Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Identitatea axiologică a culturii: eseu despre realitatea și virtualitatea valorilor culturale
Identitatea axiologică a culturii: eseu despre realitatea și virtualitatea valorilor culturale
Preț 24 lei
Adaugă
Autor Dan Cruceru
ISBN 973-709-007-1
An apariție 2004
Nr. de pagini 472
Format 14x20
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      În lucrarea de față nu ne-am propus și nici nu era posibil să prezentăm și să clarificăm multitudinea temelor rezultate din întâlnirea celor două rodnice și incitante discipline, axiologia și filosofia culturii, și nici problematica axiologiei fundamentale, din care nu ar putea lipsi conceptul de valoare, originea și natura valorilor, dualitatea de esență a valorilor, conștiința axiologică etc. etc. Am dorit să evidențiem unele elemente pentru o interpretare axiologică a culturii spirituale – acel nucleu de durată și originalitate al culturii, care atestă forța spirituală creatoare a unei societăți, conferind întregului sistem valoric cultural sensul verticalității, o deschidere permanentă către acțiune și către viitor.

      Suntem conștienți de faptul că abordarea unei asemenea problematici ar presupune o mai amplă articulare interdisciplinară, a axiologiei, a filosofiei culturii, a sociologiei artei, a semioticii, a altor științe în care este implicată valoarea ca atare. În acest studiu am intenționat să punem în evidență doar unele probleme ale valorii, în care punctul de plecare îl constituie legătura organică între om, cultură și societate. Din considerente ce țin seama de complexitatea temei și de limitarea unghiului de vedere asupra acestei relații (cultură-societate-valoare), ne-am referit mai mult la problematica valorii culturale în condițiile determinării sale sociale și ideologice, ale unei socialități obiective, care este în fond axa structurală a colectivității umane, dar și ale subiectivității, ce cuprinde trăirile, resorturile intime, individuale.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Paradoxuri libertariene în teoria alegerii sociale. Preferințe individuale și preferințe sociale. Ediția a doua An apariție 2013
Nr. pagini 298
Format 17x24
Preț 27 lei
Societatea cunoașterii An apariție 2006
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 30 lei
Orașul inteligent. Sesiunea de comunicări științifice An apariție 2014
Nr. pagini 252
Format 17x24
Preț 36 lei
Introducere în sociologia clasică An apariție 2003
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 26 lei
    Manuale școlare

Biologie animală - clasa a VI-a An apariție 2007
Nr. pagini 96
Format 17x24
Preț 19 lei
Limba și literatura română. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2006
Nr. pagini 216
Format 20x27
Preț 31 lei
Economia întreprinderii și elemente de legislație. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2001
Nr. pagini 128
Format 17x24
Preț 35 lei
Economie. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2006
Nr. pagini 192
Format 17x24
Preț 35 lei
    Recomandări

Managementul Întreprinderilor Mici și Mijlocii din România: Implementarea unei abordări structurate în condiții de risc An apariție 2021
Nr. pagini 252
Format 17x24
Preț 48 lei
Taifas antreprenorial An apariție 2023
Nr. pagini 96
Format 17x24
Preț 40 lei
Marketing în turism. Teorie și practică An apariție 2020
Nr. pagini 276
Format 17x24
Preț 48 lei
Statistică: baze teoretice și aplicații An apariție 2007
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 53 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice