Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Elemente de marketing direct
Elemente de marketing direct
Preț 11 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-271-0
An apariție 2000
Nr. de pagini 160
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Într-o perioadă relativ scurtă de timp, vocabularul specialiștilor în științe de gestiune s-a extins considerabil, prin includerea unui număr impresionant de expresii ce au în componența lor cuvântul, aproape magic, „marketing“.             Conceptul de marketing direct face parte din acest vocabular, deși este încă un „nou născut“ în familia marketingului din economia românească. Însă în lumea în care marketingul a luat ființă, marketingul direct are deja forța unei discipline de sine stătătoare. În economiile vestice, utilizarea metodelor de marketing direct a cunoscut o evoluție spectaculoasă, acestea devenind din simple vânzări de bunuri prin corespondență adevărate componente integrate ale programelor de marketing ale diverselor firme.

      Marketingul direct presupune construirea unor baze de date despre clienți, actualizate în permanență, gestionarea relațiilor cu clienții și o comunicare adaptată fiecărui client, toate acestea în scopul obținerii unor răspunsuri măsurabile din partea clienților și fidelizării acestora.

      Lucrarea de față, o introducere în lumea marketingului direct, se adresează tuturor studenților ce urmează o specializare de marketing, dar și practicienilor care își propun să lanseze sau să-și consolideze și extindă o afacere utilizând tehnici de marketing direct.

Autoarea 

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Decizia strategică în comerț exterior: dezvoltare durabilă, analiza eficienței economice, strategia de marketing, fundamentarea deciziilor An apariție 2003
Nr. pagini 172
Format 14x20
Preț 20 lei
Tehnica plăților internaționale An apariție 2003
Nr. pagini 352
Format 14x20
Preț 25 lei
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția I An apariție 2005
Format 17x24
Preț 27 lei
Negocierea comercială internațională An apariție 2006
Nr. pagini 448
Format 17x24
Preț 56 lei
Carte distinsă cu premiu!
    Recomandări

Dinamo prin tunelul timpului An apariție 2016
Nr. pagini 598
Format 14x20
Preț 25 lei
Modele endogene de dinamică economică An apariție 2016
Nr. pagini 98
Format 17x24
Preț 21 lei
Management financiar-contabil în instituțiile publice de educație academică An apariție 2016
Nr. pagini 356
Format 17x24
Preț 42 lei
Economie globală An apariție 2016
Nr. pagini 300
Format 19x25,5
Preț 85 lei
    În curs de epuizare

Lexicon de finanțe bănci asigurări. Volumul I A-C An apariție 2001
Nr. pagini 560
Format 17x24
Preț 26 lei
Probleme globale contemporane An apariție 2003
Format 17x24
Preț 33 lei
Sistemul de control financiar-fiscal și de audit din România An apariție 2005
Nr. pagini 584
Format 14x20
Preț 40 lei
Strategii de marketing bancar An apariție 2007
Nr. pagini 208
Format 14x20
Preț 21 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice