Misiunea organizațiilor de afaceri
Preț 60 lei
[ carte epuizată ]
ISBN  978-973-709-982-2
An apariție  2022
Nr. de pagini  408
Format  17x24
Culoare interior 
negru
Legătorie  broșat
Copertă  carton mediaprint
Anvelopă  nu
Semn de carte  nu
Limba  română
Alertează-mă când este pe stoc
|
Descriere
Cartea analizează argumentat modul în care antreprenorii ar trebui să își selecteze un anumit model pragmatic de urmat în sensul acceptării și a unor responsabilități sociale atunci când inițiază o afacere, stabilind misiunea viitoarei entități care va deveni apoi un actor social în relația cu alte categorii de stakeholders. În esență, valorile în care cred în mod real fondatorii unei firme, cât și valorile în care crede top-managementul oricărei organizații de afaceri au fost și rămân esențiale în impunerea unui comportament etic al organizației atât în perioadele de prosperitate, cât și cele de declin ale operațiunilor.
|
|