Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Bazele marketingului
Bazele marketingului
Preț 19 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-943-X
An apariție 2003
Nr. de pagini 280
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      În elaborarea lucrării am plecat de la opinia conform căreia conceptul de marketing se aplică produselor și serviciilor, diverselor tipuri de piață, unităților lucrative și nelucrative, firmelor mari și mici, autohtone și celor străine. Ca urmare, față de alte lucrări similare, am introdus o temă specială consacrată marketingului serviciilor, iar în cadrul temelor consacrate am extins aspectele de abordare universală, venind astfel în întâmpinarea elaborării unei teorii generale a marke­tingului.

      Pe parcursul lucrării am subliniat importanța crescândă a infor­mației în activitățile și deciziile de marketing, dezvoltând analizele referitoare la mediul extern al întreprinderii și raționalizarea sistemu­lui informațional.

      În expunerea problemelor propuse spre atenție celor interesați, am redat metodele și tehnicile de analiză cantitativă indicate în litera­tura de specialitate și am încercat să extind latura explicativă și predi­ca­tivă a problemelor.

      Manualul se adresează, în primul rând, studenților economiști, îndeosebi celor de la Universitatea „George Barițiu” din Brașov, dar el poate fi folositor și altor categorii de tineri preocupați de formarea lor ca specialiști, cu o gândire economică creativă și dinamică.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Comerțul interior. Teorie și practică An apariție 2004
Nr. pagini 512
Format 17x24
Preț 22 lei
Distribuția și logistica de marketing An apariție 2007
Format 17x24
Preț 32 lei
Protecționismul netarifar An apariție 1998
Nr. pagini 584
Format 17x24
Preț 13 lei
Marketing financiar - monetar An apariție 2012
Nr. pagini 296
Format 17x24
Preț 37 lei
    În curs de epuizare

Proiectarea obiectivelor de investiții An apariție 2001
Nr. pagini 144
Format 17x24
Preț 7 lei
România spre compactul fiscal: disciplină și dezvoltare An apariție 2013
Nr. pagini 104
Format 17x24
Preț 18 lei
Modele endogene de dinamică economică An apariție 2016
Nr. pagini 98
Format 17x24
Preț 21 lei
Economie și politici economice, ediția I An apariție 2000
Format 17x24
Preț 9 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice