Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Comerțul exterior și politica comercială a României în perioada de tranziție la economia de piață. Strategii de dezvoltare
Comerțul exterior și politica comercială a României în perioada de tranziție la economia de piață. Strategii de dezvoltare
Preț 20 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-590-598-1
An apariție 2002
Nr. de pagini 304
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Lucrarea de față tratează un subiect de mare actualitate care a făcut și obiectul dezbaterilor, în zilele de 5-8 septembrie 2001, la reuniunea ambasadorilor și consulilor onorifici ai României, inițiată de Ministerul Afacerilor Externe. Cu acest prilej a fost analizată evoluția relațiilor comerciale externe ale României pe țări și zone geografice și s-au dezbătut și adoptat o serie de măsuri menite să conducă la impulsionarea exporturilor românești și la reducerea substanțială a deficitului din balanța comercială. Altfel spus, a fost adaptată o strategie pe termen scurt și mediu privind dezvoltarea schimburilor comerciale ale României și continuarea reformei privind politica comercială în spiritul reglementărilor regionale și internaționale la care România este parte.

      Rezultatul acestor dezbateri se regăsește în cuprinsul lucrării de față la care și-au adus contribuția Valer Potra, Aurel Mărăscu, Marius Vitionescu, Radu Zaharia, din cadrul MAE – Departamentul de Comerț Exterior, precum și Gabriela Drăgan, Irina Râmniceanu și Nicolae Sută, cadre didactice de la Catedra de Relații Economice Internaționale – ASE București.

      Avem convingerea că lucrarea de față va servi în primul rând studenților și doctoranzilor preocupați de mersul reformei economice în România și în acest cadru de evoluția comerțului exterior și a politicii comerciale românești.

      Am dori ca lucrarea să trezească însă interes și în rândul celor care activează în sfera relațiilor economice externe ale României, fiind cei mai abilitați să aprecieze în ce măsură strategiile prezentate în această lucrare își vor atinge obiectivele urmărite la nivelul economiei naționale.

Autorii

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția a II-a An apariție 2009
Nr. pagini 392
Format 17x24
Preț 48 lei
Modele de lanțuri scurte pentru produsele agroalimentare An apariție 2023
Nr. pagini 332
Format 17x24
Preț 65 lei
Eficientizarea comerțului exterior al României An apariție 2016
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 35 lei
Provocările comerțului exterior. România – țară membră a Uniunii Europene An apariție 2008
Nr. pagini 256
Format 14x20
Preț 12 lei
    În curs de epuizare

Statistică aplicată An apariție 2017
Nr. pagini 124
Format 14x20
Preț 25 lei
Poluarea și protecția mediului An apariție 2008
Nr. pagini 208
Format 17x24
Preț 29 lei
Integrarea managementului calității, strategiei și inovării în spațiul economic An apariție 2020
Nr. pagini 200
Format 17x24
Preț 38 lei
Managementul afacerilor în economia digitală An apariție 2009
Nr. pagini 254
Format 20x29
Preț 40 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice