Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Comportamentul de vot: sondajele de opinie și gestiunea campaniilor electorale
Comportamentul de vot: sondajele de opinie și gestiunea campaniilor electorale
Preț 33 lei
Adaugă
ISBN 973-590-974-X
An apariție 2004
Nr. de pagini 384
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Lucrarea dorește să ofere o nouă grilă de lectură a spațiului public în situația campaniilor electorale, încercând să spargă un număr de clișee care au funcționat și funcționează în cultura politică. Autorul se pronunță ferm împotriva abordărilor de tip „marketing electoral“, atunci când face referire la mecanismele electorale care explică și modelează comportamentul de vot pentru că acestea nu fac vizibile mecanismele comunicării politice.

      Capitolul dedicat explicit sondajelor de opinie are rolul de a închide circular lucrarea prin referirile explicite făcute despre funcțiile sondajelor de opinie politică, toate referirile fiind însoțite de una sau mai multe exemplificări. Realizarea unui sondaj de opinie politică, mai ales la nivel național, reprezintă un demers foarte dificil, datorită multiplelor surse de erori care pot afecta pertinența demersului investigativ. Sursele de invaliditate sunt complexe și se pot ivi în toate fazele cercetării. Din acest motiv, este simplu de văzut de ce rezultatele unui singur studiu nu pot fi folosite pentru a respinge sau confirma o teorie, sau o ipoteză. Pentru a elimina acest tip de erori, trebuie să se realizeze un control strict asupra procesului de măsurare, astfel încât subiecții și cercetătorii să nu influențeze în mod intenționat sau neintenționat rezultatele.

Alți clienți au comandat
Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Identitatea axiologică a culturii: eseu despre realitatea și virtualitatea valorilor culturale An apariție 2004
Nr. pagini 472
Format 14x20
Preț 24 lei
Schimbare socială și cultură politică An apariție 2000
Nr. pagini 352
Format 14x20
Preț 8 lei
Personalitate și politică An apariție 2007
Nr. pagini 240
Format 17x24
Preț 28 lei
Paradoxuri libertariene în teoria alegerii sociale. Preferințe individuale și preferințe sociale. Ediția a doua An apariție 2013
Nr. pagini 298
Format 17x24
Preț 27 lei
    Recomandări

Cercetarea de marketing An apariție 2017
Nr. pagini 170
Format 17x24
Preț 29 lei
Piața turistică. Relațiile ofertă-cerere și fundamentarea strategiilor de dezvoltare An apariție 2016
Nr. pagini 138
Format 17x24
Preț 25 lei
Convergența economică a României. De la paradigme la strategii concrete An apariție 2016
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 30 lei
Contabilitatea societăților comerciale aflate în redresare economică An apariție 2017
Nr. pagini 152
Format 17x24
Preț 22 lei
    În curs de epuizare

Oameni și profit: o filosofie economică pentru secolul XXI An apariție 1998
Nr. pagini 230
Format 17x24
Preț 5 lei
Caiet de matematică. Clasa a IV-a An apariție 2004
Nr. pagini 136
Format 20x29
Preț 16 lei
Dinamica doctrinelor contabilității contemporane: studii privind paradigmele și practicile contabilității An apariție 2003
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 11 lei
Politici europene An apariție 2003
Nr. pagini 400
Format 17x24
Preț 28 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice