Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Responsabilitatea socială corporativă în companiile multinaționale
Responsabilitatea socială corporativă în companiile multinaționale
Preț 40 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-504-6
An apariție 2010
Nr. de pagini 364
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Deși literatura de specialitate abundă în controverse de ordin ideologic, prezenta lucrare își propune, în general, urmărirea a trei obiective de bază: conturarea unei imagini cât mai complete privind principalele aspecte specifice responsabilității sociale a companiilor multinaționale; evidențierea faptului că, la modul pragmatic și real, responsabilitatea socială poate fi condusă de companii astfel încât să devină o strategie profitabilă de afaceri la nivel global; realizarea unei analize exhaustive și integrate, teoretico-aplicative, a modului în care responsabilitatea socială corporativă poate fi evaluată și corelată cu performanța financiară a unei companii de talie internațională, care își desfășoară o parte din activitățile de afaceri și pe teritoriul României.

      Pentru a răspunde la solicitările și așteptările pe care societatea actuală le are cu privire la exercitarea activităților corporative și la rolul pe care acestea îl îndeplinesc în cadrul comunității, companiile au inițiat o serie de acțiuni responsabile social ce pot fi cuantificate în termenii sustenabilității și perfor­manței durabile. Scopul intim al politicii de responsabilitate socială corporativă este unul deontologic și anume acela de a contribui, în mod voluntar, la îndeplinirea unor obiective sociale, prin alocarea de resurse corporative către o serie de inițiative ce duc la sporirea binelui public. Ca efect indirect al politicii de responsabilitate socială corporativă, condusă în mod coerent și integrat, reputația companiei responsabile social se repercutează pozitiv și la nivelul profitabilității corporative, generând o situație din care au de câștigat ambele părți implicate în relație: societatea și compania.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Management public. Teste și studii de caz An apariție 2012
Nr. pagini 60
Format 20x29
Preț 9 lei
Managementul și asigurarea riscurilor bancare în România An apariție 2011
Nr. pagini 471
Format 17x24
Preț 74 lei
Formula de finanțare a învățământului preuniversitar din România: studii și proiecte An apariție 2002
Nr. pagini 208
Format 14x20
Preț 5 lei
Set: Management financiar, ediția a doua. Volumele I și II An apariție 2016
Nr. pagini 592
Format 17x24
Preț 81 lei
    Recomandări

Istoria și evoluția frontierelor românești până în anul 1600 An apariție 2018
Nr. pagini 248
Format 17x24
Preț 25 lei
Politica fiscal-bugetară și piața de capital An apariție 2018
Nr. pagini 286
Format 17x24
Preț 47 lei
Securitatea sistemelor de radiocomunicații An apariție 2018
Nr. pagini 264
Format 17x24
Preț 58 lei
Criminalitatea informatică privind transferurile financiare An apariție 2018
Nr. pagini 368
Format 17x24
Preț 45 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice