Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Bazele marketingului
Bazele marketingului
Preț 19 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-943-X
An apariție 2003
Nr. de pagini 280
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      În elaborarea lucrării am plecat de la opinia conform căreia conceptul de marketing se aplică produselor și serviciilor, diverselor tipuri de piață, unităților lucrative și nelucrative, firmelor mari și mici, autohtone și celor străine. Ca urmare, față de alte lucrări similare, am introdus o temă specială consacrată marketingului serviciilor, iar în cadrul temelor consacrate am extins aspectele de abordare universală, venind astfel în întâmpinarea elaborării unei teorii generale a marke­tingului.

      Pe parcursul lucrării am subliniat importanța crescândă a infor­mației în activitățile și deciziile de marketing, dezvoltând analizele referitoare la mediul extern al întreprinderii și raționalizarea sistemu­lui informațional.

      În expunerea problemelor propuse spre atenție celor interesați, am redat metodele și tehnicile de analiză cantitativă indicate în litera­tura de specialitate și am încercat să extind latura explicativă și predi­ca­tivă a problemelor.

      Manualul se adresează, în primul rând, studenților economiști, îndeosebi celor de la Universitatea „George Barițiu” din Brașov, dar el poate fi folositor și altor categorii de tineri preocupați de formarea lor ca specialiști, cu o gândire economică creativă și dinamică.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Tipuri de piețe și modalități de formare a prețului An apariție 2013
Nr. pagini 120
Format 14x20
Preț 17 lei
Strategii de marketing bancar An apariție 2007
Nr. pagini 208
Format 14x20
Preț 21 lei
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului An apariție 2006
Nr. pagini 240
Format 14x20
Preț 22 lei
Marketing financiar - monetar An apariție 2012
Nr. pagini 296
Format 17x24
Preț 37 lei
    Recomandări

Convergența economică a României. De la paradigme la strategii concrete An apariție 2016
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 30 lei
Poziția și rolul serviciilor în dezvoltarea economiei românești An apariție 2017
Nr. pagini 192
Format 17x24
Preț 33 lei
Cercetarea de marketing An apariție 2017
Nr. pagini 170
Format 17x24
Preț 29 lei
Transporturi și expediții internaționale. Clasic versus electronic An apariție 2017
Nr. pagini 436
Format 17x24
Preț 36 lei
    Manuale școlare

Contabilitate. Clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 144
Format 17x24
Preț 21 lei
Geografie. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 120
Format 20x27
Preț 27 lei
Drept și legislație. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2004
Nr. pagini 128
Format 17x24
Preț 8 lei
Geografie. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 120
Format 20x27
Preț 24 lei
    În curs de epuizare

Investiția în educație An apariție 2000
Nr. pagini 416
Format 17x24
Preț 10 lei
Managementul excelenței organizaționale în întreprinderile mici și mijlocii An apariție 2011
Nr. pagini 255
Format 17x24
Preț 39 lei
Reforma economică și dezvoltarea durabilă An apariție 1995
Nr. pagini 176
Format 14x20
Preț 2 lei
Control financiar și audit public An apariție 2007
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 49 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice