Strategii de marketing bancar
Preț 21 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-305-9
An apariție 2007
Nr. de pagini 208
Format 14x20
Culoare interior
negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc
|
Descriere
Cartea de față parcurge toate etapele construirii unei strategii de marketing realiste și pragmatice al cărei rezultat eficient ar fi crearea și vânzarea activă și dinamică a produselor bancare.
Succesul specialistului de marketing se ascunde în spatele unui efort tenace și minuțios care pornește de la cunoașterea profesionistă a produsului bancar, continuă cu analiza psihologică, sociologică și poate matematică a consumatorilor și se reflectă în final în creația artistică și vaporoasă, comică sau didactică a publicității și promovării eficiente.
Nenumărați tineri talentați își câștigă admirația publică și împlinirea personală la capătul unor eforturi depuse în cel mai adânc anonimat.
Autorii
|
|