Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Mărfurile alimentare în comerțul internațional
Mărfurile alimentare în comerțul internațional
Preț 26 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-590-423-3
An apariție 2001
Nr. de pagini 336
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Pentru elucidarea problemelor calității mărfurilor din toate unghiurile de vedere ale economiei de piață liberă, trebuie clarificate câmpul și condițiile în care calitatea normală a mărfurilor poate să exercite o influență nu numai pentru a contribui la prosperitatea agenților economici implicați (printr-o marjă stimulatorie de profit), ci și prin consolidarea liniilor de forță care asigură, prin intermediul agenților economici, creșterea prosperității generale a populației, deci și a țării în ansamblul ei. Cu cât un agent economic este mai sensibil la respectarea corectă a mecanismelor complexe ale economiei de piață (care acționează oriunde într-un cadru legislativ bine precizat și dinamic), cu atât șansele sale de reușită sunt mai mari, miza fiind nu numai supraviețuirea, dar și dezvoltarea, creșterea sa continuă în raport cu imaginea pe care și-o creează pe piață.

      Studiul modern al mărfii cercetează și fundamentează noțiuni, concepte și categorii merceologice implicate în activitatea managerială a circulației tehnice a mărfurilor atât pentru întreprinderea producătoare, cât și pentru diferitele tipuri de întreprinderi care se ocupă de activități comerciale.

      Selecția tematică urmărește furnizarea elementelor teoretice și a postulatelor operaționale merceologice utilizabile în condițiile economiei de piață.

Autorii

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Comerțul intraeuropean: o nouă perspectivă asupra comerțului exterior al României An apariție 2008
Nr. pagini 488
Format 19x25,5
Preț 60 lei
Comerțul exterior al României în contextul integrării europene An apariție 2009
Nr. pagini 284
Format 17x24
Preț 36 lei
Politici, programe, tehnici și operațiuni de comerț An apariție 2003
Format 17x24
Preț 39 lei
Fundamente teoretice ale comerțului internațional An apariție 2001
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 9 lei
    În curs de epuizare

Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția a II-a An apariție 2009
Nr. pagini 392
Format 17x24
Preț 48 lei
Contabilitatea de gestiune și calculația costurilor. Aplicații, ediția a doua An apariție 2003
Nr. pagini 280
Format 17x24
Preț 19 lei
Dezvoltarea economică locală An apariție 1999
Nr. pagini 64
Format 17x24
Preț 2 lei
Economie industrială An apariție 2003
Nr. pagini 512
Format 17x24
Preț 30 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice