Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Strategii de branding
Strategii de branding
Preț 15 lei
[ carte epuizată ]
Autor Costin Lianu
ISBN 978-973-709-497-1
An apariție 2010
Nr. de pagini 176
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Înțelegerea imaginilor, și implicit a brandurilor, este un domeniu de cercetare nou și cu multe provocări. Brandurile, ca imagini ale unor identități  competitive supuse rigorilor pieței, au în prezent o diversitate de manifestări simbolice, lingvistice, vizuale, de comunicare și se străduiesc să reprezinte și să domine percepția umană nu numai asupra produselor și serviciilor, dar și a organizațiilor, în sensul cel mai larg al termenului, a locurilor, a concentrărilor de firme, a indivizilor și chiar a țărilor.

      Brandurile, ca imagini, au propria lor logică de formare și propriul lor dinamism. Cât se desprind ele de identitatea obiectelor sau persoanelor pe care le reprezintă și care sunt factorii care dau o anumită autonomie imaginilor față de produsele, organizațiile, locurile și indivizii pe care îi reprezintă? Este economia bunurilor materiale dublată de o economie a brandurilor și care este noul rol al brandurilor în noua economie?

      Sunt întrebări frecvente la care această lucrare încearcă să dea unele răspunsuri și să formuleze o serie de repere în ceea ce privește tipologia brandurilor și modul în care acestea se formează.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Managementul resurselor umane în administrația publică An apariție 2012
Nr. pagini 350
Format 17x24
Preț 42 lei
Elemente de management al costurilor An apariție 2008
Nr. pagini 302
Format 17x24
Preț 40 lei
Management comparat: Uniunea Europeană, Japonia și SUA, ediția a III-a An apariție 2006
Nr. pagini 376
Format 19x25,5
Preț 47 lei
Universul multidimensional al deciziei An apariție 2008
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 30 lei
    Manuale școlare

Economie. Aplicații, teste, probleme, răspunsuri, ediția a V-a An apariție 2003
Nr. pagini 272
Format 17x24
Preț 40 lei
Geografie. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 120
Format 20x27
Preț 38 lei
Contabilitate. Clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 144
Format 17x24
Preț 33 lei
Biologie animală - clasa a VI-a An apariție 2007
Nr. pagini 96
Format 17x24
Preț 19 lei
    Recomandări

Politici de marketing. Studii de caz An apariție 2018
Nr. pagini 270
Format 17x24
Preț 45 lei
Economia întreprinderii. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 144
Format 17x24
Preț 33 lei
Dezvoltare și planificare urbană An apariție 2020
Nr. pagini 228
Format 17x24
Preț 45 lei
Contabilitate. Clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 144
Format 17x24
Preț 33 lei
    În curs de epuizare

Some microeconomic landmarks of the transition process in Romania An apariție 2018
Nr. pagini 352
Format 17x24
Preț 45 lei
Set: Management financiar, ediția întâi An apariție 2003
Nr. pagini 720
Format 17x24
Preț 65 lei
Informatică de gestiune An apariție 2000
Format 17x24
Preț 12 lei
Coridorul de transport euroasiatic prin Marea Neagra. Drumul matasii in sec. al XXI-lea An apariție 1998
Nr. pagini 142
Format 17x24
Preț 5 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice