Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Benchmarking: teorie și aplicații
Benchmarking: teorie și aplicații
Preț 23 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-165-5
An apariție 2006
Nr. de pagini 208
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     În primul capitol sunt prezentate conceptul de benchmarking, evoluția acestuia și modalitățile în care sunt folosite astăzi instrumentele și tehnicile de benchmarking, utilitatea aplicării benchmarking-ului, preocupările în acest sens ale unor instituții din străinătate.

     Capitolul 2 prezintă analiza relațiilor dintre benchmarking și alte concepte, a particularităților utilizării instrumentelor și tehnicilor de benchmarking într-o economie în tranziție, principalele contribuții la identificarea direcțiilor în care benchmarking-ul poate fi util la retehnologizarea întreprinderilor, precum și posibilitățile de extindere a utilizării benchmarking-ului în grup la rezolvarea problemelor întreprinderilor românești.

     În Capitolul 3 sunt înfățișate unele contribuții teoretice ale autorilor la dezvoltarea tehnicilor și instrumentelor de benchmarking specifice scopului retehnologizării întreprinderilor industriale, pe stadii și etape ale procesului, așa cum sunt definite în cadrul modelului elaborat de Organizația Europeană pentru Calitate (EOQ). Din diversitatea modelelor existente în prezent, modelul EOQ a fost ales având în vedere opțiunea României privind integrarea europeană.

     Capitolul 4 înfățișează rezultatele unor cercetări experimentale având ca obiect aplicarea unor tehnici și instrumente de benchmarking alese (prin adaptarea pentru necesitățile benchmarking-ului a unor metode utilizate în mod curent în alte discipline sau prin elaborarea unor metode originale). Experimentele au avut ca obiect: identificarea factorilor critici de care depinde succesul unui agent economic; identificarea surselor de informare utile în benchmarking; identificarea unor parteneri-țintă care pot oferi cele mai bune practici; prezentarea instrumentelor de selectare a partenerilor, a instrumentelor și tehnicilor pentru conducerea investigațiilor și obținerea informațiilor necesare, a tehnicilor de prelucrare a informațiilor și de adaptare a datelor utile în vederea perfecționării proceselor și produselor proprii și inițierii unui proces al îmbunătățirilor continue.

     În Capitolul 5 este prezentată o sinteză a condiției actuale și de perspectivă a benchmarking-ului pe plan mondial și în România și sunt trecute în revistă premisele indispensabile la nivel național și la nivelul firmei pentru aplicarea cu succes a benchmarking-ului.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Cum să fim performanți în viață și în afaceri: educație intreprenorială An apariție 2006
Nr. pagini 184
Format 17x24
Preț 20 lei
Știm să conducem? An apariție 2005
Nr. pagini 400
Format 14x20
Preț 35 lei
Managementul comparat al resurselor umane An apariție 2010
Nr. pagini 380
Format 17x24
Preț 44 lei
Management internațional An apariție 2001
Nr. pagini 280
Format 19x25,5
Preț 30 lei
    Recomandări

Economie globală An apariție 2016
Nr. pagini 300
Format 19x25,5
Preț 85 lei
The Economicity. The Epistemic Landscape An apariție 2016
Nr. pagini 302
Format 17x24
Preț 35 lei
Bazele statisticii economice. Concepte teoretice și studii de caz An apariție 2016
Nr. pagini 400
Format 17x24
Preț 40 lei
Eficientizarea comerțului exterior al României An apariție 2016
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 28 lei
    În curs de epuizare

Economie și politici economice, ediția a III-a An apariție 2005
Nr. pagini 296
Format 14x20
Preț 17 lei
România 2007: zestrea social-economică la aderare An apariție 2007
Nr. pagini 856
Format 14x20
Preț 55 lei
Istoria sociologiei: perioada marilor sisteme, volumul I An apariție 2002
Nr. pagini 552
Format 17x24
Preț 30 lei
Curs complet de contabilitate și fiscalitate, volumul IV An apariție 2001
Nr. pagini 504
Format 17x24
Preț 22 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice