Implicațiile noilor tehnologii informaționale în creșterea competitivității turistice
Preț 58 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-887-0
An apariție 2019
Nr. de pagini 404
Format 17x24
Culoare interior
negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc
|
Descriere
Privind lucrurile din perspectivă macroeconomică putem observa cum țările cu economii avansate s-au impus relativ ușor într-o poziție dominantă pe piața turismului, datorită avantajelor competitive susținutede nivelul general de dezvoltare, respectiv de volumul investițiilor publice și private. Mai nou, cum unele țări emergente încep să recupereze din decalajele înregistrate. În acest context, se impune întrebarea: este România o astfel de țară?
Prezenta lucrare are ca scop, pe de o parte, generarea unui răspuns cât mai pertinent la această întrebare, iar pe de altă parte, determinarea stadiului general de adoptare a noilor tehnologii informaționale și de comunicații în sfera activității turistice din România și a implicațiilor acestor vectori în sporirea competitivității pe piață.
|
|