Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Benchmarking: teorie și aplicații
Benchmarking: teorie și aplicații
Preț 23 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-709-165-5
An apariție 2006
Nr. de pagini 208
Format 14x20
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

     În primul capitol sunt prezentate conceptul de benchmarking, evoluția acestuia și modalitățile în care sunt folosite astăzi instrumentele și tehnicile de benchmarking, utilitatea aplicării benchmarking-ului, preocupările în acest sens ale unor instituții din străinătate.

     Capitolul 2 prezintă analiza relațiilor dintre benchmarking și alte concepte, a particularităților utilizării instrumentelor și tehnicilor de benchmarking într-o economie în tranziție, principalele contribuții la identificarea direcțiilor în care benchmarking-ul poate fi util la retehnologizarea întreprinderilor, precum și posibilitățile de extindere a utilizării benchmarking-ului în grup la rezolvarea problemelor întreprinderilor românești.

     În Capitolul 3 sunt înfățișate unele contribuții teoretice ale autorilor la dezvoltarea tehnicilor și instrumentelor de benchmarking specifice scopului retehnologizării întreprinderilor industriale, pe stadii și etape ale procesului, așa cum sunt definite în cadrul modelului elaborat de Organizația Europeană pentru Calitate (EOQ). Din diversitatea modelelor existente în prezent, modelul EOQ a fost ales având în vedere opțiunea României privind integrarea europeană.

     Capitolul 4 înfățișează rezultatele unor cercetări experimentale având ca obiect aplicarea unor tehnici și instrumente de benchmarking alese (prin adaptarea pentru necesitățile benchmarking-ului a unor metode utilizate în mod curent în alte discipline sau prin elaborarea unor metode originale). Experimentele au avut ca obiect: identificarea factorilor critici de care depinde succesul unui agent economic; identificarea surselor de informare utile în benchmarking; identificarea unor parteneri-țintă care pot oferi cele mai bune practici; prezentarea instrumentelor de selectare a partenerilor, a instrumentelor și tehnicilor pentru conducerea investigațiilor și obținerea informațiilor necesare, a tehnicilor de prelucrare a informațiilor și de adaptare a datelor utile în vederea perfecționării proceselor și produselor proprii și inițierii unui proces al îmbunătățirilor continue.

     În Capitolul 5 este prezentată o sinteză a condiției actuale și de perspectivă a benchmarking-ului pe plan mondial și în România și sunt trecute în revistă premisele indispensabile la nivel național și la nivelul firmei pentru aplicarea cu succes a benchmarking-ului.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Fundamentarea deciziilor complexe prin tehnici de simulare An apariție 2002
Nr. pagini 224
Format 14x20
Preț 16 lei
Management financiar-contabil în instituțiile publice de educație academică An apariție 2016
Nr. pagini 356
Format 17x24
Preț 42 lei
Managementul Întreprinderilor Mici și Mijlocii din România: Implementarea unei abordări structurate în condiții de risc An apariție 2021
Nr. pagini 252
Format 17x24
Preț 48 lei
Managementul achizițiilor publice An apariție 2012
Nr. pagini 356
Format 17x24
Preț 44 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice