Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Conducerea afacerilor: teste și studii de caz
Conducerea afacerilor: teste și studii de caz
Preț 5 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-133-1
An apariție 1998
Nr. de pagini 212
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Motivația redactării acestei culegeri are la bază dorința autorilor de a pune la dispoziția specialiștilor și, în primul rând, a tinerilor un material care sintetizează o mică, dar extrem de importantă, parte a “secretelor” capabile să genereze voința și curajul de a întreprinde, de a acționa decis, pentru a stăpâni cât mai eficient “arta afacerilor” și, în final, pentru a câștiga.

      De ce adresăm această carte în primul rând tinerilor ? Întrucât experiența, îndeosebi cea din domeniul formării viitorilor specialiști, a demonstrat că aceștia au dorința de a întreprinde, de a reuși, dar le lipsesc, încă, două elemente fundamentale: motivația și curajul, ambele indisolubil independente.

      Prin urmare, motivația autorilor pentru redactarea acestei cărți este absolut dependentă de cea a generării amplului, complexului și nu mai puțin dificilului proces de teoretizare a practicii. În consecință, nimic nu este nou, totul bazându-se pe experiențe trăite și/sau învățate. Nou este, poate, doar curajul de a porni pe un drum riscant, dar extrem de atrăgător și la capătul căruia sperăm că veți reuși să vă (auto)impuneți a acționa fără nici cea mai mică ezitare. Aceasta, întrucât, dacă veți întreba pe cineva ce așteaptă de la viață, de la serviciu, de la școală etc. vă va răspunde, invariabil, că ... așteaptă ceva ! Iar acest răspuns este cât se poate de trist ! “Trist”, pentru că un lucru este evident: așteptând, timpul trece. După cum, la fel de evident este și faptul că nimeni, absolut nimeni nu (ne) nimic. Pentru că, fapt evident, în afaceri (și nu numai), nimic nu se dă, totul se vinde ! ...

Autorii

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Cum să fim performanți în viață și în afaceri: educație intreprenorială An apariție 2006
Nr. pagini 184
Format 17x24
Preț 20 lei
Gestiunea resurselor umane An apariție 2011
Nr. pagini 248
Format 17x24
Preț 42 lei
Management comparat: Uniunea Europeană, Japonia și SUA, ediția a III-a An apariție 2006
Nr. pagini 376
Format 19x25,5
Preț 45 lei
Management comparat, ediția a II-a An apariție 1998
Nr. pagini 304
Format 17x24
Preț 8 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice