Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Mărfurile alimentare în comerțul internațional
Mărfurile alimentare în comerțul internațional
Preț 26 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-590-423-3
An apariție 2001
Nr. de pagini 336
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Pentru elucidarea problemelor calității mărfurilor din toate unghiurile de vedere ale economiei de piață liberă, trebuie clarificate câmpul și condițiile în care calitatea normală a mărfurilor poate să exercite o influență nu numai pentru a contribui la prosperitatea agenților economici implicați (printr-o marjă stimulatorie de profit), ci și prin consolidarea liniilor de forță care asigură, prin intermediul agenților economici, creșterea prosperității generale a populației, deci și a țării în ansamblul ei. Cu cât un agent economic este mai sensibil la respectarea corectă a mecanismelor complexe ale economiei de piață (care acționează oriunde într-un cadru legislativ bine precizat și dinamic), cu atât șansele sale de reușită sunt mai mari, miza fiind nu numai supraviețuirea, dar și dezvoltarea, creșterea sa continuă în raport cu imaginea pe care și-o creează pe piață.

      Studiul modern al mărfii cercetează și fundamentează noțiuni, concepte și categorii merceologice implicate în activitatea managerială a circulației tehnice a mărfurilor atât pentru întreprinderea producătoare, cât și pentru diferitele tipuri de întreprinderi care se ocupă de activități comerciale.

      Selecția tematică urmărește furnizarea elementelor teoretice și a postulatelor operaționale merceologice utilizabile în condițiile economiei de piață.

Autorii

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului An apariție 2006
Nr. pagini 240
Format 14x20
Preț 35 lei
Fundamente teoretice ale comerțului internațional An apariție 2001
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 9 lei
Comerțul exterior. Finanțare și analiză financiar-bancară An apariție 1999
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 5 lei
Comerțul exterior și politica comercială a României în perioada de tranziție la economia de piață. Strategii de dezvoltare An apariție 2002
Nr. pagini 304
Format 17x24
Preț 20 lei
    Recomandări

Inovare și transformare în industria media An apariție 2019
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 65 lei
Set: Analiza nodală. Abordare micro și macroeconomică. Compendiu și Sinteză An apariție 2019
Nr. pagini 210
Format 17x24
Preț 42 lei
Politica agricolă a Uniunii Europene An apariție 2019
Nr. pagini 312
Format 17x24
Preț 45 lei
Economic balance of ROMANIA at one hundred years An apariție 2018
Nr. pagini 400
Format 17x24
Preț 55 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice