Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
MBO & Ciclul Afacerilor
MBO & Ciclul Afacerilor
Preț 8 lei
Adaugă
Stoc limitat!
Autor Aurel Burciu
ISBN 973-590-154-5
An apariție 1999
Nr. de pagini 400
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Managementul este, fără nici o îndoială, o sursă fundamentală a dezvoltării și prosperității oricărui sistem economic privit atât la nivel macro, cât mai cu seamă microeconomic. Este în același timp și o șansă de recuperare a decalajelor prin accelerarea schimbărilor și dezvoltării. Evident, se subînțelege că manage-mentul la care ne referim este cel practicat și dezvoltat în economiile de piață liberă de succes, și care este permanent îmbogățit de concepte și practici pe care realitatea palpabilă și standardul de viață din aceste economii le-au validat.

      Managementul prin obiective (MBO) este un concept și o practică de referință în acest domeniu, suscitând interesul cercetătorilor și practicienilor de aproape o jumătate de secol. Totuși, tema lucrării de față este de strictă actualitate, îndeosebi pentru literatura de management în limba română și practica afacerilor din România de astăzi. În fapt, autorul și-a propus și a reușit să ofere firmelor românești baza teoretică necesară aplicării corecte a MBO, ca suport al relansării afacerilor pe termen lung. Totodată, în structura lucrării se sugerează noi direcții de orientare a cercetării științifice în economie, cum ar fi, de exemplu, microci-clicitatea și/sau analiza globală a riscului de faliment al firmei.

      Autorul se raportează permanent la realitățile economiei românești, studiile de caz relevând partea aplicativă a lucrării. Putem afirma, fără teama de a greși, că cititorul interesat întâlnește în paginile ce urmează cea mai amplă tratare în limba română a managementului prin obiective. În plus, alte subiecte/concepte ce interconectează direct/indirect cu sistemul MBO sunt tratate pertinent și-n contextul potrivit pentru structura lucrării (excelența în afaceri, reengineering-ul companiei, firma holonică, evoluția firmei în afaceri, ciclicitatea economică, teoria firmei, teoria falimentului etc.).

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Managementul riscului cu produse financiare derivate An apariție 2009
Nr. pagini 232
Format 17x24
Preț 50 lei
Știm să conducem? An apariție 2005
Nr. pagini 400
Format 14x20
Preț 35 lei
Inovare și digitalizare din perspectiva managerială An apariție 2020
Nr. pagini 266
Format 17x24
Preț 40 lei
Managementul organizațiilor An apariție 2007
Nr. pagini 380
Format 17x24
    Recomandări

Brand și branding An apariție 2021
Nr. pagini 174
Format 17x24
Preț 40 lei
Management strategic An apariție 2004
Nr. pagini 328
Format 17x24
Preț 43 lei
Managementul și marketingul organizațiilor nonprofit An apariție 2022
Nr. pagini 364
Format 19x25,5
Preț 85 lei
Modelare cibernetică în economie. Teorie și aplicații An apariție 2019
Nr. pagini 282
Format 17x24
Preț 44 lei
    În curs de epuizare

Convențiile fiscale încheiate de România An apariție 2003
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 15 lei
Convergența economică a României. De la paradigme la strategii concrete An apariție 2016
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 30 lei
Managementul riscului cu produse financiare derivate An apariție 2009
Nr. pagini 232
Format 17x24
Preț 50 lei
Comerț și economie comercială An apariție 2009
Nr. pagini 558
Format 17x24
Preț 60 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice