Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Strategii de branding
Strategii de branding
Preț 15 lei
[ carte epuizată ]
Autor Costin Lianu
ISBN 978-973-709-497-1
An apariție 2010
Nr. de pagini 176
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Înțelegerea imaginilor, și implicit a brandurilor, este un domeniu de cercetare nou și cu multe provocări. Brandurile, ca imagini ale unor identități  competitive supuse rigorilor pieței, au în prezent o diversitate de manifestări simbolice, lingvistice, vizuale, de comunicare și se străduiesc să reprezinte și să domine percepția umană nu numai asupra produselor și serviciilor, dar și a organizațiilor, în sensul cel mai larg al termenului, a locurilor, a concentrărilor de firme, a indivizilor și chiar a țărilor.

      Brandurile, ca imagini, au propria lor logică de formare și propriul lor dinamism. Cât se desprind ele de identitatea obiectelor sau persoanelor pe care le reprezintă și care sunt factorii care dau o anumită autonomie imaginilor față de produsele, organizațiile, locurile și indivizii pe care îi reprezintă? Este economia bunurilor materiale dublată de o economie a brandurilor și care este noul rol al brandurilor în noua economie?

      Sunt întrebări frecvente la care această lucrare încearcă să dea unele răspunsuri și să formuleze o serie de repere în ceea ce privește tipologia brandurilor și modul în care acestea se formează.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Managementul comparat al resurselor umane An apariție 2010
Nr. pagini 380
Format 17x24
Preț 44 lei
Elemente de management al costurilor An apariție 2008
Nr. pagini 302
Format 17x24
Preț 40 lei
Managementul resurselor umane în administrația publică An apariție 2012
Nr. pagini 350
Format 17x24
Preț 42 lei
Romanian Public Management Reform. Theoretical and empirical studies. Volume 1 - Administration and Public Services An apariție 2009
Nr. pagini 320
Format 14x20
Preț 43 lei
    Recomandări

Theoretical and Applied Economics (Economie Teoretică și Aplicată) abonament 2019 (4 numere) An apariție 2019
Format 17x24
Preț 400 lei
Securitatea sistemelor de radiocomunicații An apariție 2018
Nr. pagini 264
Format 17x24
Preț 58 lei
Analiza statistică a educației. Vector al dezvoltării socioeconomice An apariție 2018
Nr. pagini 424
Format 17x24
Preț 60 lei
The Economicity. The Epistemic Landscape An apariție 2016
Nr. pagini 302
Format 17x24
Preț 35 lei
    În curs de epuizare

Fundamentele statisticii teoretice și oficiale An apariție 2002
Nr. pagini 204
Format 14x20
Preț 18 lei
Orientarea spre clienți: temelia afacerii de succes An apariție 2001
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 20 lei
Economia românească postsocialistă. Încotro? Cum? De ce? An apariție 1998
Nr. pagini 286
Format 17x24
Preț 4 lei
Măsurări electrice: curriculum la decizia școlii, auxiliar curricular pentru clasa a IX-a An apariție 2000
Nr. pagini 112
Format 17x24
Preț 6 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice