Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Contabilitatea întreprinderilor. Contabilitate financiară. Contabilitate de gestiune. Teorie, aplicații si actualizări, ediția a II-a
Contabilitatea întreprinderilor. Contabilitate financiară. Contabilitate de gestiune. Teorie, aplicații si actualizări, ediția a II-a
Preț 21 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-590-208-7
An apariție 1999
Nr. de pagini 336
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      În lucrarea de față, atât întreprinderea, cât și contabilitatea întreprinderii sunt considerate sisteme.

      În general, prin sistem se înțelege un ansamblu organizat de elemente componente, aflate într-o corelație și intercondiționare reciprocă, care contribuie la realizarea unui obiectiv final.

      În cazul de față, întreprinderea ocupă un loc de prim ordin: pe de o parte, ca agent economic și pe de altă parte, ca grup social.

      Privită ca agent economic, întreprinderea constituie locul în care se produc bunurile economice, lucrările și serviciile destinate satisfacerii nevoilor individuale și colective ale oamenilor.

      Privită ca grup social, întreprinderea este locul în care lucrează și trăiesc oamenii, aproape toată perioada vieții lor active, în care își organizează o viață comună, de grup, deci, o viață socială.

      Indiferent de prejudecăți, sistemul în care sunt organizate întreprinderile, ele trebuie să raporteze despre activitatea lor tuturor acelora cu care au relații directe: statul, băncile, furnizorii, clienții, salariații, asociații și acționarii, alte persoane juridice sau fizice–lucru ce se realizează prin informația contabilă.

      Informația contabilă este produsul final al sistemului contabilității întreprinderii, care își găsește locul în: contabilitatea de gestiune –prin deciziile curente de conducere a întreprinderii –, și contabilitatea financiară (generală)–prin documentele de sinteză și raportare contabilă: bilanțul, contul de profit și pierdere, tabloul de finanțare, prin informațiile cărora contribuie într-un anumit fel la reglarea sistemului social.

      Subliniem că , contabilitatea este un instrument, un sistem informațional, cu scopul final de a reflecta întreprinderea, lucru remarcat de profesorul Bernard Colasse, care afirma: “contabilitatea este un produs social de informare, întărit prin practica de-a lungul unei istorii de peste cinci secole, pentru a ilustra viața întreprinderilor, contabilitatea își vede astăzi principiile sale fundamentale reluate și actualizate prin normalizare și reglementare în perspectiva unei mai bune satisfaceri a utilizatorilor de informații”.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Control de gestiune, ediția a II-a An apariție 2006
Nr. pagini 272
Format 17x24
Preț 26 lei
Sistemul costurilor: calcul și modele An apariție 2000
Nr. pagini 152
Format 17x24
Preț 6 lei
Contabilitate aprofundată An apariție 2004
Nr. pagini 336
Format 14x20
Preț 27 lei
Istorie și dezvoltare privind contabilitatea din România An apariție 2005
Nr. pagini 304
Format 17x24
Preț 25 lei
    Recomandări

Foreign Majority Ownership in the Node Companies of the Main Markets in Romania - Compendium An apariție 2013
Nr. pagini 288
Format 17x24
Preț 42 lei
Dinamo în fotbalul românesc An apariție 2015
Nr. pagini 464
Format 14x20
Preț 18 lei
Bazele statisticii economice. Concepte teoretice și studii de caz An apariție 2016
Nr. pagini 400
Format 17x24
Preț 40 lei
Eficientizarea comerțului exterior al României An apariție 2016
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 28 lei
    În curs de epuizare

Știinta administrației An apariție 2005
Nr. pagini 276
Format 14x20
Preț 11 lei
Macroeconomie: modele statice și dinamice de comportament, teorie și aplicații An apariție 2009
Nr. pagini 455
Format 17x24
Preț 55 lei
Distribuția și logistica de marketing An apariție 2007
Format 17x24
Preț 32 lei
Managementul afacerilor în economia digitală An apariție 2009
Nr. pagini 254
Format 20x29
Preț 40 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice