Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Bazele marketingului
Bazele marketingului
Preț 19 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-943-X
An apariție 2003
Nr. de pagini 280
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      În elaborarea lucrării am plecat de la opinia conform căreia conceptul de marketing se aplică produselor și serviciilor, diverselor tipuri de piață, unităților lucrative și nelucrative, firmelor mari și mici, autohtone și celor străine. Ca urmare, față de alte lucrări similare, am introdus o temă specială consacrată marketingului serviciilor, iar în cadrul temelor consacrate am extins aspectele de abordare universală, venind astfel în întâmpinarea elaborării unei teorii generale a marke­tingului.

      Pe parcursul lucrării am subliniat importanța crescândă a infor­mației în activitățile și deciziile de marketing, dezvoltând analizele referitoare la mediul extern al întreprinderii și raționalizarea sistemu­lui informațional.

      În expunerea problemelor propuse spre atenție celor interesați, am redat metodele și tehnicile de analiză cantitativă indicate în litera­tura de specialitate și am încercat să extind latura explicativă și predi­ca­tivă a problemelor.

      Manualul se adresează, în primul rând, studenților economiști, îndeosebi celor de la Universitatea „George Barițiu” din Brașov, dar el poate fi folositor și altor categorii de tineri preocupați de formarea lor ca specialiști, cu o gândire economică creativă și dinamică.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția a II-a An apariție 2009
Nr. pagini 392
Format 17x24
Preț 48 lei
Introducere în forfetare & factoring: tehnici moderne de finanțare a activității de export An apariție 2002
Nr. pagini 168
Format 17x24
Preț 9 lei
Marketing strategic competitiv: o abordare internațională An apariție 2004
Nr. pagini 288
Format 14x20
Preț 20 lei
Prețuri, echilibru concurential și bunăstare socială An apariție 2001
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 15 lei
    Recomandări

Economie globală An apariție 2016
Nr. pagini 300
Format 19x25,5
Preț 85 lei
Matematici economice An apariție 2015
Nr. pagini 292
Format 20x27
Preț 85 lei
Theoretical and Applied Economics (Economie Teoretică și Aplicată) nr. 4 - 2016 An apariție 2016
Nr. pagini 342
Format 17x24
Preț 100 lei
Piața imobiliară și comportamentul investițional An apariție 2016
Nr. pagini 94
Format 17x24
Preț 21 lei
    În curs de epuizare

Control financiar intern și audit intern la entitățile publice An apariție 2004
Nr. pagini 254
Format 17x24
Preț 23 lei
Activitatea bancară internațională An apariție 1999
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 5 lei
Instituțiile administrației publice: manual pentru clasa a XII-a An apariție 2002
Nr. pagini 144
Format 17x24
Preț 6 lei
Contabilitatea ca instrument de putere An apariție 2002
Nr. pagini 384
Format 17x24
Preț 20 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice