Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Benchmarking: teorie și aplicații
Benchmarking: teorie și aplicații
Preț 23 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-165-5
An apariție 2006
Nr. de pagini 208
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     În primul capitol sunt prezentate conceptul de benchmarking, evoluția acestuia și modalitățile în care sunt folosite astăzi instrumentele și tehnicile de benchmarking, utilitatea aplicării benchmarking-ului, preocupările în acest sens ale unor instituții din străinătate.

     Capitolul 2 prezintă analiza relațiilor dintre benchmarking și alte concepte, a particularităților utilizării instrumentelor și tehnicilor de benchmarking într-o economie în tranziție, principalele contribuții la identificarea direcțiilor în care benchmarking-ul poate fi util la retehnologizarea întreprinderilor, precum și posibilitățile de extindere a utilizării benchmarking-ului în grup la rezolvarea problemelor întreprinderilor românești.

     În Capitolul 3 sunt înfățișate unele contribuții teoretice ale autorilor la dezvoltarea tehnicilor și instrumentelor de benchmarking specifice scopului retehnologizării întreprinderilor industriale, pe stadii și etape ale procesului, așa cum sunt definite în cadrul modelului elaborat de Organizația Europeană pentru Calitate (EOQ). Din diversitatea modelelor existente în prezent, modelul EOQ a fost ales având în vedere opțiunea României privind integrarea europeană.

     Capitolul 4 înfățișează rezultatele unor cercetări experimentale având ca obiect aplicarea unor tehnici și instrumente de benchmarking alese (prin adaptarea pentru necesitățile benchmarking-ului a unor metode utilizate în mod curent în alte discipline sau prin elaborarea unor metode originale). Experimentele au avut ca obiect: identificarea factorilor critici de care depinde succesul unui agent economic; identificarea surselor de informare utile în benchmarking; identificarea unor parteneri-țintă care pot oferi cele mai bune practici; prezentarea instrumentelor de selectare a partenerilor, a instrumentelor și tehnicilor pentru conducerea investigațiilor și obținerea informațiilor necesare, a tehnicilor de prelucrare a informațiilor și de adaptare a datelor utile în vederea perfecționării proceselor și produselor proprii și inițierii unui proces al îmbunătățirilor continue.

     În Capitolul 5 este prezentată o sinteză a condiției actuale și de perspectivă a benchmarking-ului pe plan mondial și în România și sunt trecute în revistă premisele indispensabile la nivel național și la nivelul firmei pentru aplicarea cu succes a benchmarking-ului.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Economia, firma și managementul bazate pe cunoștințe An apariție 2005
Nr. pagini 296
Format 20x29
Preț 39 lei
Calitatea managementului firmei: evaluare și interpretare An apariție 2008
Nr. pagini 272
Format 14x20
Preț 31 lei
Intreprenoriatul și managementul întreprinderilor mici și mijlocii: concepte, abordări, studii de caz An apariție 2008
Nr. pagini 455
Format 19x25,5
Preț 65 lei
Management comparat internațional, ediția a III-a An apariție 2006
Nr. pagini 472
Format 14x20
Preț 55 lei
    În curs de epuizare

Emergența afacerilor verzi prin activarea potențialului uman An apariție 2018
Nr. pagini 168
Format 17x24
Preț 38 lei
Istorie. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2006
Nr. pagini 144
Format 20x27
Preț 28 lei
Governance in the EU Member States in the Era of Big Data. 25th PGV Network Conference An apariție 2019
Nr. pagini 572
Format 17x24
Preț 85 lei
Sistemul costurilor: calcul și modele An apariție 2000
Nr. pagini 152
Format 17x24
Preț 6 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice