În bănci, marketingul este practicat de întregul personal, „de la președinte la portar“. Fiecare în parte contribuie în felul său la crearea sentimentului de încredere și siguranță de care are nevoie clientul pentru a accepta să-și încredințeze altora agoniseala sau pentru a se angaja în împrumuturi care îi pun tot felul de condiții și care îi afectează liniștea viitoare. Oamenii de marketing sunt însă un grup special și restrâns de gânditori și creatori care în cotidian sunt entuziaști, dar calmi, logici, organizați, sistematici, muncitori, specialiști.
Cartea Iulianei Cetină se absoarbe ușor, este pragmatică și temeinică, prin urmare utilă. Ne introduce în secolul XXI, când s-a născut de fapt industria bancară modernă românească, în principal pe seama avântului și priceperii capitalului străin. Fervoarea cu care acesta penetrează piața creează un spectacol de marketing a cărui strălucire abia începe să se întrevadă și care trebuie să ne dea de învățat și de gândit.
Prof. univ. dr. Emanuel Odobescu
director general adjunct al Piraeus Bank Romania