Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Strategii de branding
Strategii de branding
Preț 15 lei
[ carte epuizată ]
Autor Costin Lianu
ISBN 978-973-709-497-1
An apariție 2010
Nr. de pagini 176
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Înțelegerea imaginilor, și implicit a brandurilor, este un domeniu de cercetare nou și cu multe provocări. Brandurile, ca imagini ale unor identități  competitive supuse rigorilor pieței, au în prezent o diversitate de manifestări simbolice, lingvistice, vizuale, de comunicare și se străduiesc să reprezinte și să domine percepția umană nu numai asupra produselor și serviciilor, dar și a organizațiilor, în sensul cel mai larg al termenului, a locurilor, a concentrărilor de firme, a indivizilor și chiar a țărilor.

      Brandurile, ca imagini, au propria lor logică de formare și propriul lor dinamism. Cât se desprind ele de identitatea obiectelor sau persoanelor pe care le reprezintă și care sunt factorii care dau o anumită autonomie imaginilor față de produsele, organizațiile, locurile și indivizii pe care îi reprezintă? Este economia bunurilor materiale dublată de o economie a brandurilor și care este noul rol al brandurilor în noua economie?

      Sunt întrebări frecvente la care această lucrare încearcă să dea unele răspunsuri și să formuleze o serie de repere în ceea ce privește tipologia brandurilor și modul în care acestea se formează.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Managementul resurselor umane: teorie și practică, ediția a II-a An apariție 2008
Nr. pagini 436
Format 17x24
Preț 59 lei
Management public internațional An apariție 2000
Format 17x24
Preț 7 lei
Manualul calității An apariție 1997
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 2 lei
Managementul producției An apariție 2006
Nr. pagini 320
Format 14x20
Preț 29 lei
    Recomandări

Economie europeană. Ediția a treia An apariție 2019
Nr. pagini 240
Format 17x24
Preț 40 lei
Istoria și evoluția frontierelor românești până în anul 1600 An apariție 2018
Nr. pagini 248
Format 17x24
Preț 25 lei
Economie. Ediția a treia An apariție 2019
Nr. pagini 634
Format 17x24
Preț 73 lei
Satisfacția clienților și sustenabilitatea programului de calitate a produselor și serviciilor bancare la principalele bănci din Regiunea Centru An apariție 2020
Nr. pagini 216
Format 17x24
Preț 51 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice