Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Cum îmbunătățim calitatea. Ghid practic
Cum îmbunătățim calitatea. Ghid practic
Preț 40 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-454-4
An apariție 2009
Nr. de pagini 164
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Relevanța și oportunitatea problematicii abordate în lucrarea de față se datorează faptului că, de o bună perioadă, organizațiile românești au fost supuse unor schimbări majore în ceea  ce privește procesele lor și piața de desfacere, în condițiile unui mediu turbulent, creat de intensificarea și globalizarea competiției, creșterea exigențelor clienților și dezvoltarea rapidă a progresului tehnologic. În aceste condiții, adoptarea filozofiei calității s-a impus ca factor determinant al supraviețuirii și reușitei în afaceri.

      Este important să fie înțeleasă și adoptată corect pentru a nu o lăsa să se transforme în handicap.

      O abordare pragmatică a implementării Managementului Calității Totale (TQM) trebuie să pornească de la recunoașterea nevoii pentru îmbunătățirea calității. În multe întreprinderi din România acest lucru este important, însă are o pondere relativ scăzută, raportat la alte probleme gene­rate de situația tehnico-material-financiară existentă.

      Din acest punct de vedere, autoarea acestei cărți și-a propus și a reușit să elaboreze un suport teoretic, practic și metodologic pentru firmele din România referitor la implementarea eficientă a unor strategii de îmbunătățire a calității. Urmărirea realizării acestui deziderat a reprezentat obiectivul esențial al lucrării și al cercetărilor întreprinse.

Prof. univ. dr. Costache RUSU

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Managementul afacerilor în economia digitală An apariție 2009
Nr. pagini 254
Format 20x29
Preț 40 lei
Managementul producției An apariție 2006
Nr. pagini 320
Format 14x20
Preț 29 lei
Intreprenoriatul și managementul întreprinderilor mici și mijlocii: concepte, abordări, studii de caz An apariție 2008
Nr. pagini 455
Format 19x25,5
Preț 55 lei
Psihosociologia managerială An apariție 2008
Nr. pagini 334
Format 17x24
Preț 48 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice