Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Identitatea axiologică a culturii: eseu despre realitatea și virtualitatea valorilor culturale
Identitatea axiologică a culturii: eseu despre realitatea și virtualitatea valorilor culturale
Preț 24 lei
Adaugă
Autor Dan Cruceru
ISBN 973-709-007-1
An apariție 2004
Nr. de pagini 472
Format 14x20
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      În lucrarea de față nu ne-am propus și nici nu era posibil să prezentăm și să clarificăm multitudinea temelor rezultate din întâlnirea celor două rodnice și incitante discipline, axiologia și filosofia culturii, și nici problematica axiologiei fundamentale, din care nu ar putea lipsi conceptul de valoare, originea și natura valorilor, dualitatea de esență a valorilor, conștiința axiologică etc. etc. Am dorit să evidențiem unele elemente pentru o interpretare axiologică a culturii spirituale – acel nucleu de durată și originalitate al culturii, care atestă forța spirituală creatoare a unei societăți, conferind întregului sistem valoric cultural sensul verticalității, o deschidere permanentă către acțiune și către viitor.

      Suntem conștienți de faptul că abordarea unei asemenea problematici ar presupune o mai amplă articulare interdisciplinară, a axiologiei, a filosofiei culturii, a sociologiei artei, a semioticii, a altor științe în care este implicată valoarea ca atare. În acest studiu am intenționat să punem în evidență doar unele probleme ale valorii, în care punctul de plecare îl constituie legătura organică între om, cultură și societate. Din considerente ce țin seama de complexitatea temei și de limitarea unghiului de vedere asupra acestei relații (cultură-societate-valoare), ne-am referit mai mult la problematica valorii culturale în condițiile determinării sale sociale și ideologice, ale unei socialități obiective, care este în fond axa structurală a colectivității umane, dar și ale subiectivității, ce cuprinde trăirile, resorturile intime, individuale.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
PlatiOnline MasterCard Visa
    Cărți din aceeași categorie

Societatea cunoașterii An apariție 2006
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 30 lei
Tehnologia în tranșeele informației An apariție 1999
Nr. pagini 320
Format 17x24
Preț 8 lei
Modelul social românesc An apariție 2008
Nr. pagini 232
Format 14x20
Preț 40 lei
Sociolog în viața cotidiană An apariție 2005
Nr. pagini 448
Format 17x24
Preț 34 lei
    Manuale școlare

Istorie. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 160
Format 20x27
Preț 40 lei
Economie. 1480 itemi de antrenament pentru bacalaureat și admiterea în învățământul superior An apariție 2022
Nr. pagini 248
Format 17x24
Preț 50 lei
Managementul calității. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 33 lei
Ecologie și protecția mediului. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2001
Nr. pagini 136
Format 17x24
Preț 35 lei
    Recomandări

Analiza evoluției produsului intern brut în România An apariție 2023
Nr. pagini 376
Format 17x24
Preț 65 lei
Modelare cibernetică în economie. Teorie și aplicații An apariție 2019
Nr. pagini 282
Format 17x24
Preț 44 lei
Falimentul: radiografie și predicție An apariție 2002
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 40 lei
Educație plastică. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 96
Format 20x27
Preț 35 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice

Logo PlatiOnline Visa & MasterCard