Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Responsabilitatea socială corporativă în companiile multinaționale
Responsabilitatea socială corporativă în companiile multinaționale
Preț 40 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-504-6
An apariție 2010
Nr. de pagini 364
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Deși literatura de specialitate abundă în controverse de ordin ideologic, prezenta lucrare își propune, în general, urmărirea a trei obiective de bază: conturarea unei imagini cât mai complete privind principalele aspecte specifice responsabilității sociale a companiilor multinaționale; evidențierea faptului că, la modul pragmatic și real, responsabilitatea socială poate fi condusă de companii astfel încât să devină o strategie profitabilă de afaceri la nivel global; realizarea unei analize exhaustive și integrate, teoretico-aplicative, a modului în care responsabilitatea socială corporativă poate fi evaluată și corelată cu performanța financiară a unei companii de talie internațională, care își desfășoară o parte din activitățile de afaceri și pe teritoriul României.

      Pentru a răspunde la solicitările și așteptările pe care societatea actuală le are cu privire la exercitarea activităților corporative și la rolul pe care acestea îl îndeplinesc în cadrul comunității, companiile au inițiat o serie de acțiuni responsabile social ce pot fi cuantificate în termenii sustenabilității și perfor­manței durabile. Scopul intim al politicii de responsabilitate socială corporativă este unul deontologic și anume acela de a contribui, în mod voluntar, la îndeplinirea unor obiective sociale, prin alocarea de resurse corporative către o serie de inițiative ce duc la sporirea binelui public. Ca efect indirect al politicii de responsabilitate socială corporativă, condusă în mod coerent și integrat, reputația companiei responsabile social se repercutează pozitiv și la nivelul profitabilității corporative, generând o situație din care au de câștigat ambele părți implicate în relație: societatea și compania.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Dezvoltarea regională și capcanele decizionale An apariție 2014
Nr. pagini 94
Format 17x24
Preț 27 lei
Managementul activităților electorale An apariție 2002
Nr. pagini 120
Format 14x20
Preț 5 lei
Antreprenoriat în managementul public. Globalizarea, europenizarea și importanța societății civile a afacerilor An apariție 2015
Nr. pagini 294
Format 19x25,5
Preț 55 lei
Managementul și asigurarea riscurilor bancare în România An apariție 2011
Nr. pagini 471
Format 17x24
Preț 74 lei
    Recomandări

Cibernetica sistemelor economice, ediția a treia An apariție 2019
Nr. pagini 322
Format 17x24
Preț 40 lei
Politici de marketing în afaceri An apariție 2019
Nr. pagini 222
Format 17x24
Preț 40 lei
Politica agricolă a Uniunii Europene An apariție 2019
Nr. pagini 312
Format 17x24
Preț 45 lei
Cibernetica firmei: aplicații și studii de caz An apariție 2019
Nr. pagini 204
Format 17x24
Preț 38 lei
    Manuale școlare

Geografie. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 120
Format 20x27
Preț 29 lei
Istorie. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 160
Format 20x27
Preț 26 lei
Educație plastică. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 96
Format 20x27
Preț 33 lei
Economie. Aplicații, teste, probleme, răspunsuri, ediția a V-a An apariție 2003
Nr. pagini 272
Format 17x24
Preț 33 lei
    În pregătire

Metode și practici actuariale utilizate în sistemul protecției sociale An apariție 2013
Format 14x20    
Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Mina de aur Format 17x24    
Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice