Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Responsabilitatea socială corporativă în companiile multinaționale
Responsabilitatea socială corporativă în companiile multinaționale
Preț 40 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-504-6
An apariție 2010
Nr. de pagini 364
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Deși literatura de specialitate abundă în controverse de ordin ideologic, prezenta lucrare își propune, în general, urmărirea a trei obiective de bază: conturarea unei imagini cât mai complete privind principalele aspecte specifice responsabilității sociale a companiilor multinaționale; evidențierea faptului că, la modul pragmatic și real, responsabilitatea socială poate fi condusă de companii astfel încât să devină o strategie profitabilă de afaceri la nivel global; realizarea unei analize exhaustive și integrate, teoretico-aplicative, a modului în care responsabilitatea socială corporativă poate fi evaluată și corelată cu performanța financiară a unei companii de talie internațională, care își desfășoară o parte din activitățile de afaceri și pe teritoriul României.

      Pentru a răspunde la solicitările și așteptările pe care societatea actuală le are cu privire la exercitarea activităților corporative și la rolul pe care acestea îl îndeplinesc în cadrul comunității, companiile au inițiat o serie de acțiuni responsabile social ce pot fi cuantificate în termenii sustenabilității și perfor­manței durabile. Scopul intim al politicii de responsabilitate socială corporativă este unul deontologic și anume acela de a contribui, în mod voluntar, la îndeplinirea unor obiective sociale, prin alocarea de resurse corporative către o serie de inițiative ce duc la sporirea binelui public. Ca efect indirect al politicii de responsabilitate socială corporativă, condusă în mod coerent și integrat, reputația companiei responsabile social se repercutează pozitiv și la nivelul profitabilității corporative, generând o situație din care au de câștigat ambele părți implicate în relație: societatea și compania.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Management financiar în asigurări An apariție 2005
Nr. pagini 440
Format 14x20
Preț 35 lei
Managementul activităților diplomatice An apariție 2001
Nr. pagini 448
Format 14x20
Preț 25 lei
Managementul operațional al producției: studii de caz, probleme, teste-grilă An apariție 2003
Format 17x24
Preț 20 lei
Management public. Teste și studii de caz An apariție 2012
Nr. pagini 60
Format 20x29
Preț 9 lei
    Recomandări

Politica concurenței în contextul liberalizării comerțului internațional An apariție 2016
Nr. pagini 288
Format 14x20
Sanctuarul suferinței - roman autobiografic An apariție 2016
Nr. pagini 334
Format 14x20
Preț 35 lei
Modele endogene de dinamică economică An apariție 2016
Nr. pagini 98
Format 17x24
Preț 21 lei
Bazele statisticii economice. Concepte teoretice și studii de caz An apariție 2016
Nr. pagini 400
Format 17x24
Preț 40 lei
    Manuale școlare

Biologie. Caietul elevului. Clasa a VII-a An apariție 2010
Nr. pagini 128
Format 17x24
Preț 19 lei
Teste de contabilitate pentru examenul de bacalaureat An apariție 2003
Nr. pagini 128
Format 17x24
Preț 11 lei
Mecatronica. Manual pentru clasa a XII-a An apariție 2006
Nr. pagini 232
Format 20x27
Preț 15 lei
Desen tehnic. Clasa a X-a An apariție 2000
Nr. pagini 114
Format 20x27
Preț 8 lei
    În curs de epuizare

Relansarea creșterii economice în România, Simpozion Științific Național, București, 12 mai 2000 An apariție 2000
Nr. pagini 592
Format 17x24
Preț 17 lei
Internet în administrația publică An apariție 2002
Nr. pagini 96
Format 14x20
Preț 12 lei
Introducere în studiul produselor financiare derivate An apariție 2000
Nr. pagini 240
Format 19x25,5
Preț 27 lei
Principii și instituții fundamentale de drept comunitar al mediului An apariție 2005
Nr. pagini 384
Format 14x20
Preț 32 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice