Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Management financiar, ediția a doua. Volumul I - Diagnosticul financiar al companiei
Management financiar, ediția a doua. Volumul I - Diagnosticul financiar al companiei
Preț 55 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-614-2
An apariție 2012
Nr. de pagini 280
Format 19x25,5
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Disponibilă în setul
Set: Management financiar, ediția a doua. Volumele I, II și III
Preț set 140 lei
Adaugă setul în coș
Descriere

Lucrarea prezintă interes pentru managerii financiari ai companiei, atât la nivel strategic, cât și la cel operațional. Elementele de bază prezentate în această lucrare pot servi și aspiranților la aceste poziții, fie că sunt angajați în poziții executive (personal de execuție), fie că sunt cursanți la diferite cursuri de profil. Cu toate acestea, elementele prezentate în această lucrare pot fi utile și analiștilor financiari (interni sau externi), evaluatorilor de întreprinderi, personalului din bănci angrenat în activitatea de creditare sau de monitorizare a întreprinderilor debitoare. Fiecare dintre acești destinatari prezintă anumite cerințe informaționale, asupra cărora vom insista pe parcursul lucrării.

Lucrarea noastră se află la cea de-a doua ediție. Am parcurs un drum dificil de la prima ediție, publicată în 2003. A fost o perioadă de acumulări, dar și de raționalizări. A rezultat un plan ce cuprinde apariția a trei volume, cel dintâi fiind cel de față. Primul volum se va concentra asupra aspectelor de bază din managementul financiar și asupra analizei financiare. În funcție de aprecierea cititorilor noștri avem planul de a continua cu publicarea a încă două volume, primul destinat managementului financiar strategic și cel de-al doilea, celui operațional.

Credem în necesitatea integrării unui număr cât mai ridicat de studii de caz. Din acest punct de vedere, am avut de optat între utilizarea unui studiu de caz „serial”, prezent pe parcursul fiecărui capitol și a unui univers de studii de caz, independente. Am preferat cea de-a doua variantă – aceste studii de caz sunt diverse și credem că pot ajuta mai mult la înțelegerea fenomenelor prezente la nivelul mai multor societăți comerciale.

Autorii 

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
PlatiOnline MasterCard Visa
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice

Logo PlatiOnline Visa & MasterCard