Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Mărfurile alimentare în comerțul internațional
Mărfurile alimentare în comerțul internațional
Preț 26 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-423-3
An apariție 2001
Nr. de pagini 336
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Pentru elucidarea problemelor calității mărfurilor din toate unghiurile de vedere ale economiei de piață liberă, trebuie clarificate câmpul și condițiile în care calitatea normală a mărfurilor poate să exercite o influență nu numai pentru a contribui la prosperitatea agenților economici implicați (printr-o marjă stimulatorie de profit), ci și prin consolidarea liniilor de forță care asigură, prin intermediul agenților economici, creșterea prosperității generale a populației, deci și a țării în ansamblul ei. Cu cât un agent economic este mai sensibil la respectarea corectă a mecanismelor complexe ale economiei de piață (care acționează oriunde într-un cadru legislativ bine precizat și dinamic), cu atât șansele sale de reușită sunt mai mari, miza fiind nu numai supraviețuirea, dar și dezvoltarea, creșterea sa continuă în raport cu imaginea pe care și-o creează pe piață.

      Studiul modern al mărfii cercetează și fundamentează noțiuni, concepte și categorii merceologice implicate în activitatea managerială a circulației tehnice a mărfurilor atât pentru întreprinderea producătoare, cât și pentru diferitele tipuri de întreprinderi care se ocupă de activități comerciale.

      Selecția tematică urmărește furnizarea elementelor teoretice și a postulatelor operaționale merceologice utilizabile în condițiile economiei de piață.

Autorii

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Trade Finance. Finanțarea comerțului An apariție 2002
Nr. pagini 386
Format 14x20
Preț 28 lei
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția a II-a An apariție 2009
Nr. pagini 392
Format 17x24
Preț 48 lei
Marketing în turism. Teorie și practică An apariție 2020
Nr. pagini 276
Format 17x24
Preț 48 lei
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția I An apariție 2005
Format 17x24
Preț 27 lei
    Recomandări

Economia și dreptul Uniunii Europene An apariție 2022
Nr. pagini 286
Format 17x24
Preț 52 lei
Marketing în turism. Teorie și practică An apariție 2020
Nr. pagini 276
Format 17x24
Preț 48 lei
Economia întreprinderii și elemente de legislație. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2001
Nr. pagini 128
Format 17x24
Preț 35 lei
Bazele statisticii teoretice și economice An apariție 2005
Nr. pagini 424
Format 17x24
Preț 70 lei
    În curs de epuizare

Strategii de marketing bancar An apariție 2007
Nr. pagini 208
Format 14x20
Preț 21 lei
Informatics: computer hardware and programming in Visual Basic An apariție 2003
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 48 lei
Global value chains. A macroeconomic perspective. Trends in vertical specialization of Romanian industries An apariție 2020
Nr. pagini 204
Format 17x24
Preț 42 lei
Fiscalitate și prețuri în economia de piață An apariție 2002
Nr. pagini 304
Format 17x24
Preț 16 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice