Refracția sociologică și reflexia jurnalistică: despre sondajele de opinie și prezentarea lor în mass media
Preț 17 lei
[ carte epuizată ]
ISBN  973-709-171-X
An apariție  2005
Nr. de pagini  280
Format  17x24
Culoare interior 
negru
Legătorie  broșat
Copertă  carton mediaprint
Anvelopă  nu
Semn de carte  nu
Limba  română
Alertează-mă când este pe stoc
|
Descriere
Lucrarea noastră își propune să identifice procedurile mai frecvent întâlnite când datele obținute în sondajele de opinie publică fac obiectul articolelor din ziare și reviste de mare tiraj. Am numit aceste constante „reflexia jurnalistică a sondajelor de opinie publică”.
Contribuțiile unora dintre cei mai reputați specialiști în studiul opiniei publice, împreună cu studiile unor tineri cercetători, doctoranzi și absolvenți de sociologie și științe ale comunicării ilustrează cât se poate de convingător refracția sociologică definitorie pentru sondajele de opinie publică și analizează pertinent reflexia jurnalistică a cercetărilor care au ca scop măsurarea curentelor de opinie.
Prof. univ. dr. Septimiu Chelcea
|
|