Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Comportamentul de vot: sondajele de opinie și gestiunea campaniilor electorale
Comportamentul de vot: sondajele de opinie și gestiunea campaniilor electorale
Preț 33 lei
Adaugă
ISBN 973-590-974-X
An apariție 2004
Nr. de pagini 384
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Lucrarea dorește să ofere o nouă grilă de lectură a spațiului public în situația campaniilor electorale, încercând să spargă un număr de clișee care au funcționat și funcționează în cultura politică. Autorul se pronunță ferm împotriva abordărilor de tip „marketing electoral“, atunci când face referire la mecanismele electorale care explică și modelează comportamentul de vot pentru că acestea nu fac vizibile mecanismele comunicării politice.

      Capitolul dedicat explicit sondajelor de opinie are rolul de a închide circular lucrarea prin referirile explicite făcute despre funcțiile sondajelor de opinie politică, toate referirile fiind însoțite de una sau mai multe exemplificări. Realizarea unui sondaj de opinie politică, mai ales la nivel național, reprezintă un demers foarte dificil, datorită multiplelor surse de erori care pot afecta pertinența demersului investigativ. Sursele de invaliditate sunt complexe și se pot ivi în toate fazele cercetării. Din acest motiv, este simplu de văzut de ce rezultatele unui singur studiu nu pot fi folosite pentru a respinge sau confirma o teorie, sau o ipoteză. Pentru a elimina acest tip de erori, trebuie să se realizeze un control strict asupra procesului de măsurare, astfel încât subiecții și cercetătorii să nu influențeze în mod intenționat sau neintenționat rezultatele.

Alți clienți au comandat
Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Paradoxuri libertariene în teoria alegerii sociale. Preferințe individuale și preferințe sociale. Ediția a doua An apariție 2013
Nr. pagini 298
Format 17x24
Preț 27 lei
Socioperformanța reformei sistemului public de sănătate An apariție 2009
Nr. pagini 336
Format 14x20
Preț 45 lei
Geneza teoriei elitelor. Provocarea neomachiavellienilor An apariție 2001
Nr. pagini 304
Format 14x20
Preț 19 lei
Schimbare socială și cultură politică An apariție 2000
Nr. pagini 352
Format 14x20
Preț 8 lei
    Recomandări

Set: Management financiar, ediția a doua. Volumele I și II An apariție 2016
Nr. pagini 592
Format 17x24
Preț 80 lei
Eficientizarea comerțului exterior al României An apariție 2016
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 28 lei
România 2016. Starea economică An apariție 2016
Nr. pagini 648
Format 17x24
Preț 65 lei
Modele endogene de dinamică economică An apariție 2016
Nr. pagini 98
Format 17x24
Preț 21 lei
    În curs de epuizare

Contabilitate de gestiune An apariție 2000
Format 17x24
Preț 10 lei
Curs complet de contabilitate și fiscalitate, volumul II An apariție 2000
Nr. pagini 512
Format 17x24
Preț 14 lei
Politici economice. Politici de crestere economica. Politici sectoriale An apariție 2005
Nr. pagini 194
Format 14x20
Preț 18 lei
Tratat de contabilitate financiară, volumul I An apariție 1998
Nr. pagini 504
Format 17x24
Preț 26 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice