Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Bazele marketingului
Bazele marketingului
Preț 19 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-943-X
An apariție 2003
Nr. de pagini 280
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      În elaborarea lucrării am plecat de la opinia conform căreia conceptul de marketing se aplică produselor și serviciilor, diverselor tipuri de piață, unităților lucrative și nelucrative, firmelor mari și mici, autohtone și celor străine. Ca urmare, față de alte lucrări similare, am introdus o temă specială consacrată marketingului serviciilor, iar în cadrul temelor consacrate am extins aspectele de abordare universală, venind astfel în întâmpinarea elaborării unei teorii generale a marke­tingului.

      Pe parcursul lucrării am subliniat importanța crescândă a infor­mației în activitățile și deciziile de marketing, dezvoltând analizele referitoare la mediul extern al întreprinderii și raționalizarea sistemu­lui informațional.

      În expunerea problemelor propuse spre atenție celor interesați, am redat metodele și tehnicile de analiză cantitativă indicate în litera­tura de specialitate și am încercat să extind latura explicativă și predi­ca­tivă a problemelor.

      Manualul se adresează, în primul rând, studenților economiști, îndeosebi celor de la Universitatea „George Barițiu” din Brașov, dar el poate fi folositor și altor categorii de tineri preocupați de formarea lor ca specialiști, cu o gândire economică creativă și dinamică.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Protecționismul netarifar An apariție 1998
Nr. pagini 584
Format 17x24
Preț 13 lei
Fundamente teoretice ale comerțului internațional An apariție 2001
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 9 lei
Marketing. Proiecte, aplicații și teste-grilă An apariție 2018
Nr. pagini 212
Format 17x24
Preț 38 lei
Prețuri, echilibru concurential și bunăstare socială An apariție 2001
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 15 lei
    În curs de epuizare

Două secole de tranziție românească: studii An apariție 2003
Nr. pagini 320
Format 14x20
Preț 10 lei
Contabilitate financiară aprofundată, ediția a II-a An apariție 2002
Nr. pagini 416
Format 17x24
Preț 19 lei
Tehnologia în tranșeele informației An apariție 1999
Nr. pagini 320
Format 17x24
Preț 8 lei
Gestiune și audit bancar An apariție 2003
Nr. pagini 352
Format 17x24
Preț 30 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice