Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Identitatea axiologică a culturii: eseu despre realitatea și virtualitatea valorilor culturale
Identitatea axiologică a culturii: eseu despre realitatea și virtualitatea valorilor culturale
Preț 24 lei
Adaugă
Autor Dan Cruceru
ISBN 973-709-007-1
An apariție 2004
Nr. de pagini 472
Format 14x20
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      În lucrarea de față nu ne-am propus și nici nu era posibil să prezentăm și să clarificăm multitudinea temelor rezultate din întâlnirea celor două rodnice și incitante discipline, axiologia și filosofia culturii, și nici problematica axiologiei fundamentale, din care nu ar putea lipsi conceptul de valoare, originea și natura valorilor, dualitatea de esență a valorilor, conștiința axiologică etc. etc. Am dorit să evidențiem unele elemente pentru o interpretare axiologică a culturii spirituale – acel nucleu de durată și originalitate al culturii, care atestă forța spirituală creatoare a unei societăți, conferind întregului sistem valoric cultural sensul verticalității, o deschidere permanentă către acțiune și către viitor.

      Suntem conștienți de faptul că abordarea unei asemenea problematici ar presupune o mai amplă articulare interdisciplinară, a axiologiei, a filosofiei culturii, a sociologiei artei, a semioticii, a altor științe în care este implicată valoarea ca atare. În acest studiu am intenționat să punem în evidență doar unele probleme ale valorii, în care punctul de plecare îl constituie legătura organică între om, cultură și societate. Din considerente ce țin seama de complexitatea temei și de limitarea unghiului de vedere asupra acestei relații (cultură-societate-valoare), ne-am referit mai mult la problematica valorii culturale în condițiile determinării sale sociale și ideologice, ale unei socialități obiective, care este în fond axa structurală a colectivității umane, dar și ale subiectivității, ce cuprinde trăirile, resorturile intime, individuale.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

The Corruption An Economic and Social Analysis An apariție 2009
Nr. pagini 282
Format 14x20
Preț 43 lei
Tehnologia în tranșeele informației An apariție 1999
Nr. pagini 320
Format 17x24
Preț 8 lei
Sociolog în viața cotidiană An apariție 2005
Nr. pagini 448
Format 17x24
Preț 34 lei
Introducere în sociologia clasică An apariție 2003
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 26 lei
    Recomandări

Analiza economico-financiară a firmei An apariție 2014
Nr. pagini 512
Format 17x24
Preț 60 lei
Pentru ECONOMIȘTI și AFACERI An apariție 2022
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 52 lei
Set:  Auditul Intern (ediția a II-a) + Guvernanța corporativă An apariție 2009
Nr. pagini 1036
Preț 85 lei
Economie europeană. Ediția a treia An apariție 2019
Nr. pagini 240
Format 17x24
Preț 48 lei
    În curs de epuizare

Managementul schimbării An apariție 2000
Nr. pagini 540
Format 17x24
Preț 28 lei
Economie, ediția a șaptea An apariție 2005
Nr. pagini 368
Format 19x25,5
Privatizarea: durerile facerii, 1990-1997 An apariție 1997
Nr. pagini 528
Format 17x24
Preț 7 lei
Dicționar de statistică generală An apariție 2003
Nr. pagini 384
Format 17x24
Preț 25 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice