Factorul familie. Unicitatea afacerilor de familie
Preț 30 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-926-6
An apariție 2020
Nr. de pagini 168
Format 17x24
Culoare interior
negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc
|
Descriere
În România, studiile de piață realizate de diferitele companii de consultanță, care manifestă interes față de de afacerile de familie, indică faptul că între 50 și 60% din agenții economici din țara noastră sunt, în fapt, afaceri de acest tip și că 1 din 10 afaceri sunt deținute de persoane de sex opus, care au același nume și o diferență de vârstă de maximum 10 ani, ceea ce indică o afacere de cuplu. Având în vedere aceste informații care demonstrează o răspândire largă a afacerilor de familie în România, este necesară acordarea unei atenții sporite acestor afaceri pentru a identifica caracteristicile, provocările și oportunitățile care le stau înainte și pentru a formula soluții pentru dezvoltarea lor.
Obiectivul acestei cărți este de a prezenta modelul afacerii de familie ca un mod viabil de inițiativă antreprenorială pentru țara noastră.
|
|