Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Strategii de branding
Strategii de branding
Preț 15 lei
Adaugă
Stoc limitat!
Autor Costin Lianu
ISBN 978-973-709-497-1
An apariție 2010
Nr. de pagini 176
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Înțelegerea imaginilor, și implicit a brandurilor, este un domeniu de cercetare nou și cu multe provocări. Brandurile, ca imagini ale unor identități  competitive supuse rigorilor pieței, au în prezent o diversitate de manifestări simbolice, lingvistice, vizuale, de comunicare și se străduiesc să reprezinte și să domine percepția umană nu numai asupra produselor și serviciilor, dar și a organizațiilor, în sensul cel mai larg al termenului, a locurilor, a concentrărilor de firme, a indivizilor și chiar a țărilor.

      Brandurile, ca imagini, au propria lor logică de formare și propriul lor dinamism. Cât se desprind ele de identitatea obiectelor sau persoanelor pe care le reprezintă și care sunt factorii care dau o anumită autonomie imaginilor față de produsele, organizațiile, locurile și indivizii pe care îi reprezintă? Este economia bunurilor materiale dublată de o economie a brandurilor și care este noul rol al brandurilor în noua economie?

      Sunt întrebări frecvente la care această lucrare încearcă să dea unele răspunsuri și să formuleze o serie de repere în ceea ce privește tipologia brandurilor și modul în care acestea se formează.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Cum să fim performanți în viață și în afaceri: educație intreprenorială An apariție 2006
Nr. pagini 184
Format 17x24
Preț 20 lei
Economia, firma și managementul bazate pe cunoștințe An apariție 2005
Nr. pagini 296
Format 20x29
Preț 39 lei
Modelarea deciziei manageriale: aplicații Excel 97 An apariție 1998
Nr. pagini 144
Format 17x24
Preț 8 lei
Managementul comparat al resurselor umane An apariție 2010
Nr. pagini 380
Format 17x24
Preț 44 lei
    Recomandări

Diagnosticul și evaluarea întreprinderii An apariție 2019
Nr. pagini 193
Format 17x24
Preț 39 lei
Econometrie. Teorie și aplicații în EViews și R An apariție 2018
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 49 lei
Emergența afacerilor verzi prin activarea potențialului uman An apariție 2018
Nr. pagini 168
Format 17x24
Preț 38 lei
Economie. Ediția a treia An apariție 2019
Nr. pagini 634
Format 17x24
Preț 73 lei
    În curs de epuizare

Economie europeană, ediția întâi An apariție 2009
Nr. pagini 248
Format 17x24
Preț 38 lei
Internet și intranet: concepte și aplicații An apariție 2000
Nr. pagini 304
Format 17x24
Preț 10 lei
Post-socialist Romanian economy. Where to? How? Why? An apariție 1999
Nr. pagini 304
Format 14x20
Preț 7 lei
Analiza statistico-demografică: teorie și aplicații An apariție 2003
Nr. pagini 344
Format 17x24
Preț 16 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice