Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Orientarea spre clienți: temelia afacerii de succes
Orientarea spre clienți: temelia afacerii de succes
Preț 20 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-452-7
An apariție 2001
Nr. de pagini 336
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Știința și practica actuală demonstrează, fără îndoială, că unul dintre factorii esențiali care asigură succesul conducerii întreprinderii îl reprezintă capacitatea acesteia de a asigura, atât în interiorul ei, cât și pe piață, orientarea spre clienți. Această orientare constituie esența concepției de marketing în conducerea întreprinderii și se află, de câțiva ani, în centrul unor noi specializări de management ca Business Process Reengineering sau Total Quality Management. Amplificarea discuțiilor pe tema orientării spre clienți în practica antreprenorială indică o actualitate deosebită a problematicii la nivelul întreprinderilor. Situația este determinată atât de eșecurile, cât și de rezultatele sub așteptări în implementarea unei concepții de management și de marketing orientate spre clienți.

      Se identifică trei factori principali care explică eșecul aplicării conceptului de orientare spre clienți: deficiențele de analiză, deficiențele de planificare și cele de implementare. Analiza incorectă este adeseori evidențiată de evaluarea diferită, de către întreprindere și de către clienți, a orientării spre clienți a întreprinderii. Această discrepanță se explică prin analiza defectuoasă asupra punctelor tari și punctelor slabe ale întreprinderii ca și prin cunoașterea insuficientă a nevoilor reale ale clienților interni și externi. Erorile de planificare se manifestă prin lipsa unei planificări strategice pe termen lung și prin concentrarea excesivă spre problemele curente ale afacerilor. Eroarea de implementare este evidențiată prin lipsa de consecvență în asigurarea cadrului de aplicare a strategiilor orientării spre clienți.

      Majoritatea cercetărilor aplicative publicate pe tema “orientarea spre clienți” se preocupă – nu întotdeauna suficient de sistematizat – de deficiențele privind planificarea. Ele conțin puncte de vedere în sprijinul ideii de amplificare a orientării spre clienți la nivelul întreprinderii. Unele lucrări științifice sunt focalizate pe deficiențele de analiză, abordând, în principal, problematica operaționalizării și măsurării conceptului de “orientare spre clienți”. În privința problemelor privind implementarea se constată că aspectele aplicării în întreprindere a orientării spre clienți ca și cele privind măsurile de adaptare a întreprinderii la noul concept nu sunt analizate (cu unele excepții), deși, tocmai acestora le-ar trebui acordată o atenție deosebită.

      Scopul prezentei lucrări îl constituie abordarea, într-o formă concentrată și sistematică, a celor trei aspecte evidențiate și tratarea prioritară a temei privind implementarea conceptului de “orientare spre clienți”. Ne propunem analiza,   într-o formă ușor de înțeles, a problematicii orientării spre clienți și impulsionarea aplicării conceptului în activitatea practică a întreprinderilor.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Management comparat internațional ediția a II-a An apariție 2004
Nr. pagini 480
Format 20x29
Preț 33 lei
Intreprenoriatul și managementul întreprinderilor mici și mijlocii: concepte, abordări, studii de caz An apariție 2008
Nr. pagini 455
Format 19x25,5
Preț 65 lei
MBO & Ciclul Afacerilor An apariție 1999
Nr. pagini 400
Format 17x24
Preț 8 lei
Management public internațional An apariție 2000
Format 17x24
Preț 7 lei
    Recomandări

Evoluția centenară a sistemului cooperatist în România An apariție 2018
Nr. pagini 526
Format 14x20
Preț 68 lei
Emergența afacerilor verzi prin activarea potențialului uman An apariție 2018
Nr. pagini 168
Format 17x24
Preț 38 lei
România postcriză. Analize macroeconomice An apariție 2018
Nr. pagini 496
Format 14x20
Preț 60 lei
Econometrie. Teorie și aplicații în EViews și R An apariție 2018
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 49 lei
    În curs de epuizare

Statistică aplicată: indicatori, sinteze și studii de caz An apariție 2006
Nr. pagini 358
Format 14x20
Preț 22 lei
Sinergetica accesării proiectelor: pregătire, elaborare, evaluare, optimizare An apariție 2013
Nr. pagini 272
Format 17x24
Preț 35 lei
Aplicații în econometrie An apariție 2009
Nr. pagini 127
Format 17x24
Preț 27 lei
Epistemologie și metodologie în știința economică An apariție 2011
Nr. pagini 296
Format 17x24
Preț 38 lei
    În pregătire

Metode și practici actuariale utilizate în sistemul protecției sociale An apariție 2013
Format 14x20    
Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Mina de aur Format 17x24    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice