Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Noțiuni fundamentale de economie: ghid practic pentru elevi
Noțiuni fundamentale de economie: ghid practic pentru elevi
Preț 21 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-493-3
An apariție 2010
Nr. de pagini 160
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     Lucrarea colegelor Gheorghița Pascu și Ortansa Moise, scrisă în spiritul unui învățământ formativ și interdisciplinar, asigură elevilor parcurgerea eficientă și modernă a programei școlare în vigoare prin stimularea activităților de gândire, imaginație și creație ale acestora. În același timp, cartea este o dovadă a faptului că, acolo unde se pune problema de a îmbunătăți, de a perfecționa, de a aduce ceva nou, matematica apare ca o necesitate, rezolvarea de probleme fiind o activitate intelectuală de mare tradiție în școala românească și o sursă prețioasă de satisfacții mintale, precum și un mijloc de educație cu valențe multiple.

     Acest lucru urmărește lucrarea de față și de aceea o recomand elevilor în vederea pregătirii pentru examene și concursuri.

Ion Otărășanu

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Manuale școlare

Mecatronica. Manual pentru clasa a XII-a An apariție 2006
Nr. pagini 232
Format 20x27
Preț 19 lei
Caiet de matematică. Clasa a IV-a An apariție 2004
Nr. pagini 136
Format 20x29
Preț 16 lei
Desen tehnic. Clasa a IX-a Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 23 lei
Economie. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2006
Nr. pagini 192
Format 17x24
Preț 27 lei
    În curs de epuizare

Personalitate și politică An apariție 2007
Nr. pagini 240
Format 17x24
Preț 28 lei
Tipuri de piețe și modalități de formare a prețului An apariție 2013
Nr. pagini 120
Format 14x20
Preț 17 lei
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția a II-a An apariție 2009
Nr. pagini 392
Format 17x24
Preț 48 lei
Economie, ediția a opta An apariție 2009
Nr. pagini 360
Format 19x25,5
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice