Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Conducerea afacerilor: teste și studii de caz
Conducerea afacerilor: teste și studii de caz
Preț 5 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-133-1
An apariție 1998
Nr. de pagini 212
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Motivația redactării acestei culegeri are la bază dorința autorilor de a pune la dispoziția specialiștilor și, în primul rând, a tinerilor un material care sintetizează o mică, dar extrem de importantă, parte a “secretelor” capabile să genereze voința și curajul de a întreprinde, de a acționa decis, pentru a stăpâni cât mai eficient “arta afacerilor” și, în final, pentru a câștiga.

      De ce adresăm această carte în primul rând tinerilor ? Întrucât experiența, îndeosebi cea din domeniul formării viitorilor specialiști, a demonstrat că aceștia au dorința de a întreprinde, de a reuși, dar le lipsesc, încă, două elemente fundamentale: motivația și curajul, ambele indisolubil independente.

      Prin urmare, motivația autorilor pentru redactarea acestei cărți este absolut dependentă de cea a generării amplului, complexului și nu mai puțin dificilului proces de teoretizare a practicii. În consecință, nimic nu este nou, totul bazându-se pe experiențe trăite și/sau învățate. Nou este, poate, doar curajul de a porni pe un drum riscant, dar extrem de atrăgător și la capătul căruia sperăm că veți reuși să vă (auto)impuneți a acționa fără nici cea mai mică ezitare. Aceasta, întrucât, dacă veți întreba pe cineva ce așteaptă de la viață, de la serviciu, de la școală etc. vă va răspunde, invariabil, că ... așteaptă ceva ! Iar acest răspuns este cât se poate de trist ! “Trist”, pentru că un lucru este evident: așteptând, timpul trece. După cum, la fel de evident este și faptul că nimeni, absolut nimeni nu (ne) nimic. Pentru că, fapt evident, în afaceri (și nu numai), nimic nu se dă, totul se vinde ! ...

Autorii

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Managementul riscului cu produse financiare derivate An apariție 2009
Nr. pagini 232
Format 17x24
Preț 49 lei
Introducere în management An apariție 2008
Nr. pagini 688
Format 17x24
Preț 58 lei
Managementul resurselor umane: aplicații An apariție 2004
Nr. pagini 344
Format 19x25,5
Preț 29 lei
Managementul inovării An apariție 2013
Nr. pagini 172
Format 17x24
Preț 29 lei
    În curs de epuizare

Bazele utilizării calculatoarelor personale An apariție 1999
Nr. pagini 288
Format 17x24
Preț 9 lei
Finanțe corporative cu Excel An apariție 2012
Nr. pagini 496
Format 19x25,5
Preț 40 lei
Proiectarea obiectivelor de investiții An apariție 2001
Nr. pagini 144
Format 17x24
Preț 7 lei
Set: Analiză economico-financiară, ediția a doua + Analiză economico-financiară: teste grilă, ediția a doua An apariție 2009
Nr. pagini 590
Format 17x24
Preț 47 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice