Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Responsabilitatea socială corporativă în companiile multinaționale
Responsabilitatea socială corporativă în companiile multinaționale
Preț 40 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-504-6
An apariție 2010
Nr. de pagini 364
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Deși literatura de specialitate abundă în controverse de ordin ideologic, prezenta lucrare își propune, în general, urmărirea a trei obiective de bază: conturarea unei imagini cât mai complete privind principalele aspecte specifice responsabilității sociale a companiilor multinaționale; evidențierea faptului că, la modul pragmatic și real, responsabilitatea socială poate fi condusă de companii astfel încât să devină o strategie profitabilă de afaceri la nivel global; realizarea unei analize exhaustive și integrate, teoretico-aplicative, a modului în care responsabilitatea socială corporativă poate fi evaluată și corelată cu performanța financiară a unei companii de talie internațională, care își desfășoară o parte din activitățile de afaceri și pe teritoriul României.

      Pentru a răspunde la solicitările și așteptările pe care societatea actuală le are cu privire la exercitarea activităților corporative și la rolul pe care acestea îl îndeplinesc în cadrul comunității, companiile au inițiat o serie de acțiuni responsabile social ce pot fi cuantificate în termenii sustenabilității și perfor­manței durabile. Scopul intim al politicii de responsabilitate socială corporativă este unul deontologic și anume acela de a contribui, în mod voluntar, la îndeplinirea unor obiective sociale, prin alocarea de resurse corporative către o serie de inițiative ce duc la sporirea binelui public. Ca efect indirect al politicii de responsabilitate socială corporativă, condusă în mod coerent și integrat, reputația companiei responsabile social se repercutează pozitiv și la nivelul profitabilității corporative, generând o situație din care au de câștigat ambele părți implicate în relație: societatea și compania.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Managementul activităților diplomatice An apariție 2001
Nr. pagini 448
Format 14x20
Preț 25 lei
Managementul aprovizionării și desfacerii, ediția a treia An apariție 2004
Nr. pagini 544
Format 19x25,5
Preț 32,5 lei
Managementul cunoașterii în societatea informațională An apariție 2011
Nr. pagini 240
Format 17x24
Preț 23 lei
Management financiar în asigurări An apariție 2005
Nr. pagini 440
Format 14x20
Preț 35 lei
    În curs de epuizare

Managementul calității totale și firmele mici și mijlocii An apariție 2001
Nr. pagini 240
Format 17x24
Preț 11 lei
Principiile modelării macroeconomice An apariție 2003
Nr. pagini 408
Format 14x20
Preț 20 lei
Économétrie An apariție 2014
Nr. pagini 156
Format 17x24
Preț 25 lei
Finanțele publice ale României, ediția a doua An apariție 2005
Nr. pagini 384
Format 17x24
Preț 30 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice