Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Agricultura Basarabiei în perioada interbelică
Agricultura Basarabiei în perioada interbelică
Preț 35 lei
Adaugă
ISBN 978-973-709-472-8
An apariție 2010
Nr. de pagini 268
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Războaiele dese, tulburările lăuntrice, stăpânirea turcească, fanariotă și țaristă au pustiit Basarabia în plan material și spiritual.

      După anul 1918, agricultura Basarabiei s-a încadrat într-un context nou, contribuind la dezvoltarea agriculturii întregii Românii.

      Perioada anilor 1920-1940 în istoria României – inclusiv și a Basarabiei – a fost o perioadă de mari prefaceri politice, sociale, economice și culturale. Noul cadru politic creat prin realizarea statului național unitar român în anul 1918 s-a soldat cu integrarea, sub toate aspectele, a tuturor provinciilor românești.

      Obiectul lucrării de față îl constituie cercetarea evoluției ramurilor agriculturii basarabene după războiul mondial în conexiune cu întreaga economie a statului român. În perioada sovietică, viața economică a Basarabiei din perioada anterioară anului 1945 a fost studiată fie izolat de ansamblul problemelor economice ale României, fie în raport cu evoluția economiei mondiale. Din desconsiderarea acestor raporturi a rezultat uneori și ignorarea unor factori economici de o importanță primordială pentru evoluția agriculturii basarabene.

      Intervalul 1920-1940 din istoria agrară a Basarabiei constituie o epocă crucială în evoluția acestei provincii, precum și pentru destinele tuturor românilor basarabeni.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    În curs de epuizare

Responsabilitatea socială corporativă în companiile multinaționale An apariție 2010
Nr. pagini 364
Format 17x24
Preț 40 lei
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția a II-a An apariție 2009
Nr. pagini 392
Format 17x24
Preț 48 lei
Marketing. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2001
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 9 lei
Econometria pentru... economiști. Econometrie - teorie și aplicații, ediția a treia An apariție 2009
Nr. pagini 368
Format 17x24
Preț 34 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice