Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Responsabilitatea socială corporativă în companiile multinaționale
Responsabilitatea socială corporativă în companiile multinaționale
Preț 40 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-504-6
An apariție 2010
Nr. de pagini 364
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Deși literatura de specialitate abundă în controverse de ordin ideologic, prezenta lucrare își propune, în general, urmărirea a trei obiective de bază: conturarea unei imagini cât mai complete privind principalele aspecte specifice responsabilității sociale a companiilor multinaționale; evidențierea faptului că, la modul pragmatic și real, responsabilitatea socială poate fi condusă de companii astfel încât să devină o strategie profitabilă de afaceri la nivel global; realizarea unei analize exhaustive și integrate, teoretico-aplicative, a modului în care responsabilitatea socială corporativă poate fi evaluată și corelată cu performanța financiară a unei companii de talie internațională, care își desfășoară o parte din activitățile de afaceri și pe teritoriul României.

      Pentru a răspunde la solicitările și așteptările pe care societatea actuală le are cu privire la exercitarea activităților corporative și la rolul pe care acestea îl îndeplinesc în cadrul comunității, companiile au inițiat o serie de acțiuni responsabile social ce pot fi cuantificate în termenii sustenabilității și perfor­manței durabile. Scopul intim al politicii de responsabilitate socială corporativă este unul deontologic și anume acela de a contribui, în mod voluntar, la îndeplinirea unor obiective sociale, prin alocarea de resurse corporative către o serie de inițiative ce duc la sporirea binelui public. Ca efect indirect al politicii de responsabilitate socială corporativă, condusă în mod coerent și integrat, reputația companiei responsabile social se repercutează pozitiv și la nivelul profitabilității corporative, generând o situație din care au de câștigat ambele părți implicate în relație: societatea și compania.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Managementul operațional al producției: studii de caz, probleme, teste-grilă An apariție 2003
Format 17x24
Preț 20 lei
Managementul activităților electorale An apariție 2002
Nr. pagini 120
Format 14x20
Preț 5 lei
Management bancar An apariție 2000
Nr. pagini 232
Format 17x24
Preț 12 lei
Managementul performanței An apariție 2006
Format 17x24
Preț 25 lei
    Recomandări

Controlling profesional. Concepte și instrumente An apariție 2014
Nr. pagini 478
Format 17x24
Preț 69 lei
Sinergetica accesării proiectelor: pregătire, elaborare, evaluare, optimizare An apariție 2013
Nr. pagini 272
Format 17x24
Preț 35 lei
Răzbunarea trecutului. Capitalismul în cinci luni postdecembriste An apariție 2013
Nr. pagini 576
Format 17x24
Preț 50 lei
Campioană din neant An apariție 2013
Nr. pagini 266
Format 14x20
Preț 10 lei
    În curs de epuizare

Management bancar An apariție 2000
Nr. pagini 232
Format 17x24
Preț 12 lei
Analiza eficienței economice în industria editorială An apariție 2014
Nr. pagini 174
Format 17x24
Preț 30 lei
Finanțe & contabilitate. Tematica și teste-grilă pentru licență, volumul VII An apariție 2004
Nr. pagini 472
Format 17x24
Preț 20 lei
Bazele administrației publice An apariție 2010
Nr. pagini 424
Format 20x29
Preț 50 lei
    În pregătire

Sisteme informatice de gestiune: modele teoretice și practice An apariție 2013
Format 14x20    
Regional development and its decision-making pitfalls An apariție 2015
Format 17x24    
Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice