Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Strategii de branding
Strategii de branding
Preț 15 lei
[ carte epuizată ]
Autor Costin Lianu
ISBN 978-973-709-497-1
An apariție 2010
Nr. de pagini 176
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Înțelegerea imaginilor, și implicit a brandurilor, este un domeniu de cercetare nou și cu multe provocări. Brandurile, ca imagini ale unor identități  competitive supuse rigorilor pieței, au în prezent o diversitate de manifestări simbolice, lingvistice, vizuale, de comunicare și se străduiesc să reprezinte și să domine percepția umană nu numai asupra produselor și serviciilor, dar și a organizațiilor, în sensul cel mai larg al termenului, a locurilor, a concentrărilor de firme, a indivizilor și chiar a țărilor.

      Brandurile, ca imagini, au propria lor logică de formare și propriul lor dinamism. Cât se desprind ele de identitatea obiectelor sau persoanelor pe care le reprezintă și care sunt factorii care dau o anumită autonomie imaginilor față de produsele, organizațiile, locurile și indivizii pe care îi reprezintă? Este economia bunurilor materiale dublată de o economie a brandurilor și care este noul rol al brandurilor în noua economie?

      Sunt întrebări frecvente la care această lucrare încearcă să dea unele răspunsuri și să formuleze o serie de repere în ceea ce privește tipologia brandurilor și modul în care acestea se formează.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Managementul achizițiilor publice An apariție 2012
Nr. pagini 356
Format 17x24
Preț 44 lei
Managementul tehnologiilor neconvenționale, volumul II An apariție 1999
Nr. pagini 336
Format 20x29
Preț 20 lei
Rețele holonice de afaceri. Un model de business în era digitală An apariție 2022
Nr. pagini 424
Format 17x24
Preț 68 lei
Romanian Public Management Reform. Theoretical and empirical studies. Volume 2 - Civil service An apariție 2009
Nr. pagini 280
Format 14x20
Preț 37 lei
    În curs de epuizare

Strategii și politici contabile An apariție 2004
Nr. pagini 480
Format 17x24
Preț 40 lei
Some microeconomic landmarks of the transition process in Romania An apariție 2018
Nr. pagini 352
Format 17x24
Preț 45 lei
Protagoniști ai vieții economice, volumul I An apariție 2002
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 22 lei
Sectorul agroalimentar românesc în contextul Strategiei „De la fermă la consumator” An apariție 2023
Nr. pagini 152
Format 17x24
Preț 40 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice