Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Management strategic multinațional: un proces integrativ bazat pe contexte
Management strategic multinațional: un proces integrativ bazat pe contexte
Preț 35 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-498-5
An apariție 2001
Nr. de pagini 448
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      În timp ce această carte asigură o perspectivă de ansamblu asupra felului cum funcționează o firmă internațională, accentul său cade în principal pe asigurarea unei introduceri în modul de conducere și administrare a firmelor care operează pe plan internațional, fie că sunt numite firme multinaționale (operând în multe țări), internaționale (operând între state) sau globale (operând în lumea întreagă). În acest text, termenul de „întreprindere multinațională“ este echivalent cu ceilalți termeni.

      Planul acestei cărți a fost folosit pentru susținerea seminariilor de specializare în funcții  executive, precum și a programelor economice pentru studenți sau absolvenți din Italia, Statele Unite, Rusia, China și America Latină. A fost tradusă și în limba chineză.

      Cartea s-a dovedit a fi utilă în inițierea cititorilor de orice nivel în procesul decizional integrativ deciziilor din perspectivă organizațională, existent astăzi în cadrul unor companii multinaționale de frunte, precum: General Electric și Intel (S.U.A.), Carrefour, Nestlé, Benetton și Danone Groupe (Europa de Vest), Bacardi (America Latină), Daewoo (Coreea) și News Corporation (Australia). Toate aceste companii și-au demonstrat capacitatea de a echilibra și reconcilia inițiativele globale cu gama largă de forțe diferite și adeseori conflictuale din lumea întreagă.

            Deoarece această carte a fost creată pentru inițierea cititorilor în practicile de bază ale managementului strategic, ea poate fi folosită în orice țară ca text pentru cursurile de politică de afaceri, pentru ciclul de studii universitare sau postuniversitare, care acoperă relațiile internaționale. Acest punct central este unul dintre obiectivele majore ale agenției de acreditare Asociația Americană a Colegiilor și Facultăților de Afaceri (American Association of Colleges and Schools of Business – AACSB)

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Management public internațional An apariție 2000
Format 17x24
Preț 7 lei
Introducere în management An apariție 2008
Nr. pagini 688
Format 17x24
Preț 58 lei
Economia, firma și managementul bazate pe cunoștințe An apariție 2005
Nr. pagini 296
Format 20x29
Preț 39 lei
Știm să conducem? An apariție 2005
Nr. pagini 400
Format 14x20
Preț 35 lei
    Manuale școlare

Managementul calității. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 33 lei
Culegere de logică și gândire critică pentru admiterea la Drept și Poliție An apariție 2023
Nr. pagini 148
Format 17x24
Preț 38 lei
Studiul calității mediului. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 35 lei
Desen tehnic. Clasa a XI-a Nr. pagini 192
Format 17x24
Preț 35 lei
    În curs de epuizare

Mecatronica. Manual pentru clasa a XII-a An apariție 2006
Nr. pagini 232
Format 20x27
Preț 19 lei
Modele de lanțuri scurte pentru produsele agroalimentare An apariție 2023
Nr. pagini 332
Format 17x24
Preț 65 lei
Economia în clepsidra entropică An apariție 2015
Nr. pagini 216
Format 14x20
Preț 25 lei
Facerea economiei - Îndreptar epistemic. Excerpte fundamentale An apariție 2021
Nr. pagini 674
Format 17x24
Preț 80 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice