Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Orientarea spre clienți: temelia afacerii de succes
Orientarea spre clienți: temelia afacerii de succes
Preț 20 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-452-7
An apariție 2001
Nr. de pagini 336
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Știința și practica actuală demonstrează, fără îndoială, că unul dintre factorii esențiali care asigură succesul conducerii întreprinderii îl reprezintă capacitatea acesteia de a asigura, atât în interiorul ei, cât și pe piață, orientarea spre clienți. Această orientare constituie esența concepției de marketing în conducerea întreprinderii și se află, de câțiva ani, în centrul unor noi specializări de management ca Business Process Reengineering sau Total Quality Management. Amplificarea discuțiilor pe tema orientării spre clienți în practica antreprenorială indică o actualitate deosebită a problematicii la nivelul întreprinderilor. Situația este determinată atât de eșecurile, cât și de rezultatele sub așteptări în implementarea unei concepții de management și de marketing orientate spre clienți.

      Se identifică trei factori principali care explică eșecul aplicării conceptului de orientare spre clienți: deficiențele de analiză, deficiențele de planificare și cele de implementare. Analiza incorectă este adeseori evidențiată de evaluarea diferită, de către întreprindere și de către clienți, a orientării spre clienți a întreprinderii. Această discrepanță se explică prin analiza defectuoasă asupra punctelor tari și punctelor slabe ale întreprinderii ca și prin cunoașterea insuficientă a nevoilor reale ale clienților interni și externi. Erorile de planificare se manifestă prin lipsa unei planificări strategice pe termen lung și prin concentrarea excesivă spre problemele curente ale afacerilor. Eroarea de implementare este evidențiată prin lipsa de consecvență în asigurarea cadrului de aplicare a strategiilor orientării spre clienți.

      Majoritatea cercetărilor aplicative publicate pe tema “orientarea spre clienți” se preocupă – nu întotdeauna suficient de sistematizat – de deficiențele privind planificarea. Ele conțin puncte de vedere în sprijinul ideii de amplificare a orientării spre clienți la nivelul întreprinderii. Unele lucrări științifice sunt focalizate pe deficiențele de analiză, abordând, în principal, problematica operaționalizării și măsurării conceptului de “orientare spre clienți”. În privința problemelor privind implementarea se constată că aspectele aplicării în întreprindere a orientării spre clienți ca și cele privind măsurile de adaptare a întreprinderii la noul concept nu sunt analizate (cu unele excepții), deși, tocmai acestora le-ar trebui acordată o atenție deosebită.

      Scopul prezentei lucrări îl constituie abordarea, într-o formă concentrată și sistematică, a celor trei aspecte evidențiate și tratarea prioritară a temei privind implementarea conceptului de “orientare spre clienți”. Ne propunem analiza,   într-o formă ușor de înțeles, a problematicii orientării spre clienți și impulsionarea aplicării conceptului în activitatea practică a întreprinderilor.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Managementul resurselor materiale An apariție 1999
Nr. pagini 480
Format 20x29
Preț 10 lei
Managementul tehnologiilor neconvenționale, volumul II An apariție 1999
Nr. pagini 336
Format 20x29
Preț 8 lei
Introducere în management An apariție 2008
Nr. pagini 688
Format 17x24
Preț 58 lei
Calitatea managementului firmei: evaluare și interpretare An apariție 2008
Nr. pagini 272
Format 14x20
Preț 31 lei
    Recomandări

Analiza cotei efective de impozitare a profitului companiilor An apariție 2019
Nr. pagini 268
Format 17x24
Preț 43 lei
Economie europeană. Ediția a treia An apariție 2019
Nr. pagini 240
Format 17x24
Preț 40 lei
Criminalitatea informatică privind transferurile financiare An apariție 2018
Nr. pagini 368
Format 17x24
Preț 45 lei
Știința economică postcriză. Răspunsuri inconsistente sau reproiectare conceptuală? An apariție 2017
Nr. pagini 234
Format 14x20
Preț 30 lei
    Manuale școlare

Chimie - școala profesională, anul I An apariție 2001
Nr. pagini 192
Format 16,5x23,5
Preț 9 lei
Biologie animală - clasa a VI-a An apariție 2007
Nr. pagini 96
Format 17x24
Preț 19 lei
Economie. Manual pentru clasa a IX-a, școala de arte și meserii An apariție 2004
Nr. pagini 96
Format 20x27
Preț 21 lei
Laborator tehnologic: fișe de lucru, clasa a XI-a și a XII-a An apariție 2006
Nr. pagini 166
Format 20x27
Preț 13 lei
    În curs de epuizare

Mic dicționar explicativ de termeni eco-economici An apariție 2011
Nr. pagini 170
Format 14x20
Preț 20 lei
Management agricol An apariție 1999
Nr. pagini 400
Format 17x24
Preț 9 lei
Instituțiile administrației publice: manual pentru clasa a XII-a An apariție 2002
Nr. pagini 144
Format 17x24
Preț 16 lei
Politica fiscal-bugetară și piața de capital An apariție 2018
Nr. pagini 286
Format 17x24
Preț 47 lei
    În pregătire

Sisteme informatice de gestiune: modele teoretice și practice An apariție 2013
Format 14x20    
Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Analiza nodală. Abordare micro și macroeconomică. Compendiu - Sinteză An apariție 2019
Nr. pagini 40
Format 17x24    
Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice