Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Comportamentul de vot: sondajele de opinie și gestiunea campaniilor electorale
Comportamentul de vot: sondajele de opinie și gestiunea campaniilor electorale
Preț 33 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-974-X
An apariție 2004
Nr. de pagini 384
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Lucrarea dorește să ofere o nouă grilă de lectură a spațiului public în situația campaniilor electorale, încercând să spargă un număr de clișee care au funcționat și funcționează în cultura politică. Autorul se pronunță ferm împotriva abordărilor de tip „marketing electoral“, atunci când face referire la mecanismele electorale care explică și modelează comportamentul de vot pentru că acestea nu fac vizibile mecanismele comunicării politice.

      Capitolul dedicat explicit sondajelor de opinie are rolul de a închide circular lucrarea prin referirile explicite făcute despre funcțiile sondajelor de opinie politică, toate referirile fiind însoțite de una sau mai multe exemplificări. Realizarea unui sondaj de opinie politică, mai ales la nivel național, reprezintă un demers foarte dificil, datorită multiplelor surse de erori care pot afecta pertinența demersului investigativ. Sursele de invaliditate sunt complexe și se pot ivi în toate fazele cercetării. Din acest motiv, este simplu de văzut de ce rezultatele unui singur studiu nu pot fi folosite pentru a respinge sau confirma o teorie, sau o ipoteză. Pentru a elimina acest tip de erori, trebuie să se realizeze un control strict asupra procesului de măsurare, astfel încât subiecții și cercetătorii să nu influențeze în mod intenționat sau neintenționat rezultatele.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Introducere în sociologia clasică An apariție 2003
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 26 lei
Geneza teoriei elitelor. Provocarea neomachiavellienilor An apariție 2001
Nr. pagini 304
Format 14x20
Preț 19 lei
Etică și responsabilitate socială corporativă în afacerile internaționale An apariție 2008
Nr. pagini 352
Format 17x24
Preț 40 lei
Prelegeri de filosofie An apariție 2002
Nr. pagini 160
Format 14x20
Preț 10 lei
    Recomandări

Cercetări de marketing An apariție 2019
Nr. pagini 222
Format 20x27
Preț 85 lei
Înțelegerea fenomenului economic. Despre funcționarea principiului conexiunii An apariție 2018
Nr. pagini 392
Format 14x20
Preț 30 lei
Istoria și evoluția frontierelor românești până în anul 1600 An apariție 2018
Nr. pagini 248
Format 17x24
Preț 25 lei
Marketing antreprenorial pe înțelesul tuturor An apariție 2018
Nr. pagini 78
Format 14x20
Preț 17 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice