Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Orientarea spre clienți: temelia afacerii de succes
Orientarea spre clienți: temelia afacerii de succes
Preț 20 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-452-7
An apariție 2001
Nr. de pagini 336
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Știința și practica actuală demonstrează, fără îndoială, că unul dintre factorii esențiali care asigură succesul conducerii întreprinderii îl reprezintă capacitatea acesteia de a asigura, atât în interiorul ei, cât și pe piață, orientarea spre clienți. Această orientare constituie esența concepției de marketing în conducerea întreprinderii și se află, de câțiva ani, în centrul unor noi specializări de management ca Business Process Reengineering sau Total Quality Management. Amplificarea discuțiilor pe tema orientării spre clienți în practica antreprenorială indică o actualitate deosebită a problematicii la nivelul întreprinderilor. Situația este determinată atât de eșecurile, cât și de rezultatele sub așteptări în implementarea unei concepții de management și de marketing orientate spre clienți.

      Se identifică trei factori principali care explică eșecul aplicării conceptului de orientare spre clienți: deficiențele de analiză, deficiențele de planificare și cele de implementare. Analiza incorectă este adeseori evidențiată de evaluarea diferită, de către întreprindere și de către clienți, a orientării spre clienți a întreprinderii. Această discrepanță se explică prin analiza defectuoasă asupra punctelor tari și punctelor slabe ale întreprinderii ca și prin cunoașterea insuficientă a nevoilor reale ale clienților interni și externi. Erorile de planificare se manifestă prin lipsa unei planificări strategice pe termen lung și prin concentrarea excesivă spre problemele curente ale afacerilor. Eroarea de implementare este evidențiată prin lipsa de consecvență în asigurarea cadrului de aplicare a strategiilor orientării spre clienți.

      Majoritatea cercetărilor aplicative publicate pe tema “orientarea spre clienți” se preocupă – nu întotdeauna suficient de sistematizat – de deficiențele privind planificarea. Ele conțin puncte de vedere în sprijinul ideii de amplificare a orientării spre clienți la nivelul întreprinderii. Unele lucrări științifice sunt focalizate pe deficiențele de analiză, abordând, în principal, problematica operaționalizării și măsurării conceptului de “orientare spre clienți”. În privința problemelor privind implementarea se constată că aspectele aplicării în întreprindere a orientării spre clienți ca și cele privind măsurile de adaptare a întreprinderii la noul concept nu sunt analizate (cu unele excepții), deși, tocmai acestora le-ar trebui acordată o atenție deosebită.

      Scopul prezentei lucrări îl constituie abordarea, într-o formă concentrată și sistematică, a celor trei aspecte evidențiate și tratarea prioritară a temei privind implementarea conceptului de “orientare spre clienți”. Ne propunem analiza,   într-o formă ușor de înțeles, a problematicii orientării spre clienți și impulsionarea aplicării conceptului în activitatea practică a întreprinderilor.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Romanian Public Management Reform. Theoretical and empirical studies. Volume 1 - Administration and Public Services An apariție 2009
Nr. pagini 320
Format 14x20
Preț 43 lei
Creșterea exportului de construcții și repatrierea veniturilor An apariție 2006
Nr. pagini 264
Format 17x24
Preț 18 lei
Manualul calității An apariție 1997
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 2 lei
Managementul produselor și serviciilor bancare An apariție 2009
Nr. pagini 182
Format 17x24
Preț 40 lei
    Manuale școlare

Educație tehnologică. Caietul elevului, clasa a VII-a. Limbaj grafic, tehnologii și materiale metalice, transporturi An apariție 2000
Nr. pagini 120
Format 17x24
Preț 6 lei
Contabilitate. Clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 144
Format 17x24
Preț 21 lei
Geografie. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 120
Format 20x27
Preț 27 lei
Electronică digitală, școala profesională anul II An apariție 2001
Nr. pagini 136
Format 16,5x23,5
Preț 7 lei
    În curs de epuizare

Sticla transilvăneană în secolele XVII-XVIII. Soluții tehnice, tendințe artistice An apariție 2004
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 39 lei
Investiția în educație An apariție 2000
Nr. pagini 416
Format 17x24
Preț 10 lei
Protagoniști ai vieții economice, volumul I An apariție 2002
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 22 lei
Produse și servicii bancare An apariție 2015
Nr. pagini 184
Format 17x24
Preț 37 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice