Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Mărfurile alimentare în comerțul internațional
Mărfurile alimentare în comerțul internațional
Preț 26 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-590-423-3
An apariție 2001
Nr. de pagini 336
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Pentru elucidarea problemelor calității mărfurilor din toate unghiurile de vedere ale economiei de piață liberă, trebuie clarificate câmpul și condițiile în care calitatea normală a mărfurilor poate să exercite o influență nu numai pentru a contribui la prosperitatea agenților economici implicați (printr-o marjă stimulatorie de profit), ci și prin consolidarea liniilor de forță care asigură, prin intermediul agenților economici, creșterea prosperității generale a populației, deci și a țării în ansamblul ei. Cu cât un agent economic este mai sensibil la respectarea corectă a mecanismelor complexe ale economiei de piață (care acționează oriunde într-un cadru legislativ bine precizat și dinamic), cu atât șansele sale de reușită sunt mai mari, miza fiind nu numai supraviețuirea, dar și dezvoltarea, creșterea sa continuă în raport cu imaginea pe care și-o creează pe piață.

      Studiul modern al mărfii cercetează și fundamentează noțiuni, concepte și categorii merceologice implicate în activitatea managerială a circulației tehnice a mărfurilor atât pentru întreprinderea producătoare, cât și pentru diferitele tipuri de întreprinderi care se ocupă de activități comerciale.

      Selecția tematică urmărește furnizarea elementelor teoretice și a postulatelor operaționale merceologice utilizabile în condițiile economiei de piață.

Autorii

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Tipuri de piețe și modalități de formare a prețului An apariție 2013
Nr. pagini 120
Format 14x20
Preț 17 lei
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția I An apariție 2005
Format 17x24
Preț 27 lei
Marketing financiar - monetar An apariție 2012
Nr. pagini 296
Format 17x24
Preț 37 lei
Tehnica plăților internaționale An apariție 2003
Nr. pagini 352
Format 14x20
Preț 25 lei
    În curs de epuizare

Euromanagement An apariție 2002
Format 17x24
Preț 15 lei
Gestiunea resurselor umane An apariție 2011
Nr. pagini 248
Format 17x24
Preț 42 lei
Psihosociologia managerială An apariție 2008
Nr. pagini 334
Format 17x24
Preț 48 lei
Profesoara Țeapă-Știe-Tot: Botanică pentru mici și mari An apariție 2016
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 30 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice