Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Psihosociologia managerială
Psihosociologia managerială
Preț 48 lei
[ carte epuizată ]
Autor Elvira Nica
ISBN 978-973-709-330-1
An apariție 2008
Nr. de pagini 334
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Avându-se în vedere caracterul tot mai complex al contextului în care sunt puși să lucreze, managerii apelează permanent la o serie de specialiști cu care intră într-un caracter disciplinar. A putea purta un asemenea dialog necesită, din partea managerului, o pregătire pe un „câmp larg de specializare”. „Limbajul cooperării” multidisciplinare se învață greu, el presupunând o înțelegere a importanței și a specificului muncii „altora”. Dar, cu toate aspectele variate cu care se confruntă managerul (și cei din echipele de „coaching” care participă la activitățile manageriale), un element se profilează ca fiind esențial: activitatea managerială este, în primul rând (și mai presus de toate), o activitate cu oamenii.

      Indiferent dacă managerul activează într-o întreprindere de confecții sau de producere de utilaje tehnice, într-o organizație de consultanță sau uzină chimică, el lucrează cu oamenii și se ocupă de oameni.

      Managementul este un domeniu complex de activități (diferențiate și corelate) care urmăresc atragerea membrilor la realizarea performantă a sarcinilor.

      Putem vorbi de funcțiile managementului prin care cei antrenați în acest domeniu au de îndeplinit o serie de roluri diferite. Dar, până la urmă, toate aceste roluri se referă la momente ale antrenării oamenilor la buna desfășurare a activității.

      Cursul se axează tocmai pe această dimensiune esențială a manage­mentului. A cunoaște ce este omul, ce-l motivează și-l orientează în muncă este o cerință esențială.

      Pe drept cuvânt, se spune că a conduce înseamnă a motiva.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Gestiunea resurselor umane An apariție 2011
Nr. pagini 248
Format 17x24
Preț 42 lei
Economia, firma și managementul bazate pe cunoștințe An apariție 2005
Nr. pagini 296
Format 20x29
Preț 39 lei
Universul multidimensional al deciziei An apariție 2008
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 30 lei
Proximitatea culturală în managementul schimburilor economice internaționale. Ediția a II-a revizuită An apariție 2022
Nr. pagini 244
Format 17x24
Preț 50 lei
    Recomandări

Tehnologia informației și a comunicațiilor. Manual clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 35 lei
Probleme de analiză matematică An apariție 2003
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 50 lei
Analiza cotei efective de impozitare a profitului companiilor An apariție 2019
Nr. pagini 268
Format 17x24
Preț 43 lei
Auditul Intern, ediția a II-a An apariție 2009
Nr. pagini 654
Format 17x24
Preț 65 lei
    În curs de epuizare

Tratat de statistică teoretică și economică An apariție 2008
Nr. pagini 672
Format 17x24
Preț 66 lei
Managementul organizațiilor An apariție 2007
Nr. pagini 380
Format 17x24
Administrație și politici publice An apariție 2006
Nr. pagini 352
Format 14x20
Preț 42 lei
Economie. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2004
Nr. pagini 128
Format 20x27
Preț 21 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice