Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Elemente de marketing direct
Elemente de marketing direct
Preț 11 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-590-271-0
An apariție 2000
Nr. de pagini 160
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Într-o perioadă relativ scurtă de timp, vocabularul specialiștilor în științe de gestiune s-a extins considerabil, prin includerea unui număr impresionant de expresii ce au în componența lor cuvântul, aproape magic, „marketing“.             Conceptul de marketing direct face parte din acest vocabular, deși este încă un „nou născut“ în familia marketingului din economia românească. Însă în lumea în care marketingul a luat ființă, marketingul direct are deja forța unei discipline de sine stătătoare. În economiile vestice, utilizarea metodelor de marketing direct a cunoscut o evoluție spectaculoasă, acestea devenind din simple vânzări de bunuri prin corespondență adevărate componente integrate ale programelor de marketing ale diverselor firme.

      Marketingul direct presupune construirea unor baze de date despre clienți, actualizate în permanență, gestionarea relațiilor cu clienții și o comunicare adaptată fiecărui client, toate acestea în scopul obținerii unor răspunsuri măsurabile din partea clienților și fidelizării acestora.

      Lucrarea de față, o introducere în lumea marketingului direct, se adresează tuturor studenților ce urmează o specializare de marketing, dar și practicienilor care își propun să lanseze sau să-și consolideze și extindă o afacere utilizând tehnici de marketing direct.

Autoarea 

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Marketing - controlling: măsurarea performanței în marketing An apariție 2009
Nr. pagini 200
Format 17x24
Preț 21 lei
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului An apariție 2006
Nr. pagini 240
Format 14x20
Preț 22 lei
Sistemul vamal An apariție 2003
Nr. pagini 286
Format 17x24
Preț 25 lei
Competiția pe piață și echilibrul economic An apariție 2002
Nr. pagini 400
Format 17x24
Preț 11 lei
    Recomandări

Eficiență și productivitate în sistemele bancare din Uniunea Europeană An apariție 2016
Nr. pagini 108
Format 17x24
Preț 20 lei
Set: Management financiar, ediția a doua. Volumele I și II An apariție 2016
Nr. pagini 592
Format 17x24
Preț 80 lei
România 2016. Starea economică An apariție 2016
Nr. pagini 648
Format 17x24
Preț 65 lei
La turneul Final din Hexagon An apariție 2016
Nr. pagini 228
Format 14x20
Preț 17 lei
    În curs de epuizare

Management: studii de caz, exerciții, probleme, teste, Grile de evaluare An apariție 2005
Nr. pagini 256
Format 14x20
Preț 36 lei
Cibernetica sistemelor macroeconomice reale An apariție 2005
Nr. pagini 288
Format 17x24
Preț 30 lei
Serviciile în economia dematerializată: de la model de dezvoltare la strategii de firmă An apariție 2010
Nr. pagini 308
Format 17x24
Preț 38 lei
Piețe financiare An apariție 2002
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 15 lei
    În pregătire

Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Regional development and its decision-making pitfalls An apariție 2015
Format 17x24    
Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Mina de aur Format 17x24    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice