Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Comportamentul de vot: sondajele de opinie și gestiunea campaniilor electorale
Comportamentul de vot: sondajele de opinie și gestiunea campaniilor electorale
Preț 33 lei
Adaugă
ISBN 973-590-974-X
An apariție 2004
Nr. de pagini 384
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Lucrarea dorește să ofere o nouă grilă de lectură a spațiului public în situația campaniilor electorale, încercând să spargă un număr de clișee care au funcționat și funcționează în cultura politică. Autorul se pronunță ferm împotriva abordărilor de tip „marketing electoral“, atunci când face referire la mecanismele electorale care explică și modelează comportamentul de vot pentru că acestea nu fac vizibile mecanismele comunicării politice.

      Capitolul dedicat explicit sondajelor de opinie are rolul de a închide circular lucrarea prin referirile explicite făcute despre funcțiile sondajelor de opinie politică, toate referirile fiind însoțite de una sau mai multe exemplificări. Realizarea unui sondaj de opinie politică, mai ales la nivel național, reprezintă un demers foarte dificil, datorită multiplelor surse de erori care pot afecta pertinența demersului investigativ. Sursele de invaliditate sunt complexe și se pot ivi în toate fazele cercetării. Din acest motiv, este simplu de văzut de ce rezultatele unui singur studiu nu pot fi folosite pentru a respinge sau confirma o teorie, sau o ipoteză. Pentru a elimina acest tip de erori, trebuie să se realizeze un control strict asupra procesului de măsurare, astfel încât subiecții și cercetătorii să nu influențeze în mod intenționat sau neintenționat rezultatele.

Alți clienți au comandat
Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Modele teoretice și empirice ale dezvoltării locale An apariție 2009
Nr. pagini 232
Format 14x20
Preț 43 lei
Mihail M. Cernea. Un inovator în sociologie și dezvoltare internațională An apariție 2001
Nr. pagini 400
Format 14x20
Preț 8 lei
Identitatea axiologică a culturii: eseu despre realitatea și virtualitatea valorilor culturale An apariție 2004
Nr. pagini 472
Format 14x20
Preț 24 lei
Orașul inteligent. Sesiunea de comunicări științifice An apariție 2014
Nr. pagini 252
Format 17x24
Preț 36 lei
    Recomandări

Guvernarea inovativă. Impactul tehnologiei informației An apariție 2016
Nr. pagini 138
Format 17x24
Preț 28 lei
Piața imobiliară și comportamentul investițional An apariție 2016
Nr. pagini 94
Format 17x24
Preț 21 lei
Contabilitatea și gestiunea fiscală a societăților comerciale An apariție 2016
Nr. pagini 328
Format 17x24
Preț 45 lei
Matematici economice An apariție 2015
Nr. pagini 292
Format 20x27
Preț 85 lei
    În curs de epuizare

Profitul An apariție 1998
Format 17x24
Preț 5 lei
Impactul politicilor financiare asupra societății An apariție 2000
Nr. pagini 288
Format 17x24
Preț 8 lei
Management strategic: strategiile succesului în afaceri An apariție 1998
Nr. pagini 558
Format 17x24
Preț 10 lei
Concurența: ghidul afacerilor performante An apariție 1999
Format 17x24
Preț 7 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice