Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Bazele marketingului
Bazele marketingului
Preț 19 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-943-X
An apariție 2003
Nr. de pagini 280
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      În elaborarea lucrării am plecat de la opinia conform căreia conceptul de marketing se aplică produselor și serviciilor, diverselor tipuri de piață, unităților lucrative și nelucrative, firmelor mari și mici, autohtone și celor străine. Ca urmare, față de alte lucrări similare, am introdus o temă specială consacrată marketingului serviciilor, iar în cadrul temelor consacrate am extins aspectele de abordare universală, venind astfel în întâmpinarea elaborării unei teorii generale a marke­tingului.

      Pe parcursul lucrării am subliniat importanța crescândă a infor­mației în activitățile și deciziile de marketing, dezvoltând analizele referitoare la mediul extern al întreprinderii și raționalizarea sistemu­lui informațional.

      În expunerea problemelor propuse spre atenție celor interesați, am redat metodele și tehnicile de analiză cantitativă indicate în litera­tura de specialitate și am încercat să extind latura explicativă și predi­ca­tivă a problemelor.

      Manualul se adresează, în primul rând, studenților economiști, îndeosebi celor de la Universitatea „George Barițiu” din Brașov, dar el poate fi folositor și altor categorii de tineri preocupați de formarea lor ca specialiști, cu o gândire economică creativă și dinamică.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Marketing antreprenorial pe înțelesul tuturor An apariție 2018
Nr. pagini 78
Format 14x20
Preț 17 lei
Tehnica plăților internaționale An apariție 2003
Nr. pagini 352
Format 14x20
Preț 25 lei
Protecționismul netarifar An apariție 1998
Nr. pagini 584
Format 17x24
Preț 13 lei
Marketing. Proiecte, aplicații și teste-grilă An apariție 2018
Nr. pagini 212
Format 17x24
Preț 38 lei
    Recomandări

Knowing Centenary Romania An apariție 2018
Nr. pagini 664
Format 17x24
Preț 80 lei
Economie europeană. Ediția a treia An apariție 2019
Nr. pagini 240
Format 17x24
Preț 40 lei
Satisfacția clienților și sustenabilitatea programului de calitate a produselor și serviciilor bancare la principalele bănci din Regiunea Centru An apariție 2020
Nr. pagini 216
Format 17x24
Preț 51 lei
Management financiar An apariție 2019
Nr. pagini 288
Format 20x27
Preț 85 lei
    În curs de epuizare

Managementul schimbării organizaționale, ediția a treia An apariție 2008
Nr. pagini 432
Format 14x20
Preț 58 lei
Strategii manageriale în turism An apariție 2003
Format 17x24
Preț 15 lei
Bazele utilizării calculatoarelor personale An apariție 1999
Nr. pagini 288
Format 17x24
Preț 9 lei
Marketing. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2001
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 9 lei
    În pregătire

Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Regional development and its decision-making pitfalls An apariție 2015
Format 17x24    
Sisteme informatice de gestiune: modele teoretice și practice An apariție 2013
Format 14x20    
Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice