Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Opinia publică: strategii de persuasiune și manipulare
Opinia publică: strategii de persuasiune și manipulare
Preț 34 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-709-196-5
An apariție 2006
Nr. de pagini 432
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

     În prezent, în România se pune mai acut o altă problemă decât cea a raportului dintre mase și elite, anume persuasiunea populației și manipularea opiniilor, atitudinilor și comportamentelor. Persuasiunea și manipularea s-au conturat ca puncte nevralgice acute în viața socială de azi. Considerând că este de datoria cercetătorilor din domeniul științelor socioumane să abordeze disfuncționalitățile sistemului social, am gândit că realitatea impune o lucrare focalizată pe mecanismele producerii opiniei publice, relevându-se rolul comunicării persuasive și, din nefericire, capcanele manipulării. Așa s-a născut ideea unei noi lucrări, Opinia publică. Strategii de persuadare și manipulare.

     În prezenta lucrare, am reluat și dezvoltat capitolele despre opinia publică din cartea publicată în 2002 "Opinia publică. Gândesc masele despre ce și cum vor elitele?". Partea a II-a a lucrării este consacrată strategiilor de persuadare și manipulare. După discuția despre conținutul termenilor de „persuasiune” și „manipulare”, am trecut în revistă teoriile psihosociologice și lingvistice referitoare la schimbarea atitudinală, ca scop al persuasiunii. Am stăruit mai mult asupra umorului în persuasiune – o „problemă serioasă”, cu aplicații directe în advertising, dar care nu a fost luată în seamă de specialiștii de la noi, în ciuda faptului că pe plan mondial există o literatură foarte bogată referitoare la forța persuasivă a râsului. În partea finală a lucrării, am inclus trei studii realizate în colaborare cu prof. univ. dr. Dorel Abraham, dr. Sebastian Lăzăroiu și drd. Alexandru Zodieru, cărora le mulțumesc și pe această cale pentru sprijinul colegial pe care mi l-au acordat.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
PlatiOnline MasterCard Visa
    Cărți din aceeași categorie

Discurs și comportament economic An apariție 2005
Nr. pagini 248
Format 17x24
Preț 17 lei
Tehnologia în tranșeele informației An apariție 1999
Nr. pagini 320
Format 17x24
Preț 8 lei
Incertitudinea: o perspectivă psihosociologică An apariție 2005
Nr. pagini 392
Format 17x24
Preț 31 lei
Introducere în sociologia clasică An apariție 2003
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 26 lei
    Manuale școlare

Limba și literatura română. Manual pentru clasa a X-a, pentru Școala de Arte și Meserii An apariție 2005
Nr. pagini 112
Format 20x27
Preț 20 lei
Economie. Manual pentru clasa a IX-a, școala de arte și meserii An apariție 2004
Nr. pagini 96
Format 20x27
Preț 21 lei
Desen tehnic. Clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 35 lei
Istorie. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2006
Nr. pagini 144
Format 20x27
Preț 40 lei
    În curs de epuizare

Introducere în studiul piețelor de mărfuri energetice și de transporturi An apariție 2002
Nr. pagini 376
Format 19x25,5
Preț 35 lei
Uniunea Europeană: de la Roma la Lisabona An apariție 2012
Nr. pagini 304
Format 17x24
Preț 35 lei
Fundamentarea deciziilor complexe prin tehnici de simulare An apariție 2002
Nr. pagini 224
Format 14x20
Preț 16 lei
Comerțul exterior. Finanțare și analiză financiar-bancară An apariție 1999
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 5 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice

Logo PlatiOnline Visa & MasterCard