Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Bazele marketingului
Bazele marketingului
Preț 19 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-943-X
An apariție 2003
Nr. de pagini 280
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      În elaborarea lucrării am plecat de la opinia conform căreia conceptul de marketing se aplică produselor și serviciilor, diverselor tipuri de piață, unităților lucrative și nelucrative, firmelor mari și mici, autohtone și celor străine. Ca urmare, față de alte lucrări similare, am introdus o temă specială consacrată marketingului serviciilor, iar în cadrul temelor consacrate am extins aspectele de abordare universală, venind astfel în întâmpinarea elaborării unei teorii generale a marke­tingului.

      Pe parcursul lucrării am subliniat importanța crescândă a infor­mației în activitățile și deciziile de marketing, dezvoltând analizele referitoare la mediul extern al întreprinderii și raționalizarea sistemu­lui informațional.

      În expunerea problemelor propuse spre atenție celor interesați, am redat metodele și tehnicile de analiză cantitativă indicate în litera­tura de specialitate și am încercat să extind latura explicativă și predi­ca­tivă a problemelor.

      Manualul se adresează, în primul rând, studenților economiști, îndeosebi celor de la Universitatea „George Barițiu” din Brașov, dar el poate fi folositor și altor categorii de tineri preocupați de formarea lor ca specialiști, cu o gândire economică creativă și dinamică.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Fundamente teoretice ale comerțului internațional An apariție 2001
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 9 lei
Studiul pieței An apariție 2005
Nr. pagini 192
Format 14x20
Preț 27 lei
Comerțul exterior. Finanțare și analiză financiar-bancară An apariție 1999
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 5 lei
Decizia strategică în comerț exterior: dezvoltare durabilă, analiza eficienței economice, strategia de marketing, fundamentarea deciziilor An apariție 2003
Nr. pagini 172
Format 14x20
Preț 20 lei
    Recomandări

Bazele statisticii economice. Concepte teoretice și studii de caz An apariție 2016
Nr. pagini 400
Format 17x24
Preț 40 lei
Eficientizarea comerțului exterior al României An apariție 2016
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 28 lei
Protocoale diagnostice și terapeutice în patologia tumorală etmoidală An apariție 2017
Nr. pagini 128
Format 17x24
Preț 50 lei
Profesoara Țeapă-Știe-Tot: Botanică pentru mici și mari An apariție 2016
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 30 lei
    În curs de epuizare

Piețe financiare An apariție 2000
Nr. pagini 416
Format 17x24
Preț 12 lei
Globalizarea economiei An apariție 2005
Nr. pagini 564
Format 14x20
Preț 45 lei
Managementul cunoașterii în societatea informațională An apariție 2011
Nr. pagini 240
Format 17x24
Preț 23 lei
Contabilitate financiară. O abordare europeană și internațională, ediția a doua. Volumul 1 - Contabilitate financiară fundamentală An apariție 2007
Nr. pagini 360
Format 17x24
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice