Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Bazele marketingului
Bazele marketingului
Preț 19 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-943-X
An apariție 2003
Nr. de pagini 280
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      În elaborarea lucrării am plecat de la opinia conform căreia conceptul de marketing se aplică produselor și serviciilor, diverselor tipuri de piață, unităților lucrative și nelucrative, firmelor mari și mici, autohtone și celor străine. Ca urmare, față de alte lucrări similare, am introdus o temă specială consacrată marketingului serviciilor, iar în cadrul temelor consacrate am extins aspectele de abordare universală, venind astfel în întâmpinarea elaborării unei teorii generale a marke­tingului.

      Pe parcursul lucrării am subliniat importanța crescândă a infor­mației în activitățile și deciziile de marketing, dezvoltând analizele referitoare la mediul extern al întreprinderii și raționalizarea sistemu­lui informațional.

      În expunerea problemelor propuse spre atenție celor interesați, am redat metodele și tehnicile de analiză cantitativă indicate în litera­tura de specialitate și am încercat să extind latura explicativă și predi­ca­tivă a problemelor.

      Manualul se adresează, în primul rând, studenților economiști, îndeosebi celor de la Universitatea „George Barițiu” din Brașov, dar el poate fi folositor și altor categorii de tineri preocupați de formarea lor ca specialiști, cu o gândire economică creativă și dinamică.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Marketing strategic competitiv: o abordare internațională An apariție 2004
Nr. pagini 288
Format 14x20
Preț 20 lei
Comportamentul consumatorului An apariție 2013
Nr. pagini 136
Format 14x20
Preț 20 lei
Competiția pe piață și echilibrul economic An apariție 2002
Nr. pagini 400
Format 17x24
Preț 11 lei
Comerț rural: perspectiva integrării în fluxurile de distribuție ale UE An apariție 2006
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 42 lei
    În curs de epuizare

Studiul calității produselor și serviciilor. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2001
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 9 lei
România 2000: starea economică An apariție 2000
Nr. pagini 464
Format 14x20
Preț 7 lei
Dincolo de frontierele vagabondajului contabil An apariție 1997
Nr. pagini 328
Format 17x24
Preț 4 lei
Control de gestiune An apariție 2000
Format 17x24
Preț 20 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice