Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Marketing. Manual pentru clasa a XII-a
ISBN 973-8318-18-1
An apariție 2002
Nr. de pagini 176
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Carte aflată în arhivă.
Este epuizată din stoc și nu se va retipări.
Descriere

      Manualul păstrează – prin modul în care a fost conceput și elaborat – caracteristicile celui pentru clasa a XI-a, și anume: este explicit, aplicativ și funcțional. Aceste atribute sunt justificate de abordarea graduală, concretizarea teoriei prin exemple, probleme și cazuri, sistematizarea riguroasă, vizualizarea prin scheme, figuri și tabele, includerea de rezumate, cuvinte-cheie, întrebări, teste-grilă și testul final, sublinierea definițiilor, a ideilor și cuvintelor semnificative.

      În ansamblu, manualul are scopul de a permite elevilor să-și valorifice capacitățile și, prin învățare susținută, să obțină competențele urmărite la disciplina de Marketing.

Autorii

Alți clienți au comandat
Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Recomandări

Rețele holonice de afaceri. Un model de business în era digitală An apariție 2022
Nr. pagini 424
Format 17x24
Preț 68 lei
Contabilitatea instituțiilor de credit. Abordări teoretice și practice An apariție 2023
Nr. pagini 376
Format 17x24
Preț 60 lei
Inovarea și internaționalizarea firmelor. Paradigme actuale ale societății cunoașterii An apariție 2021
Nr. pagini 476
Format 17x24
Preț 75 lei
Dezvoltare și planificare urbană An apariție 2020
Nr. pagini 228
Format 17x24
Preț 45 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice