Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Benchmarking: teorie și aplicații
Benchmarking: teorie și aplicații
Preț 23 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-165-5
An apariție 2006
Nr. de pagini 208
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     În primul capitol sunt prezentate conceptul de benchmarking, evoluția acestuia și modalitățile în care sunt folosite astăzi instrumentele și tehnicile de benchmarking, utilitatea aplicării benchmarking-ului, preocupările în acest sens ale unor instituții din străinătate.

     Capitolul 2 prezintă analiza relațiilor dintre benchmarking și alte concepte, a particularităților utilizării instrumentelor și tehnicilor de benchmarking într-o economie în tranziție, principalele contribuții la identificarea direcțiilor în care benchmarking-ul poate fi util la retehnologizarea întreprinderilor, precum și posibilitățile de extindere a utilizării benchmarking-ului în grup la rezolvarea problemelor întreprinderilor românești.

     În Capitolul 3 sunt înfățișate unele contribuții teoretice ale autorilor la dezvoltarea tehnicilor și instrumentelor de benchmarking specifice scopului retehnologizării întreprinderilor industriale, pe stadii și etape ale procesului, așa cum sunt definite în cadrul modelului elaborat de Organizația Europeană pentru Calitate (EOQ). Din diversitatea modelelor existente în prezent, modelul EOQ a fost ales având în vedere opțiunea României privind integrarea europeană.

     Capitolul 4 înfățișează rezultatele unor cercetări experimentale având ca obiect aplicarea unor tehnici și instrumente de benchmarking alese (prin adaptarea pentru necesitățile benchmarking-ului a unor metode utilizate în mod curent în alte discipline sau prin elaborarea unor metode originale). Experimentele au avut ca obiect: identificarea factorilor critici de care depinde succesul unui agent economic; identificarea surselor de informare utile în benchmarking; identificarea unor parteneri-țintă care pot oferi cele mai bune practici; prezentarea instrumentelor de selectare a partenerilor, a instrumentelor și tehnicilor pentru conducerea investigațiilor și obținerea informațiilor necesare, a tehnicilor de prelucrare a informațiilor și de adaptare a datelor utile în vederea perfecționării proceselor și produselor proprii și inițierii unui proces al îmbunătățirilor continue.

     În Capitolul 5 este prezentată o sinteză a condiției actuale și de perspectivă a benchmarking-ului pe plan mondial și în România și sunt trecute în revistă premisele indispensabile la nivel național și la nivelul firmei pentru aplicarea cu succes a benchmarking-ului.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Universul multidimensional al deciziei An apariție 2008
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 30 lei
Comportament organizațional și managerial: fundamente psihosociologice și politologice - volumul 2 - comportament managerial An apariție 2003
Nr. pagini 416
Format 20x29
Preț 28 lei
Managementul mondial al resurselor umane - o provocare An apariție 2010
Nr. pagini 294
Format 17x24
Preț 30 lei
Cum îmbunătățim calitatea. Ghid practic An apariție 2009
Nr. pagini 164
Format 17x24
Preț 40 lei
    Recomandări

Redefinirea Uniunii Europene vs. redefinirea politicilor publice An apariție 2019
Nr. pagini 392
Format 17x24
Preț 58 lei
Inovare și transformare în industria media An apariție 2019
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 65 lei
Statistică economică generală. Ediția a doua An apariție 2019
Nr. pagini 524
Format 17x24
Preț 65 lei
Modelare cibernetică în economie. Teorie și aplicații An apariție 2019
Nr. pagini 282
Format 17x24
Preț 44 lei
    Manuale școlare

Istorie. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 160
Format 20x27
Preț 26 lei
Tehnologia informației și a comunicațiilor. Manual clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 22 lei
Contabilitate. Clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 144
Format 17x24
Preț 21 lei
Economia întreprinderii. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 144
Format 14x20
Preț 20 lei
    În curs de epuizare

Performanța financiară a întreprinderii între realitate și creativitate An apariție 2005
Format 17x24
Preț 22 lei
Tranzacții comerciale An apariție 2008
Nr. pagini 144
Format 14x20
Preț 18 lei
Gestiunea bugetară a sistemelor de producție, ediția a II-a An apariție 2006
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 31 lei
Managementul activităților diplomatice An apariție 2001
Nr. pagini 448
Format 14x20
Preț 25 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice