Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Orientarea spre clienți: temelia afacerii de succes
Orientarea spre clienți: temelia afacerii de succes
Preț 20 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-452-7
An apariție 2001
Nr. de pagini 336
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Știința și practica actuală demonstrează, fără îndoială, că unul dintre factorii esențiali care asigură succesul conducerii întreprinderii îl reprezintă capacitatea acesteia de a asigura, atât în interiorul ei, cât și pe piață, orientarea spre clienți. Această orientare constituie esența concepției de marketing în conducerea întreprinderii și se află, de câțiva ani, în centrul unor noi specializări de management ca Business Process Reengineering sau Total Quality Management. Amplificarea discuțiilor pe tema orientării spre clienți în practica antreprenorială indică o actualitate deosebită a problematicii la nivelul întreprinderilor. Situația este determinată atât de eșecurile, cât și de rezultatele sub așteptări în implementarea unei concepții de management și de marketing orientate spre clienți.

      Se identifică trei factori principali care explică eșecul aplicării conceptului de orientare spre clienți: deficiențele de analiză, deficiențele de planificare și cele de implementare. Analiza incorectă este adeseori evidențiată de evaluarea diferită, de către întreprindere și de către clienți, a orientării spre clienți a întreprinderii. Această discrepanță se explică prin analiza defectuoasă asupra punctelor tari și punctelor slabe ale întreprinderii ca și prin cunoașterea insuficientă a nevoilor reale ale clienților interni și externi. Erorile de planificare se manifestă prin lipsa unei planificări strategice pe termen lung și prin concentrarea excesivă spre problemele curente ale afacerilor. Eroarea de implementare este evidențiată prin lipsa de consecvență în asigurarea cadrului de aplicare a strategiilor orientării spre clienți.

      Majoritatea cercetărilor aplicative publicate pe tema “orientarea spre clienți” se preocupă – nu întotdeauna suficient de sistematizat – de deficiențele privind planificarea. Ele conțin puncte de vedere în sprijinul ideii de amplificare a orientării spre clienți la nivelul întreprinderii. Unele lucrări științifice sunt focalizate pe deficiențele de analiză, abordând, în principal, problematica operaționalizării și măsurării conceptului de “orientare spre clienți”. În privința problemelor privind implementarea se constată că aspectele aplicării în întreprindere a orientării spre clienți ca și cele privind măsurile de adaptare a întreprinderii la noul concept nu sunt analizate (cu unele excepții), deși, tocmai acestora le-ar trebui acordată o atenție deosebită.

      Scopul prezentei lucrări îl constituie abordarea, într-o formă concentrată și sistematică, a celor trei aspecte evidențiate și tratarea prioritară a temei privind implementarea conceptului de “orientare spre clienți”. Ne propunem analiza,   într-o formă ușor de înțeles, a problematicii orientării spre clienți și impulsionarea aplicării conceptului în activitatea practică a întreprinderilor.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Management comparat internațional, ediția a III-a An apariție 2006
Nr. pagini 472
Format 14x20
Preț 55 lei
Intreprenoriatul și managementul întreprinderilor mici și mijlocii: concepte, abordări, studii de caz An apariție 2008
Nr. pagini 455
Format 19x25,5
Preț 65 lei
Știm să conducem? An apariție 2005
Nr. pagini 400
Format 14x20
Preț 35 lei
Human resources management An apariție 2012
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 38 lei
    Manuale școlare

Istorie. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 160
Format 20x27
Preț 30 lei
Biologie animală - clasa a VI-a An apariție 2007
Nr. pagini 96
Format 17x24
Preț 19 lei
Mecatronica. Manual pentru clasa a XII-a An apariție 2006
Nr. pagini 232
Format 20x27
Preț 19 lei
Dicționar ilustrat de biologie animală și umană An apariție 2009
Nr. pagini 208
Format 17x24
Preț 19 lei
    Recomandări

Statistică teoretică și economică. Concepte și studii de caz An apariție 2020
Nr. pagini 368
Format 17x24
Preț 45 lei
Modelare cibernetică în economie. Teorie și aplicații An apariție 2019
Nr. pagini 282
Format 17x24
Preț 44 lei
Cibernetica sistemelor economice, ediția a treia An apariție 2019
Nr. pagini 322
Format 17x24
Preț 40 lei
Politici de marketing în afaceri An apariție 2019
Nr. pagini 222
Format 17x24
Preț 40 lei
    În curs de epuizare

Impactul politicilor financiare asupra societății An apariție 2000
Nr. pagini 288
Format 17x24
Preț 8 lei
Piața de capital între fascinație și raționalitate An apariție 2007
Nr. pagini 204
Format 17x24
Preț 20 lei
A manca sau a fi mancat. Riscul deciziei strategice in managementul modern An apariție 2003
Nr. pagini 240
Format 17x24
Preț 15 lei
Provocările comerțului exterior. România – țară membră a Uniunii Europene An apariție 2008
Nr. pagini 256
Format 14x20
Preț 12 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice