Lucrarea GLOSAR DE MANAGEMENT este structurată în trei părți.
În prima parte se prezintă definițiile a circa 1000 de termeni. Sunt cuvinte sau expresii care se întâlnesc frecvent în procesul de conducere dar și teorii sau metode necesare pentru realizarea unor activități eficiente. Pentru a realiza o succesiune, s-a avut în vedere cuvântul principal dintr-o expresie și nu ordinea firească din limba română. De exemplu Metoda ABC trebuie căutată la ABC (metoda), Teoria Costurilor de tranzacționare la Costuri de tranzacționare (teorie), iar Regula Hurwicz la Hurwicz (regula). Acest lucru s-a făcut pentru a înlătura unele dubii din cadrul limbajului curent, (același concept este numit uneori diferit, de exemplu Graficul Gantt, Diagrama Gantt sau Tabelul Gantt), dar și pentru a evita termeni foarte mulți care au la început cuvinte precum „analiza”, „metoda”, sau „teoria”. Sunt însă și excepții în cazul unor expresii foarte cunoscute (de exemplu Analiza Valorii).
În partea a doua sunt prezentate scurte biografii ale circa 150 de personalități ce au contribuit la dezvoltarea managementului, subliniindu-se pentru fiecare ideile lor principale ce au dus la un progres managerial. Se întâmplă astfel ca același nume să fie întâlnit și la termeni și la biografie (de exemplu Say-principiu și Jean-Baptiste Say). Personalitățile prezentate sunt în general profesori și consultanți în management dar și manageri, cu idei sau realizări de excepție.
În ultima parte se prezintă o listă de acronime des utilizate în management, în general corespunzând expresiei în limba engleză și de asemenea două liste cu termeni, în limba engleză și în limba franceză, de asemenea întâlniți în lucrările de specialitate și care au o traducere aparte față de cea curentă.