Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Strategii de branding
Strategii de branding
Preț 15 lei
Adaugă
Stoc limitat!
Autor Costin Lianu
ISBN 978-973-709-497-1
An apariție 2010
Nr. de pagini 176
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Înțelegerea imaginilor, și implicit a brandurilor, este un domeniu de cercetare nou și cu multe provocări. Brandurile, ca imagini ale unor identități  competitive supuse rigorilor pieței, au în prezent o diversitate de manifestări simbolice, lingvistice, vizuale, de comunicare și se străduiesc să reprezinte și să domine percepția umană nu numai asupra produselor și serviciilor, dar și a organizațiilor, în sensul cel mai larg al termenului, a locurilor, a concentrărilor de firme, a indivizilor și chiar a țărilor.

      Brandurile, ca imagini, au propria lor logică de formare și propriul lor dinamism. Cât se desprind ele de identitatea obiectelor sau persoanelor pe care le reprezintă și care sunt factorii care dau o anumită autonomie imaginilor față de produsele, organizațiile, locurile și indivizii pe care îi reprezintă? Este economia bunurilor materiale dublată de o economie a brandurilor și care este noul rol al brandurilor în noua economie?

      Sunt întrebări frecvente la care această lucrare încearcă să dea unele răspunsuri și să formuleze o serie de repere în ceea ce privește tipologia brandurilor și modul în care acestea se formează.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Introducere în management An apariție 2008
Nr. pagini 688
Format 17x24
Preț 58 lei
Tendințe actuale în relația dintre managementul resurselor umane și sistemul integrat de management An apariție 2016
Nr. pagini 136
Format 17x24
Preț 28 lei
Managementul proiectelor An apariție 2008
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 54 lei
Dezvoltare regională și fonduri structurale An apariție 2012
Nr. pagini 208
Format 17x24
Preț 25 lei
    Recomandări

Marketing antreprenorial pe înțelesul tuturor An apariție 2018
Nr. pagini 78
Format 14x20
Preț 17 lei
Buna guvernare. Cauză și efect ale negentropiei sociale An apariție 2018
Nr. pagini 152
Format 14x20
Preț 20 lei
Evoluția centenară a învățământului în România An apariție 2018
Nr. pagini 574
Format 20x29
Preț 230 lei
Cercetări de marketing An apariție 2019
Nr. pagini 222
Format 20x27
Preț 85 lei
    În curs de epuizare

Două reprize de fotbal la lumina licuricilor An apariție 2004
Nr. pagini 210
Format 14x20
Preț 2 lei
Managementul calității, ediția a doua An apariție 1999
Format 17x24
Preț 16 lei
Economie și politici economice, ediția I An apariție 2000
Format 17x24
Preț 9 lei
Gestiunea finanțelor publice locale An apariție 2000
Nr. pagini 128
Format 14x20
Preț 3 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice