Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Cum îmbunătățim calitatea. Ghid practic
Cum îmbunătățim calitatea. Ghid practic
Preț 40 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-454-4
An apariție 2009
Nr. de pagini 164
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Relevanța și oportunitatea problematicii abordate în lucrarea de față se datorează faptului că, de o bună perioadă, organizațiile românești au fost supuse unor schimbări majore în ceea  ce privește procesele lor și piața de desfacere, în condițiile unui mediu turbulent, creat de intensificarea și globalizarea competiției, creșterea exigențelor clienților și dezvoltarea rapidă a progresului tehnologic. În aceste condiții, adoptarea filozofiei calității s-a impus ca factor determinant al supraviețuirii și reușitei în afaceri.

      Este important să fie înțeleasă și adoptată corect pentru a nu o lăsa să se transforme în handicap.

      O abordare pragmatică a implementării Managementului Calității Totale (TQM) trebuie să pornească de la recunoașterea nevoii pentru îmbunătățirea calității. În multe întreprinderi din România acest lucru este important, însă are o pondere relativ scăzută, raportat la alte probleme gene­rate de situația tehnico-material-financiară existentă.

      Din acest punct de vedere, autoarea acestei cărți și-a propus și a reușit să elaboreze un suport teoretic, practic și metodologic pentru firmele din România referitor la implementarea eficientă a unor strategii de îmbunătățire a calității. Urmărirea realizării acestui deziderat a reprezentat obiectivul esențial al lucrării și al cercetărilor întreprinse.

Prof. univ. dr. Costache RUSU

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Managementul organizațiilor An apariție 2007
Nr. pagini 380
Format 17x24
Strategii de branding An apariție 2010
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 15 lei
Management comparat internațional, ediția a III-a An apariție 2006
Nr. pagini 472
Format 14x20
Preț 55 lei
Management public internațional An apariție 2000
Format 17x24
Preț 7 lei
    Recomandări

Serviciile publice An apariție 2018
Nr. pagini 190
Format 17x24
Preț 41 lei
Ciclicitatea activității economice. Factori de influență a fluctuațiilor ciclice identificate în economia României An apariție 2018
Nr. pagini 98
Format 17x24
Preț 21 lei
Econometrie generală. Teorie și studii de caz An apariție 2018
Nr. pagini 328
Format 17x24
Preț 42 lei
Marketing. Proiecte, aplicații și teste-grilă An apariție 2018
Nr. pagini 212
Format 17x24
Preț 38 lei
    În curs de epuizare

Marketing An apariție 1999
Nr. pagini 320
Format 17x24
Preț 10 lei
Finanțe publice, contabilitate bugetară și de trezorerie, volumul II An apariție 2002
Nr. pagini 384
Format 19x25,5
Preț 25 lei
The Integration Game: Statistic Interaction in the Process of the Enlargement An apariție 2005
Nr. pagini 176
Format 14x20
Preț 12 lei
Negociind cu Uniunea Europeană. Volumul V  - Pregătirea mediului de negociere: 2003-2004 An apariție 2005
Nr. pagini 368
Format 17x24
Preț 27 lei
    În pregătire

Implicațiile noilor tehnologii informaționale în creșterea competitivității turistice An apariție 2019
Nr. pagini 404
Format 17x24    
Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Regional development and its decision-making pitfalls An apariție 2015
Format 17x24    
Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice