Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Strategii de branding
Strategii de branding
Preț 15 lei
Adaugă
Stoc limitat!
Autor Costin Lianu
ISBN 978-973-709-497-1
An apariție 2010
Nr. de pagini 176
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Înțelegerea imaginilor, și implicit a brandurilor, este un domeniu de cercetare nou și cu multe provocări. Brandurile, ca imagini ale unor identități  competitive supuse rigorilor pieței, au în prezent o diversitate de manifestări simbolice, lingvistice, vizuale, de comunicare și se străduiesc să reprezinte și să domine percepția umană nu numai asupra produselor și serviciilor, dar și a organizațiilor, în sensul cel mai larg al termenului, a locurilor, a concentrărilor de firme, a indivizilor și chiar a țărilor.

      Brandurile, ca imagini, au propria lor logică de formare și propriul lor dinamism. Cât se desprind ele de identitatea obiectelor sau persoanelor pe care le reprezintă și care sunt factorii care dau o anumită autonomie imaginilor față de produsele, organizațiile, locurile și indivizii pe care îi reprezintă? Este economia bunurilor materiale dublată de o economie a brandurilor și care este noul rol al brandurilor în noua economie?

      Sunt întrebări frecvente la care această lucrare încearcă să dea unele răspunsuri și să formuleze o serie de repere în ceea ce privește tipologia brandurilor și modul în care acestea se formează.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Managementul produselor și serviciilor bancare An apariție 2009
Nr. pagini 182
Format 17x24
Preț 40 lei
Psihosociologia managerială An apariție 2008
Nr. pagini 334
Format 17x24
Preț 48 lei
Management: studii de caz, exerciții, probleme, teste, Grile de evaluare An apariție 2005
Nr. pagini 256
Format 14x20
Preț 36 lei
Managementul organizațiilor An apariție 2007
Nr. pagini 380
Format 17x24
    Recomandări

Serviciile publice An apariție 2018
Nr. pagini 190
Format 17x24
Preț 41 lei
România postcriză. Analize macroeconomice An apariție 2018
Nr. pagini 496
Format 14x20
Preț 60 lei
Knowing Centenary Romania An apariție 2018
Nr. pagini 664
Format 17x24
Preț 80 lei
Buchführung, Finanzberichterstattung und -analyse. Eine Einführung (Contabilitate, raportare și analiză financiară. O introducere) An apariție 2019
Nr. pagini 180
Format 17x24
Preț 38 lei
    În curs de epuizare

Lexicon de finanțe bănci asigurări. Volumul III P-Z An apariție 2001
Nr. pagini 512
Format 17x24
Preț 24 lei
Evaluarea organizațiilor An apariție 2004
Format 17x24
Preț 20 lei
Comportamentul de vot: sondajele de opinie și gestiunea campaniilor electorale An apariție 2004
Nr. pagini 384
Format 17x24
Preț 33 lei
Convergențe în teoriile privind esența prețurilor An apariție 2005
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 35 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice