Tehnici și instrumente utilizate în managementul calității
ISBN  973-590-256-7
An apariție  2000
Nr. de pagini  520
Format  17x24
Culoare interior 
negru
Legătorie  broșat
Copertă  carton mediaprint
Anvelopă  nu
Semn de carte  nu
Limba  română
Carte aflată în arhivă. Este epuizată din stoc și nu se va retipări.
|
Descriere
Lucrarea este destinată managerilor, specialiștilor din domeniul calității și tuturor celor care doresc să cunoască tehnicile și instrumentele concrete pe care le pot utiliza pentru asigurarea calității proceselor, pe întreaga traiectorie a produsu-lui, de la identificarea cerințelor clienților până în etapa postutilizării, cu efecte favorabile în afaceri. În egală măsură, se adresează și studenților din învățământul superior economic și tehnic, care parcurg în programul de pregătire discipline din domeniul calității, dar și celor care, indiferent de profilul facultății, doresc să dobândească cunoștințe referitoare la tehnicile și instrumentele utilizabile în managementul calității. Considerăm, de asemenea, că lucrarea este deosebit de utilă în programele de perfecționare profesională inițiate de organizațiile de profil în domeniul managementului calității în general, dar mai ales pentru programele referitoare la modelele de asigurare a calității propuse de standardele ISO 9000, în relație cu modelele naționale și cel european al TQM.
Autorii
|
|