Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Pilotajul performant al întreprinderii
Pilotajul performant al întreprinderii
Preț 10 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-590-269-9
An apariție 2000
Nr. de pagini 384
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Într-o primă parte a lucrării se tratează problematica referitoare la proiectarea unui sistem de pilotaj performant care, pus în funcțiune și animat în mod corespunzător, să poată constitui un instrument eficient pentru potențarea utilizării activelor tangibile și intangibile de care dispune sau poate dispune întreprinderea în prezent și în viitor.

      În această parte se definesc conceptele referitoare la pilotajul întreprinderilor, prezentându-se pilotajul strategic ca o formă particulară, superioară a managementului strategic, principiile care trebuie să fundamenteze sistemul de pilotaj și modul practic cum trebuie conceput și proiectat un sistem de pilotaj performant.

      În cea de-a doua parte a lucrării este prezentată o problematică complexă care trebuie avută în vedere pentru ca sistemul de pilotaj proiectat să poată să funcționeze în mod performant.

      În această parte, în cadrul diferitelor capitole, se prezintă strategiile economice și politicile întreprinderii a căror realizare trebuie să constituie obiectul pilotajului, aspectele referitoare la alegerea tipului de întreprindere, privind diagnosticarea activității întreprinderii și generarea alternativelor strategice, cu un accent deosebit pus pe problematica definirii, elaborării și punerii în aplicare a strategiilor de schimbare, care să armonizeze activitatea întreprinderii cu noile tendințe survenite ca urmare a mutațiilor profunde intervenite în mediul înconjurător intern și extern.

      În lucrare se subliniază rolul important pe care îl are directorul întreprinderii și imaginea sa în realizarea unui pilotaj performant și se prezintă un ansamblu de mijloace, metode și tehnici de conducere și organizare care pot fi folosite pentru realizarea unui pilotaj eficient.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

S.A. Funcționarea și încetarea societăților comerciale pe acțiuni An apariție 1996
Nr. pagini 264
Format 17x24
Preț 20 lei
Evaluarea întreprinderilor, ediția a II-a An apariție 2002
Nr. pagini 336
Format 14x20
Preț 30 lei
Raportarea financiară a companiilor multinaționale. Analiza informațiilor pe segmente geografice An apariție 2020
Nr. pagini 216
Format 17x24
Preț 44 lei
Analiza economico-financiară a firmei An apariție 2014
Nr. pagini 512
Format 17x24
Preț 60 lei
    În curs de epuizare

Economia României: limitări manageriale An apariție 2002
Nr. pagini 240
Format 14x20
Preț 5 lei
Economie contemporană. Ce este tranziția? An apariție 2000
Nr. pagini 176
Format 14x20
Preț 9 lei
Excepția de neconstituționalitate și Noul Cod de Procedură Penală An apariție 2016
Nr. pagini 94
Format 14x20
Preț 17 lei
Campioană în contextul crizei financiare An apariție 2012
Nr. pagini 416
Format 14x20
Preț 10 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice