Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Bazele marketingului
Bazele marketingului
Preț 19 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-943-X
An apariție 2003
Nr. de pagini 280
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      În elaborarea lucrării am plecat de la opinia conform căreia conceptul de marketing se aplică produselor și serviciilor, diverselor tipuri de piață, unităților lucrative și nelucrative, firmelor mari și mici, autohtone și celor străine. Ca urmare, față de alte lucrări similare, am introdus o temă specială consacrată marketingului serviciilor, iar în cadrul temelor consacrate am extins aspectele de abordare universală, venind astfel în întâmpinarea elaborării unei teorii generale a marke­tingului.

      Pe parcursul lucrării am subliniat importanța crescândă a infor­mației în activitățile și deciziile de marketing, dezvoltând analizele referitoare la mediul extern al întreprinderii și raționalizarea sistemu­lui informațional.

      În expunerea problemelor propuse spre atenție celor interesați, am redat metodele și tehnicile de analiză cantitativă indicate în litera­tura de specialitate și am încercat să extind latura explicativă și predi­ca­tivă a problemelor.

      Manualul se adresează, în primul rând, studenților economiști, îndeosebi celor de la Universitatea „George Barițiu” din Brașov, dar el poate fi folositor și altor categorii de tineri preocupați de formarea lor ca specialiști, cu o gândire economică creativă și dinamică.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Marketing. Proiecte și studii de caz An apariție 2022
Nr. pagini 228
Format 17x24
Preț 55 lei
Tipuri de piețe și modalități de formare a prețului An apariție 2013
Nr. pagini 120
Format 14x20
Preț 17 lei
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția a II-a An apariție 2009
Nr. pagini 392
Format 17x24
Preț 48 lei
Eficientizarea comerțului exterior al României An apariție 2016
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 35 lei
    Recomandări

Analiza performanței prin creare de valoare An apariție 2013
Nr. pagini 204
Format 17x24
Preț 42 lei
Geografie. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 120
Format 20x27
Preț 38 lei
Set:  Auditul Intern (ediția a II-a) + Guvernanța corporativă An apariție 2009
Nr. pagini 1036
Preț 85 lei
Educație plastică. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 96
Format 20x27
Preț 33 lei
    În curs de epuizare

Management financiar, volumul I - Analiză financiară și gestiune financiară operațională An apariție 2003
Nr. pagini 432
Format 14x20
Preț 54 lei
Știința administrativă An apariție 2007
Nr. pagini 288
Format 17x24
Preț 48 lei
Gestiunea inovației An apariție 2001
Format 17x24
Preț 20 lei
Întreprinderea secolului XXI întreprindere inteligentă An apariție 2001
Nr. pagini 224
Format 14x20
Preț 9 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice