Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Strategii de branding
Strategii de branding
Preț 15 lei
[ carte epuizată ]
Autor Costin Lianu
ISBN 978-973-709-497-1
An apariție 2010
Nr. de pagini 176
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Înțelegerea imaginilor, și implicit a brandurilor, este un domeniu de cercetare nou și cu multe provocări. Brandurile, ca imagini ale unor identități  competitive supuse rigorilor pieței, au în prezent o diversitate de manifestări simbolice, lingvistice, vizuale, de comunicare și se străduiesc să reprezinte și să domine percepția umană nu numai asupra produselor și serviciilor, dar și a organizațiilor, în sensul cel mai larg al termenului, a locurilor, a concentrărilor de firme, a indivizilor și chiar a țărilor.

      Brandurile, ca imagini, au propria lor logică de formare și propriul lor dinamism. Cât se desprind ele de identitatea obiectelor sau persoanelor pe care le reprezintă și care sunt factorii care dau o anumită autonomie imaginilor față de produsele, organizațiile, locurile și indivizii pe care îi reprezintă? Este economia bunurilor materiale dublată de o economie a brandurilor și care este noul rol al brandurilor în noua economie?

      Sunt întrebări frecvente la care această lucrare încearcă să dea unele răspunsuri și să formuleze o serie de repere în ceea ce privește tipologia brandurilor și modul în care acestea se formează.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Control managerial An apariție 2006
Nr. pagini 448
Format 17x24
Preț 35 lei
Managementul resurselor umane în administrația publică An apariție 2012
Nr. pagini 350
Format 17x24
Preț 42 lei
Managementul organizațiilor An apariție 2007
Nr. pagini 380
Format 17x24
Handbook of project-based management An apariție 2002
Nr. pagini 232
Format 14x20
Preț 8 lei
    Recomandări

Evoluția centenară a învățământului în România An apariție 2018
Nr. pagini 574
Format 20x29
Preț 230 lei
Serviciile publice An apariție 2018
Nr. pagini 190
Format 17x24
Preț 41 lei
Marketing. Proiecte, aplicații și teste-grilă An apariție 2018
Nr. pagini 212
Format 17x24
Preț 38 lei
Camera de Comerț și Industrie din București și oamenii săi 1864-1948 An apariție 2018
Nr. pagini 320
Format 17x24
Preț 45 lei
    În curs de epuizare

Sisteme de asistare a deciziilor adoptate în organizații An apariție 2008
Nr. pagini 174
Format 17x24
Preț 25 lei
Dictionar de administrație publică, ediția a doua An apariție 2004
Nr. pagini 272
Format 17x24
Preț 20 lei
Ocuparea forței de muncă și dezvoltarea durabilă An apariție 2002
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 12 lei
Theoretical and Applied Economics (Economie Teoretică și Aplicată) nr. 1 - 2016 An apariție 2016
Nr. pagini 262
Format 17x24
Preț 100 lei
    În pregătire

Sisteme informatice de gestiune: modele teoretice și practice An apariție 2013
Format 14x20    
Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Mina de aur Format 17x24    
Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice