Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Mărfurile alimentare în comerțul internațional
Mărfurile alimentare în comerțul internațional
Preț 26 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-590-423-3
An apariție 2001
Nr. de pagini 336
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Pentru elucidarea problemelor calității mărfurilor din toate unghiurile de vedere ale economiei de piață liberă, trebuie clarificate câmpul și condițiile în care calitatea normală a mărfurilor poate să exercite o influență nu numai pentru a contribui la prosperitatea agenților economici implicați (printr-o marjă stimulatorie de profit), ci și prin consolidarea liniilor de forță care asigură, prin intermediul agenților economici, creșterea prosperității generale a populației, deci și a țării în ansamblul ei. Cu cât un agent economic este mai sensibil la respectarea corectă a mecanismelor complexe ale economiei de piață (care acționează oriunde într-un cadru legislativ bine precizat și dinamic), cu atât șansele sale de reușită sunt mai mari, miza fiind nu numai supraviețuirea, dar și dezvoltarea, creșterea sa continuă în raport cu imaginea pe care și-o creează pe piață.

      Studiul modern al mărfii cercetează și fundamentează noțiuni, concepte și categorii merceologice implicate în activitatea managerială a circulației tehnice a mărfurilor atât pentru întreprinderea producătoare, cât și pentru diferitele tipuri de întreprinderi care se ocupă de activități comerciale.

      Selecția tematică urmărește furnizarea elementelor teoretice și a postulatelor operaționale merceologice utilizabile în condițiile economiei de piață.

Autorii

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Decizia strategică în comerț exterior: dezvoltare durabilă, analiza eficienței economice, strategia de marketing, fundamentarea deciziilor An apariție 2003
Nr. pagini 172
Format 14x20
Preț 20 lei
Prețuri, echilibru concurential și bunăstare socială An apariție 2001
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 15 lei
Marketing financiar - monetar An apariție 2012
Nr. pagini 296
Format 17x24
Preț 37 lei
Negocierea comercială internațională An apariție 2006
Nr. pagini 448
Format 17x24
Preț 56 lei
Carte distinsă cu premiu!
    În curs de epuizare

Managementul pe baza centrelor de responsabilitate An apariție 2001
Nr. pagini 320
Format 17x24
Preț 13 lei
Sisteme inteligente în management, contabilitate, finanțe, bănci și marketing An apariție 1999
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 11 lei
Istorie și actualitate în managementul silvic românesc An apariție 1999
Nr. pagini 208
Format 14x20
Preț 5 lei
Tranziția rațională An apariție 1999
Nr. pagini 240
Format 17x24
Preț 8 lei
    În pregătire

Sisteme informatice de gestiune: modele teoretice și practice An apariție 2013
Format 14x20    
Mina de aur Format 17x24    
Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice