Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Benchmarking: teorie și aplicații
Benchmarking: teorie și aplicații
Preț 23 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-165-5
An apariție 2006
Nr. de pagini 208
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     În primul capitol sunt prezentate conceptul de benchmarking, evoluția acestuia și modalitățile în care sunt folosite astăzi instrumentele și tehnicile de benchmarking, utilitatea aplicării benchmarking-ului, preocupările în acest sens ale unor instituții din străinătate.

     Capitolul 2 prezintă analiza relațiilor dintre benchmarking și alte concepte, a particularităților utilizării instrumentelor și tehnicilor de benchmarking într-o economie în tranziție, principalele contribuții la identificarea direcțiilor în care benchmarking-ul poate fi util la retehnologizarea întreprinderilor, precum și posibilitățile de extindere a utilizării benchmarking-ului în grup la rezolvarea problemelor întreprinderilor românești.

     În Capitolul 3 sunt înfățișate unele contribuții teoretice ale autorilor la dezvoltarea tehnicilor și instrumentelor de benchmarking specifice scopului retehnologizării întreprinderilor industriale, pe stadii și etape ale procesului, așa cum sunt definite în cadrul modelului elaborat de Organizația Europeană pentru Calitate (EOQ). Din diversitatea modelelor existente în prezent, modelul EOQ a fost ales având în vedere opțiunea României privind integrarea europeană.

     Capitolul 4 înfățișează rezultatele unor cercetări experimentale având ca obiect aplicarea unor tehnici și instrumente de benchmarking alese (prin adaptarea pentru necesitățile benchmarking-ului a unor metode utilizate în mod curent în alte discipline sau prin elaborarea unor metode originale). Experimentele au avut ca obiect: identificarea factorilor critici de care depinde succesul unui agent economic; identificarea surselor de informare utile în benchmarking; identificarea unor parteneri-țintă care pot oferi cele mai bune practici; prezentarea instrumentelor de selectare a partenerilor, a instrumentelor și tehnicilor pentru conducerea investigațiilor și obținerea informațiilor necesare, a tehnicilor de prelucrare a informațiilor și de adaptare a datelor utile în vederea perfecționării proceselor și produselor proprii și inițierii unui proces al îmbunătățirilor continue.

     În Capitolul 5 este prezentată o sinteză a condiției actuale și de perspectivă a benchmarking-ului pe plan mondial și în România și sunt trecute în revistă premisele indispensabile la nivel național și la nivelul firmei pentru aplicarea cu succes a benchmarking-ului.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Riscul în activitatea de management An apariție 2010
Nr. pagini 380
Format 17x24
Preț 43 lei
Managementul riscului cu produse financiare derivate An apariție 2009
Nr. pagini 232
Format 17x24
Preț 49 lei
Controlling profesional. Concepte și instrumente An apariție 2014
Nr. pagini 478
Format 17x24
Preț 69 lei
Strategii și management: dimensiuni socio-umane contemporane An apariție 2014
Nr. pagini 110
Format 14x20
Preț 15 lei
    Recomandări

Bazele ciberneticii economice. Teorie, aplicații și studii de caz An apariție 2015
Nr. pagini 260
Format 17x24
Preț 35 lei
Economicitatea. Peisajul epistemic An apariție 2014
Nr. pagini 288
Format 17x24
Preț 35 lei
Sanctuarul suferinței - roman autobiografic An apariție 2016
Nr. pagini 334
Format 14x20
Preț 35 lei
Analiza economico-financiară a firmei An apariție 2014
Nr. pagini 512
Format 17x24
Preț 45 lei
    În curs de epuizare

Stereotipuri de gen în discursul publicitar: o incursiune în patriarhatul mediatic An apariție 2005
Nr. pagini 248
Format 17x24
Preț 25 lei
Benchmarking: teorie și aplicații An apariție 2006
Nr. pagini 208
Format 14x20
Preț 23 lei
Reflecții despre reglementările contabile, bancare, de control și audit financiar An apariție 2005
Nr. pagini 128
Format 14x20
Preț 10 lei
Tehnici promoționale și specificul lor în turism An apariție 2007
Format 17x24
Preț 46 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice