Managementul aprovizionării și desfacerii, ediția a treia
Preț 30 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-788-7
An apariție 2004
Nr. de pagini 544
Format 19x25,5
Culoare interior
negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc
|
Descriere
În abordarea problematicii specifice aprovizionării materiale și cu echipamente tehnice a întreprinderilor și ale desfacerii produselor finite, autorii au avut în vedere caracteristicile economiei de piață, dezvoltându-se elementele de esență. În acest context se prezintă instrumentarul economico-metodologic eficient și de utilitate practică prin a cărei aplicare se obțin rezultate foarte bune în conducerea, organizarea și realizarea proceselor de aprovizionare și de desfacere (vânzare) a rezultatelor producției.
Un spațiu extins s-a acordat elaborării și fundamentării strategiei în aprovizionare și desfacere, organizării și concretizării relațiilor comerciale între agenții economici în funcție de poziția acestora pe piață, selecției partenerilor de afaceri, testării credibilității acestora, organizării și desfășurării acțiunilor de negociere și de finalizare a lor - activități cu semnificație deosebită și influență determinată pentru activitatea economică a întreprinderilor, dezvoltarea acestora, protecția lor față de fenomene generatoare de disfuncționalități etc.
|
|