Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Elemente de marketing direct
Elemente de marketing direct
Preț 11 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-590-271-0
An apariție 2000
Nr. de pagini 160
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Într-o perioadă relativ scurtă de timp, vocabularul specialiștilor în științe de gestiune s-a extins considerabil, prin includerea unui număr impresionant de expresii ce au în componența lor cuvântul, aproape magic, „marketing“.             Conceptul de marketing direct face parte din acest vocabular, deși este încă un „nou născut“ în familia marketingului din economia românească. Însă în lumea în care marketingul a luat ființă, marketingul direct are deja forța unei discipline de sine stătătoare. În economiile vestice, utilizarea metodelor de marketing direct a cunoscut o evoluție spectaculoasă, acestea devenind din simple vânzări de bunuri prin corespondență adevărate componente integrate ale programelor de marketing ale diverselor firme.

      Marketingul direct presupune construirea unor baze de date despre clienți, actualizate în permanență, gestionarea relațiilor cu clienții și o comunicare adaptată fiecărui client, toate acestea în scopul obținerii unor răspunsuri măsurabile din partea clienților și fidelizării acestora.

      Lucrarea de față, o introducere în lumea marketingului direct, se adresează tuturor studenților ce urmează o specializare de marketing, dar și practicienilor care își propun să lanseze sau să-și consolideze și extindă o afacere utilizând tehnici de marketing direct.

Autoarea 

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Istoria comerțului mondial și a politicii comerciale: sinteze, ediția a III-a An apariție 2005
Nr. pagini 448
Format 14x20
Preț 35 lei
Fundamentele științei mărfurilor, ediția a doua An apariție 2005
Nr. pagini 336
Format 14x20
Preț 25 lei
Marketing - controlling: măsurarea performanței în marketing An apariție 2009
Nr. pagini 200
Format 17x24
Preț 21 lei
Marketing strategic competitiv: o abordare internațională An apariție 2004
Nr. pagini 288
Format 14x20
Preț 20 lei
    Recomandări

Management financiar-contabil în instituțiile publice de educație academică An apariție 2016
Nr. pagini 356
Format 17x24
Preț 42 lei
Controlling profesional. Concepte și instrumente An apariție 2014
Nr. pagini 478
Format 17x24
Preț 69 lei
Econometrie An apariție 2014
Nr. pagini 156
Format 17x24
Preț 25 lei
Strategii și management: dimensiuni socio-umane contemporane An apariție 2014
Nr. pagini 110
Format 14x20
Preț 15 lei
    Manuale școlare

Desen tehnic. Clasa a X-a An apariție 2000
Nr. pagini 114
Format 20x27
Preț 8 lei
Chimie - școala profesională, anul I An apariție 2001
Nr. pagini 192
Format 16,5x23,5
Preț 9 lei
Marketing. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2001
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 9 lei
Tehnologie și educație mecatronică. Auxiliar curricular, liceu tehnologic An apariție 2002
Nr. pagini 480
Format 20x27
Preț 19 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice