Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Responsabilitatea socială corporativă în companiile multinaționale
Responsabilitatea socială corporativă în companiile multinaționale
Preț 40 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-504-6
An apariție 2010
Nr. de pagini 364
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Deși literatura de specialitate abundă în controverse de ordin ideologic, prezenta lucrare își propune, în general, urmărirea a trei obiective de bază: conturarea unei imagini cât mai complete privind principalele aspecte specifice responsabilității sociale a companiilor multinaționale; evidențierea faptului că, la modul pragmatic și real, responsabilitatea socială poate fi condusă de companii astfel încât să devină o strategie profitabilă de afaceri la nivel global; realizarea unei analize exhaustive și integrate, teoretico-aplicative, a modului în care responsabilitatea socială corporativă poate fi evaluată și corelată cu performanța financiară a unei companii de talie internațională, care își desfășoară o parte din activitățile de afaceri și pe teritoriul României.

      Pentru a răspunde la solicitările și așteptările pe care societatea actuală le are cu privire la exercitarea activităților corporative și la rolul pe care acestea îl îndeplinesc în cadrul comunității, companiile au inițiat o serie de acțiuni responsabile social ce pot fi cuantificate în termenii sustenabilității și perfor­manței durabile. Scopul intim al politicii de responsabilitate socială corporativă este unul deontologic și anume acela de a contribui, în mod voluntar, la îndeplinirea unor obiective sociale, prin alocarea de resurse corporative către o serie de inițiative ce duc la sporirea binelui public. Ca efect indirect al politicii de responsabilitate socială corporativă, condusă în mod coerent și integrat, reputația companiei responsabile social se repercutează pozitiv și la nivelul profitabilității corporative, generând o situație din care au de câștigat ambele părți implicate în relație: societatea și compania.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Istorie și actualitate în managementul silvic românesc An apariție 1999
Nr. pagini 208
Format 14x20
Preț 5 lei
Managementul activităților diplomatice An apariție 2001
Nr. pagini 448
Format 14x20
Preț 25 lei
Managementul serviciilor publice An apariție 2008
Format 17x24
Preț 30 lei
Managementul mediului: ISO 14001:2004, calea spre excelență An apariție 2005
Nr. pagini 304
Format 14x20
Preț 20 lei
    Recomandări

Piața imobiliară și comportamentul investițional An apariție 2016
Nr. pagini 94
Format 17x24
Preț 21 lei
Securitatea sistemelor de radiocomunicații An apariție 2018
Nr. pagini 264
Format 17x24
Preț 58 lei
Macroeconomie An apariție 2016
Nr. pagini 404
Format 20x27
Preț 85 lei
Econometrie. Ediția a doua revăzută și adăugită An apariție 2017
Nr. pagini 480
Format 17x24
Preț 59 lei
    În curs de epuizare

Management comparat, ediția a II-a An apariție 1998
Nr. pagini 304
Format 17x24
Preț 8 lei
România pe calea integrării economice europene: premise, procese, politici An apariție 2001
Nr. pagini 368
Format 14x20
Preț 16 lei
Managementul resurselor umane: teorie și practică, ediția a II-a An apariție 2008
Nr. pagini 436
Format 17x24
Preț 57 lei
Cum îmbunătățim calitatea. Ghid practic An apariție 2009
Nr. pagini 164
Format 17x24
Preț 40 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice