Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Strategii de branding
Strategii de branding
Preț 15 lei
[ carte epuizată ]
Autor Costin Lianu
ISBN 978-973-709-497-1
An apariție 2010
Nr. de pagini 176
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Înțelegerea imaginilor, și implicit a brandurilor, este un domeniu de cercetare nou și cu multe provocări. Brandurile, ca imagini ale unor identități  competitive supuse rigorilor pieței, au în prezent o diversitate de manifestări simbolice, lingvistice, vizuale, de comunicare și se străduiesc să reprezinte și să domine percepția umană nu numai asupra produselor și serviciilor, dar și a organizațiilor, în sensul cel mai larg al termenului, a locurilor, a concentrărilor de firme, a indivizilor și chiar a țărilor.

      Brandurile, ca imagini, au propria lor logică de formare și propriul lor dinamism. Cât se desprind ele de identitatea obiectelor sau persoanelor pe care le reprezintă și care sunt factorii care dau o anumită autonomie imaginilor față de produsele, organizațiile, locurile și indivizii pe care îi reprezintă? Este economia bunurilor materiale dublată de o economie a brandurilor și care este noul rol al brandurilor în noua economie?

      Sunt întrebări frecvente la care această lucrare încearcă să dea unele răspunsuri și să formuleze o serie de repere în ceea ce privește tipologia brandurilor și modul în care acestea se formează.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Managementul resurselor umane: teorie și practică, ediția a II-a An apariție 2008
Nr. pagini 436
Format 17x24
Preț 59 lei
Management: studii de caz, exerciții, probleme, teste, Grile de evaluare An apariție 2005
Nr. pagini 256
Format 14x20
Preț 36 lei
Calitatea managementului firmei: evaluare și interpretare An apariție 2008
Nr. pagini 272
Format 14x20
Preț 31 lei
Handbook of project-based management An apariție 2002
Nr. pagini 232
Format 14x20
Preț 8 lei
    Recomandări

Înțelegerea fenomenului economic. Despre funcționarea principiului conexiunii An apariție 2018
Nr. pagini 392
Format 14x20
Preț 30 lei
Statistică economică generală. Ediția a doua An apariție 2019
Nr. pagini 524
Format 17x24
Preț 65 lei
Fundamentele managementului agricol An apariție 2019
Nr. pagini 244
Format 17x24
Preț 35 lei
Inovare și transformare în industria media An apariție 2019
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 65 lei
    În curs de epuizare

Managementul aprovizionării An apariție 2004
Nr. pagini 376
Format 14x20
Preț 20 lei
Finanțe publice, contabilitate bugetară și de trezorerie, volumul II An apariție 2002
Nr. pagini 384
Format 19x25,5
Preț 25 lei
Politologie și doctrine politice. Volumul 2 - Puterea imaginii și imaginarul puterii An apariție 2010
Nr. pagini 268
Format 17x24
Preț 40 lei
Gestiunea bugetară a sistemelor de producție, ediția a II-a An apariție 2006
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 31 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice