Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Comportamentul de vot: sondajele de opinie și gestiunea campaniilor electorale
Comportamentul de vot: sondajele de opinie și gestiunea campaniilor electorale
Preț 33 lei
Adaugă
ISBN 973-590-974-X
An apariție 2004
Nr. de pagini 384
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Lucrarea dorește să ofere o nouă grilă de lectură a spațiului public în situația campaniilor electorale, încercând să spargă un număr de clișee care au funcționat și funcționează în cultura politică. Autorul se pronunță ferm împotriva abordărilor de tip „marketing electoral“, atunci când face referire la mecanismele electorale care explică și modelează comportamentul de vot pentru că acestea nu fac vizibile mecanismele comunicării politice.

      Capitolul dedicat explicit sondajelor de opinie are rolul de a închide circular lucrarea prin referirile explicite făcute despre funcțiile sondajelor de opinie politică, toate referirile fiind însoțite de una sau mai multe exemplificări. Realizarea unui sondaj de opinie politică, mai ales la nivel național, reprezintă un demers foarte dificil, datorită multiplelor surse de erori care pot afecta pertinența demersului investigativ. Sursele de invaliditate sunt complexe și se pot ivi în toate fazele cercetării. Din acest motiv, este simplu de văzut de ce rezultatele unui singur studiu nu pot fi folosite pentru a respinge sau confirma o teorie, sau o ipoteză. Pentru a elimina acest tip de erori, trebuie să se realizeze un control strict asupra procesului de măsurare, astfel încât subiecții și cercetătorii să nu influențeze în mod intenționat sau neintenționat rezultatele.

Alți clienți au comandat
Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Constituirea clasei mijlocii în România, ediția a II-a An apariție 2007
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 17 lei
Etică și responsabilitate socială corporativă în afacerile internaționale An apariție 2008
Nr. pagini 352
Format 17x24
Preț 40 lei
Schimbare socială și cultură politică An apariție 2000
Nr. pagini 352
Format 14x20
Preț 8 lei
Instituții și prosperitate: de la etică la eficiență An apariție 2003
Nr. pagini 304
Format 17x24
Preț 20 lei
    În curs de epuizare

Manualul calității An apariție 1997
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 2,5 lei
Finanțe. Manual pentru clasa a XII-a An apariție 2002
Nr. pagini 192
Format 20x27
Preț 13 lei
Pachet: Dicționar de drept al mediului, ecologie, urgențele și riscurile de mediu, ecoturism An apariție 2000
Nr. pagini 948
Preț 11 lei
Factori determinanți ai competitivității economice An apariție 2013
Nr. pagini 268
Format 17x24
Preț 28 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice