Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Benchmarking: teorie și aplicații
Benchmarking: teorie și aplicații
Preț 23 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-165-5
An apariție 2006
Nr. de pagini 208
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     În primul capitol sunt prezentate conceptul de benchmarking, evoluția acestuia și modalitățile în care sunt folosite astăzi instrumentele și tehnicile de benchmarking, utilitatea aplicării benchmarking-ului, preocupările în acest sens ale unor instituții din străinătate.

     Capitolul 2 prezintă analiza relațiilor dintre benchmarking și alte concepte, a particularităților utilizării instrumentelor și tehnicilor de benchmarking într-o economie în tranziție, principalele contribuții la identificarea direcțiilor în care benchmarking-ul poate fi util la retehnologizarea întreprinderilor, precum și posibilitățile de extindere a utilizării benchmarking-ului în grup la rezolvarea problemelor întreprinderilor românești.

     În Capitolul 3 sunt înfățișate unele contribuții teoretice ale autorilor la dezvoltarea tehnicilor și instrumentelor de benchmarking specifice scopului retehnologizării întreprinderilor industriale, pe stadii și etape ale procesului, așa cum sunt definite în cadrul modelului elaborat de Organizația Europeană pentru Calitate (EOQ). Din diversitatea modelelor existente în prezent, modelul EOQ a fost ales având în vedere opțiunea României privind integrarea europeană.

     Capitolul 4 înfățișează rezultatele unor cercetări experimentale având ca obiect aplicarea unor tehnici și instrumente de benchmarking alese (prin adaptarea pentru necesitățile benchmarking-ului a unor metode utilizate în mod curent în alte discipline sau prin elaborarea unor metode originale). Experimentele au avut ca obiect: identificarea factorilor critici de care depinde succesul unui agent economic; identificarea surselor de informare utile în benchmarking; identificarea unor parteneri-țintă care pot oferi cele mai bune practici; prezentarea instrumentelor de selectare a partenerilor, a instrumentelor și tehnicilor pentru conducerea investigațiilor și obținerea informațiilor necesare, a tehnicilor de prelucrare a informațiilor și de adaptare a datelor utile în vederea perfecționării proceselor și produselor proprii și inițierii unui proces al îmbunătățirilor continue.

     În Capitolul 5 este prezentată o sinteză a condiției actuale și de perspectivă a benchmarking-ului pe plan mondial și în România și sunt trecute în revistă premisele indispensabile la nivel național și la nivelul firmei pentru aplicarea cu succes a benchmarking-ului.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Comportament organizațional și managerial: fundamente psihosociologice și politologice - volumul 2 - comportament managerial An apariție 2003
Nr. pagini 416
Format 20x29
Preț 28 lei
Managementul organizațiilor An apariție 2007
Nr. pagini 380
Format 17x24
Management: studii de caz, exerciții, probleme, teste, Grile de evaluare An apariție 2005
Nr. pagini 256
Format 14x20
Preț 36 lei
Sisteme de asistare a deciziilor adoptate în organizații An apariție 2008
Nr. pagini 174
Format 17x24
Preț 25 lei
    Recomandări

Cercetări de marketing An apariție 2019
Nr. pagini 222
Format 20x27
Preț 85 lei
Inovare și transformare în industria media An apariție 2018
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 55 lei
Sisteme administrative emergente An apariție 2018
Nr. pagini 136
Format 17x24
Preț 25 lei
Politici de marketing. Studii de caz An apariție 2018
Nr. pagini 270
Format 17x24
Preț 40 lei
    Manuale școlare

Chimie - școala profesională, anul I An apariție 2001
Nr. pagini 192
Format 16,5x23,5
Preț 9 lei
Geografie. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2006
Nr. pagini 152
Format 20x27
Preț 30 lei
Economia întreprinderii. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 144
Format 14x20
Preț 20 lei
Tehnologie și educație mecatronică. Auxiliar curricular, liceu tehnologic An apariție 2002
Nr. pagini 480
Format 20x27
Preț 21 lei
    În curs de epuizare

Drept vamal românesc și comunitar An apariție 2003
Nr. pagini 368
Format 17x24
Preț 21 lei
Management: studii de caz, exerciții, probleme, teste, Grile de evaluare An apariție 2005
Nr. pagini 256
Format 14x20
Preț 36 lei
Prețuri An apariție 2000
Format 17x24
Preț 13 lei
Introducere în cercetarea educațională: teorie, metodologie, management An apariție 2003
Nr. pagini 272
Format 17x24
Preț 8 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice