Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Responsabilitatea socială corporativă în companiile multinaționale
Responsabilitatea socială corporativă în companiile multinaționale
Preț 40 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-504-6
An apariție 2010
Nr. de pagini 364
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Deși literatura de specialitate abundă în controverse de ordin ideologic, prezenta lucrare își propune, în general, urmărirea a trei obiective de bază: conturarea unei imagini cât mai complete privind principalele aspecte specifice responsabilității sociale a companiilor multinaționale; evidențierea faptului că, la modul pragmatic și real, responsabilitatea socială poate fi condusă de companii astfel încât să devină o strategie profitabilă de afaceri la nivel global; realizarea unei analize exhaustive și integrate, teoretico-aplicative, a modului în care responsabilitatea socială corporativă poate fi evaluată și corelată cu performanța financiară a unei companii de talie internațională, care își desfășoară o parte din activitățile de afaceri și pe teritoriul României.

      Pentru a răspunde la solicitările și așteptările pe care societatea actuală le are cu privire la exercitarea activităților corporative și la rolul pe care acestea îl îndeplinesc în cadrul comunității, companiile au inițiat o serie de acțiuni responsabile social ce pot fi cuantificate în termenii sustenabilității și perfor­manței durabile. Scopul intim al politicii de responsabilitate socială corporativă este unul deontologic și anume acela de a contribui, în mod voluntar, la îndeplinirea unor obiective sociale, prin alocarea de resurse corporative către o serie de inițiative ce duc la sporirea binelui public. Ca efect indirect al politicii de responsabilitate socială corporativă, condusă în mod coerent și integrat, reputația companiei responsabile social se repercutează pozitiv și la nivelul profitabilității corporative, generând o situație din care au de câștigat ambele părți implicate în relație: societatea și compania.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Management public. Teste și studii de caz An apariție 2012
Nr. pagini 60
Format 20x29
Preț 9 lei
Management bancar An apariție 2000
Nr. pagini 232
Format 17x24
Preț 12 lei
Set: Management financiar, ediția întâi An apariție 2003
Nr. pagini 720
Format 17x24
Preț 65 lei
Implementarea managementului riscului la nivel organizațional An apariție 2010
Nr. pagini 244
Format 17x24
Preț 38 lei
    Recomandări

Priorități strategice ale României la orizont 2025 An apariție 2017
Nr. pagini 148
Format 17x24
Preț 31 lei
Bazele marketingului An apariție 2017
Nr. pagini 300
Format 20x27
Preț 85 lei
Macroeconomie. Caietul conducătorului de seminar An apariție 2017
Nr. pagini 244
Format 17x24
Preț 35 lei
Protocoale diagnostice și terapeutice în patologia tumorală etmoidală An apariție 2017
Nr. pagini 128
Format 17x24
Preț 50 lei
    În curs de epuizare

Dreptul mediului. Tratat, volumul I An apariție 1998
Nr. pagini 408
Format 17x24
Preț 15 lei
Cultura afacerilor: modelul american An apariție 1997
Nr. pagini 424
Format 20x29
Preț 10 lei
Criza reformei: Eu sunt român? An apariție 1999
Nr. pagini 464
Format 14x20
Preț 6 lei
Finanțe publice: finanțe, bugete, fiscalitate An apariție 2002
Nr. pagini 336
Format 14x20
Preț 19 lei
    În pregătire

Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Mina de aur Format 17x24    
Metode și practici actuariale utilizate în sistemul protecției sociale An apariție 2013
Format 14x20    
Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice