Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Inovarea și internaționalizarea firmelor. Paradigme actuale ale societății cunoașterii
Inovarea și internaționalizarea firmelor. Paradigme actuale ale societății cunoașterii
Preț 75 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-970-9
An apariție 2021
Nr. de pagini 476
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

Lucrarea dezvăluie anumite „rădăcini”/condiționări, istorice și de alt tip, privind activitatea inovativă din firme ce au o anumită influență asupra competiției economice dintre marile corporații multinaționale din principalele țări ale lumii, în contextul apariției unor companii de tip latecomers din China, India sau Coreea de Sud care au reconfigurat propriu-zis arhitectura economiei globale începând cu 2000 și până în prezent.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
PlatiOnline MasterCard Visa
    Cărți din aceeași categorie

Economie și societate An apariție 2022
Nr. pagini 440
Format 17x24
Preț 70 lei
Buna guvernare. Cauză și efect ale negentropiei sociale An apariție 2018
Nr. pagini 152
Format 14x20
Preț 20 lei
Carte distinsă cu premiu!
Fericirea angajaților în industria informației. Promisiuni vs realitate An apariție 2024
Nr. pagini 178
Format 17x24
Preț 45 lei
Modelare economică. Teorie și studii de caz. Ediția a doua An apariție 2019
Nr. pagini 404
Format 17x24
Preț 50 lei
    În curs de epuizare

Protagoniști ai vieții economice, volumul I An apariție 2002
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 22 lei
Economie și politici economice, ediția a II-a An apariție 2004
Format 17x24
Preț 15 lei
Uniunea Europeană: de la Roma la Lisabona An apariție 2012
Nr. pagini 304
Format 17x24
Preț 35 lei
Stereotipuri de gen în discursul publicitar: o incursiune în patriarhatul mediatic An apariție 2005
Nr. pagini 248
Format 17x24
Preț 50 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice

Logo PlatiOnline Visa & MasterCard