Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Conducerea afacerilor: teste și studii de caz
Conducerea afacerilor: teste și studii de caz
Preț 5 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-133-1
An apariție 1998
Nr. de pagini 212
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Motivația redactării acestei culegeri are la bază dorința autorilor de a pune la dispoziția specialiștilor și, în primul rând, a tinerilor un material care sintetizează o mică, dar extrem de importantă, parte a “secretelor” capabile să genereze voința și curajul de a întreprinde, de a acționa decis, pentru a stăpâni cât mai eficient “arta afacerilor” și, în final, pentru a câștiga.

      De ce adresăm această carte în primul rând tinerilor ? Întrucât experiența, îndeosebi cea din domeniul formării viitorilor specialiști, a demonstrat că aceștia au dorința de a întreprinde, de a reuși, dar le lipsesc, încă, două elemente fundamentale: motivația și curajul, ambele indisolubil independente.

      Prin urmare, motivația autorilor pentru redactarea acestei cărți este absolut dependentă de cea a generării amplului, complexului și nu mai puțin dificilului proces de teoretizare a practicii. În consecință, nimic nu este nou, totul bazându-se pe experiențe trăite și/sau învățate. Nou este, poate, doar curajul de a porni pe un drum riscant, dar extrem de atrăgător și la capătul căruia sperăm că veți reuși să vă (auto)impuneți a acționa fără nici cea mai mică ezitare. Aceasta, întrucât, dacă veți întreba pe cineva ce așteaptă de la viață, de la serviciu, de la școală etc. vă va răspunde, invariabil, că ... așteaptă ceva ! Iar acest răspuns este cât se poate de trist ! “Trist”, pentru că un lucru este evident: așteptând, timpul trece. După cum, la fel de evident este și faptul că nimeni, absolut nimeni nu (ne) nimic. Pentru că, fapt evident, în afaceri (și nu numai), nimic nu se dă, totul se vinde ! ...

Autorii

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Elemente de management al costurilor An apariție 2008
Nr. pagini 302
Format 17x24
Preț 40 lei
Comportament organizațional și managerial: fundamente psihosociologice și politologice - volumul 2 - comportament managerial An apariție 2003
Nr. pagini 416
Format 20x29
Preț 28 lei
Managementul producției An apariție 2006
Nr. pagini 320
Format 14x20
Preț 29 lei
Introducere în management An apariție 2008
Nr. pagini 688
Format 17x24
Preț 58 lei
    În curs de epuizare

Contabilitatea inflației: teorie, practică, modelări informatice An apariție 2000
Nr. pagini 304
Format 17x24
Preț 9 lei
Analiza economico-financiară: industrie, agricultură An apariție 2006
Nr. pagini 208
Format 17x24
Preț 20 lei
Compendiu autoportretistic An apariție 2014
Nr. pagini 200
Format 17x24
Preț 30 lei
Contabilitatea societăților comerciale aflate în redresare economică An apariție 2017
Nr. pagini 152
Format 17x24
Preț 22 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice