Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Conducerea afacerilor: teste și studii de caz
Conducerea afacerilor: teste și studii de caz
Preț 5 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-133-1
An apariție 1998
Nr. de pagini 212
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Motivația redactării acestei culegeri are la bază dorința autorilor de a pune la dispoziția specialiștilor și, în primul rând, a tinerilor un material care sintetizează o mică, dar extrem de importantă, parte a “secretelor” capabile să genereze voința și curajul de a întreprinde, de a acționa decis, pentru a stăpâni cât mai eficient “arta afacerilor” și, în final, pentru a câștiga.

      De ce adresăm această carte în primul rând tinerilor ? Întrucât experiența, îndeosebi cea din domeniul formării viitorilor specialiști, a demonstrat că aceștia au dorința de a întreprinde, de a reuși, dar le lipsesc, încă, două elemente fundamentale: motivația și curajul, ambele indisolubil independente.

      Prin urmare, motivația autorilor pentru redactarea acestei cărți este absolut dependentă de cea a generării amplului, complexului și nu mai puțin dificilului proces de teoretizare a practicii. În consecință, nimic nu este nou, totul bazându-se pe experiențe trăite și/sau învățate. Nou este, poate, doar curajul de a porni pe un drum riscant, dar extrem de atrăgător și la capătul căruia sperăm că veți reuși să vă (auto)impuneți a acționa fără nici cea mai mică ezitare. Aceasta, întrucât, dacă veți întreba pe cineva ce așteaptă de la viață, de la serviciu, de la școală etc. vă va răspunde, invariabil, că ... așteaptă ceva ! Iar acest răspuns este cât se poate de trist ! “Trist”, pentru că un lucru este evident: așteptând, timpul trece. După cum, la fel de evident este și faptul că nimeni, absolut nimeni nu (ne) nimic. Pentru că, fapt evident, în afaceri (și nu numai), nimic nu se dă, totul se vinde ! ...

Autorii

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Managementul riscurilor în cadrul Instituțiilor Financiare Nebancare (IFN) An apariție 2008
Nr. pagini 196
Format 17x24
Preț 25 lei
Managementul produselor și serviciilor bancare An apariție 2009
Nr. pagini 182
Format 17x24
Preț 40 lei
Managementul mondial al resurselor umane - o provocare An apariție 2010
Nr. pagini 294
Format 17x24
Preț 30 lei
Managementul inovării An apariție 2013
Nr. pagini 172
Format 17x24
Preț 29 lei
    Recomandări

Guvernarea inovativă. Impactul tehnologiei informației An apariție 2016
Nr. pagini 138
Format 17x24
Preț 28 lei
Bazele contabilității An apariție 2013
Nr. pagini 136
Format 17x24
Preț 22 lei
Controlul intern al Raportării Financiare. Practici de transparență și credibilitate bancară An apariție 2014
Nr. pagini 404
Format 17x24
Preț 45 lei
Econometrie An apariție 2014
Nr. pagini 156
Format 17x24
Preț 25 lei
    În curs de epuizare

Auditul Resurselor Umane An apariție 2011
Nr. pagini 290
Format 17x24
Preț 35 lei
Manualul calității An apariție 1997
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 2,5 lei
Managementul procesului de creare a valorii în contextul guvernării întreprinderii An apariție 2003
Nr. pagini 230
Format 17x24
Preț 22 lei
Contabilitatea managerială: aspecte teoretice și practice An apariție 2006
Nr. pagini 440
Format 17x24
Preț 38 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice