Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Benchmarking: teorie și aplicații
Benchmarking: teorie și aplicații
Preț 23 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-165-5
An apariție 2006
Nr. de pagini 208
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     În primul capitol sunt prezentate conceptul de benchmarking, evoluția acestuia și modalitățile în care sunt folosite astăzi instrumentele și tehnicile de benchmarking, utilitatea aplicării benchmarking-ului, preocupările în acest sens ale unor instituții din străinătate.

     Capitolul 2 prezintă analiza relațiilor dintre benchmarking și alte concepte, a particularităților utilizării instrumentelor și tehnicilor de benchmarking într-o economie în tranziție, principalele contribuții la identificarea direcțiilor în care benchmarking-ul poate fi util la retehnologizarea întreprinderilor, precum și posibilitățile de extindere a utilizării benchmarking-ului în grup la rezolvarea problemelor întreprinderilor românești.

     În Capitolul 3 sunt înfățișate unele contribuții teoretice ale autorilor la dezvoltarea tehnicilor și instrumentelor de benchmarking specifice scopului retehnologizării întreprinderilor industriale, pe stadii și etape ale procesului, așa cum sunt definite în cadrul modelului elaborat de Organizația Europeană pentru Calitate (EOQ). Din diversitatea modelelor existente în prezent, modelul EOQ a fost ales având în vedere opțiunea României privind integrarea europeană.

     Capitolul 4 înfățișează rezultatele unor cercetări experimentale având ca obiect aplicarea unor tehnici și instrumente de benchmarking alese (prin adaptarea pentru necesitățile benchmarking-ului a unor metode utilizate în mod curent în alte discipline sau prin elaborarea unor metode originale). Experimentele au avut ca obiect: identificarea factorilor critici de care depinde succesul unui agent economic; identificarea surselor de informare utile în benchmarking; identificarea unor parteneri-țintă care pot oferi cele mai bune practici; prezentarea instrumentelor de selectare a partenerilor, a instrumentelor și tehnicilor pentru conducerea investigațiilor și obținerea informațiilor necesare, a tehnicilor de prelucrare a informațiilor și de adaptare a datelor utile în vederea perfecționării proceselor și produselor proprii și inițierii unui proces al îmbunătățirilor continue.

     În Capitolul 5 este prezentată o sinteză a condiției actuale și de perspectivă a benchmarking-ului pe plan mondial și în România și sunt trecute în revistă premisele indispensabile la nivel național și la nivelul firmei pentru aplicarea cu succes a benchmarking-ului.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Managementul proiectelor An apariție 2008
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 54 lei
Manualul calității An apariție 1997
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 2 lei
Ierarhia în managementul sistemelor economice An apariție 2003
Nr. pagini 216
Format 14x20
Preț 11 lei
Management comparat: Uniunea Europeană, Japonia și SUA, ediția a III-a An apariție 2006
Nr. pagini 376
Format 19x25,5
Preț 45 lei
    În curs de epuizare

Introducere în studiul piețelor monetare și valutare An apariție 2000
Nr. pagini 408
Format 19x25,5
Preț 35 lei
Sistemul asigurărilor din România An apariție 2002
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 25 lei
Organizarea și gestiunea întreprinderii An apariție 2000
Format 17x24
Studiul pieței An apariție 2005
Nr. pagini 192
Format 14x20
Preț 27 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice