Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Piața turistică. Relațiile ofertă-cerere și fundamentarea strategiilor de dezvoltare
Piața turistică. Relațiile ofertă-cerere și fundamentarea strategiilor de dezvoltare
Preț 25 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-790-3
An apariție 2016
Nr. de pagini 138
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

Lucrarea își propune o abordare teoretică a principalelor aspecte ce țin de conținutul, semnificația și specificitatea categoriilor corelative ale pieței, de rolul de regulator al prețului, de necesitatea asigurării echilibrului acesteia și de înțelegere a ei ca mijloc esențial de fundamentare a strategiilor de dezvoltare a turismului, și nu numai. Focalizarea cercetării pe problematica echilibrului ofertă-cerere pe piața turistică, prin prisma particularităților acestora, oferă o perspectivă nouă în literatura proprie domeniului, conferind lucrării o notă de originalitate.

În logica analizelor referitoare la piața turistică în structura lucrării sunt luate în discuție probleme vizând natura distinctă a pieței turistice în ansamblul său și a celor două categorii corelative ale sale, cu accent pe determinanți, forme de manifestare, purtători, indicatori de măsurare, modalități de evaluare. Sunt de asemenea cercetate relațiile și intercondiționările dintre ofertă și cerere, ca principiu fundamental al funcționarii pieței, tipologia acestor raporturi și vectorii realizării echilibrului lor.

Dincolo de abordarea firească în viziunea marketingului, echilibrul pieței este analizat și din perspectiva managementului, ca element de bază în proiectarea strategiilor de dezvoltare turistică; tipologia strategiilor specifice turismului, arhitectura unei strategii, fundamentarea acesteia, modalitățile de implementare – probleme analizate  în lucrare – sunt tot atâtea argumente ce susțin abordarea, atât de necesară, din perspectiva managementului modern.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Piața turistică a României. Realități. Mecanisme. Tendințe, ediția a doua An apariție 2008
Nr. pagini 278
Format 17x24
Preț 59 lei
Turism balnear. Evoluție și tendințe la început de nou mileniu An apariție 2021
Nr. pagini 236
Format 17x24
Preț 45 lei
Marketing în turism. Teorie și practică An apariție 2020
Nr. pagini 276
Format 17x24
Preț 48 lei
    Recomandări

Managementul calității. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 33 lei
Biologie. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 144
Format 17x24
Preț 35 lei
Culegere de logică și gândire critică pentru admiterea la Drept și Poliție An apariție 2023
Nr. pagini 148
Format 17x24
Preț 38 lei
Geografie. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2006
Nr. pagini 152
Format 20x27
Preț 40 lei
    În curs de epuizare

Risk and Volatility. Theory, Methods and Econometric Modelling An apariție 2021
Nr. pagini 280
Format 17x24
Preț 55 lei
Modele endogene de dinamică economică An apariție 2016
Nr. pagini 98
Format 17x24
Preț 21 lei
Convergența economică a României. De la paradigme la strategii concrete An apariție 2016
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 30 lei
Manual pentru pregătirea de bază în domeniul electric. Școală profesională, anul I + 1/2 II An apariție 2000
Nr. pagini 488
Format 17x24
Preț 60 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice