Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Elemente de marketing direct
Elemente de marketing direct
Preț 11 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-271-0
An apariție 2000
Nr. de pagini 160
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Într-o perioadă relativ scurtă de timp, vocabularul specialiștilor în științe de gestiune s-a extins considerabil, prin includerea unui număr impresionant de expresii ce au în componența lor cuvântul, aproape magic, „marketing“.             Conceptul de marketing direct face parte din acest vocabular, deși este încă un „nou născut“ în familia marketingului din economia românească. Însă în lumea în care marketingul a luat ființă, marketingul direct are deja forța unei discipline de sine stătătoare. În economiile vestice, utilizarea metodelor de marketing direct a cunoscut o evoluție spectaculoasă, acestea devenind din simple vânzări de bunuri prin corespondență adevărate componente integrate ale programelor de marketing ale diverselor firme.

      Marketingul direct presupune construirea unor baze de date despre clienți, actualizate în permanență, gestionarea relațiilor cu clienții și o comunicare adaptată fiecărui client, toate acestea în scopul obținerii unor răspunsuri măsurabile din partea clienților și fidelizării acestora.

      Lucrarea de față, o introducere în lumea marketingului direct, se adresează tuturor studenților ce urmează o specializare de marketing, dar și practicienilor care își propun să lanseze sau să-și consolideze și extindă o afacere utilizând tehnici de marketing direct.

Autoarea 

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția a II-a An apariție 2009
Nr. pagini 392
Format 17x24
Preț 48 lei
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului An apariție 2006
Nr. pagini 240
Format 14x20
Preț 22 lei
Comerțul internațional An apariție 2007
Nr. pagini 232
Format 14x20
Preț 27 lei
Studiul pieței An apariție 2005
Nr. pagini 192
Format 14x20
Preț 27 lei
    Recomandări

Theoretical and Applied Economics (Economie Teoretică și Aplicată) nr. 4 - 2016 An apariție 2016
Nr. pagini 342
Format 17x24
Preț 100 lei
Profesoara Țeapă-Știe-Tot: Botanică pentru mici și mari An apariție 2016
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 30 lei
Sanctuarul suferinței - roman autobiografic An apariție 2016
Nr. pagini 334
Format 14x20
Preț 35 lei
Calcul stocastic aplicat în inginerie financiară An apariție 2015
Nr. pagini 655
Format 17x24
Preț 62 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice