170
Format 17x24
Preț 40 lei
Finanțe. Manual pentru clasa a XII-a An apariție 2002
Nr. pagini 192
Format 17x24
Preț 33 lei
Set: Finanțe corporative. Volumele 1-4 An apariție 2023
Nr. pagini 1200
Format 19x25,5
Preț 190 lei
    În curs de epuizare

Organizația virtuală An apariție 2004
Nr. pagini 304
Format 17x24
Preț 22 lei
Filosofie - Tip A. Manual pentru clasa a XII-a, filiera vocațională, teoretică, tehnologică An apariție 2002
Nr. pagini 96
Format 17x24
Preț 16 lei
Istorie și dezvoltare privind contabilitatea din România An apariție 2005
Nr. pagini 304
Format 17x24
Preț 25 lei
Măsurarea și compararea dezvoltării economice An apariție 1996
Nr. pagini 352
Format 14x20
Preț 3 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice