Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Refracția sociologică și reflexia jurnalistică: despre sondajele de opinie și prezentarea lor în mass media
Refracția sociologică și reflexia jurnalistică: despre sondajele de opinie și prezentarea lor în mass media
Preț 17 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-709-171-X
An apariție 2005
Nr. de pagini 280
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Lucrarea noastră își propune să identifice procedurile mai frecvent întâlnite când datele obținute în sondajele de opinie publică fac obiectul articolelor din ziare și reviste de mare tiraj. Am numit aceste constante „reflexia jurnalistică a sondajelor de opinie publică”.

      Contribuțiile unora dintre cei mai reputați specialiști în studiul opiniei publice, împreună cu studiile unor tineri cercetători, doctoranzi și absolvenți de sociologie și științe ale comunicării ilustrează cât se poate de convingător refracția sociologică definitorie pentru sondajele de opinie publică și analizează pertinent reflexia jurnalistică a cercetărilor care au ca scop măsurarea curentelor de opinie.

Prof. univ. dr. Septimiu Chelcea

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Comportamentul de vot: sondajele de opinie și gestiunea campaniilor electorale An apariție 2004
Nr. pagini 384
Format 17x24
Preț 33 lei
Sociolog în viața cotidiană An apariție 2005
Nr. pagini 448
Format 17x24
Preț 34 lei
Societatea cunoașterii An apariție 2006
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 30 lei
Identitatea axiologică a culturii: eseu despre realitatea și virtualitatea valorilor culturale An apariție 2004
Nr. pagini 472
Format 14x20
Preț 24 lei
    În curs de epuizare

Tipuri de piețe și modalități de formare a prețului An apariție 2013
Nr. pagini 120
Format 14x20
Preț 17 lei
Tehnologia în tranșeele informației An apariție 1999
Nr. pagini 320
Format 17x24
Preț 8 lei
Manualul calității An apariție 1997
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 2 lei
Finanțele publice ale României, ediția a doua An apariție 2005
Nr. pagini 384
Format 17x24
Preț 30 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice