Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Management public. Ediția a doua
Management public. Ediția a doua
Preț 60 lei
Adaugă
Stoc limitat!
Autor Lucica Matei
ISBN 973-709-107-8
An apariție 2006
Nr. de pagini 432
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Managementul public apare în a doua ediție, revizuită și adăugită, la cinci ani după prima ediție. La fel ca și la prima sa ediție, Management public se bazează pe premisa noii realități mondiale. Provocări ale mediului au determinat schimbări esențiale în sectorul public, astfel întâlnim o administrație publică complexă, confruntată cu întrebări privind interacțiunea instituție publică – cetățean.

      Asistăm la o „reinițiere conceptuală” a reformei sectorului public. Redefenirea structurilor organizațiilor de stat, a rolului statului în economie și a relațiilor dintre funcționarii publici, politicieni și cetățeni, sunt numai o parte a proceselor de schimbare a ansamblului agregat – politici, norme, proceduri, sisteme, structuri organizaționale, personal.

      Esența abordării noastre este concentrată pe analize ale componentelor majore ale administrației publice, cum sunt organizațiile, personalul, procesul de conducere. Schimbarea modelului tradițional birocratic cu cel al guvernării transparente, orientate pe rezultate și dezvoltarea unei combinații constructive între dimensiunile noului management public și administrația tradițională sunt dimensiuni conceptuale surprinse în lucrare.

      Managementul public tratează problematica procesului decizional, utilizând analiza sistemică și cuprinzând cele trei abordări ale deciziei: managerială, politică și juridică.

      Spre deosebire de ediția precedentă, Managementul public, ediția a II-a, tratează problematica resurselor umane, evidențiind aspecte europene ale reformelor funcției publice, mecanismele consolidării profilului funcționarului public.

      O dimensiune importantă a Managementului public în cele două ediții este cea europeană, susținută de prezentarea practicilor deja acreditate în ceea ce privește serviciile publice, utilizarea mecanismelor de tip piață în sectorul public.

      Lucrarea ce își propune a fi o informare, dar și o descriere, o teorie, dar și o interpretare, se adresează studenților, cercetătorilor și cadrelor didactice din domeniul științelor administrative, al științelor politice, experților și practicienilor din administrația centrală și locală, precum și tuturor celor interesați de practicile și evoluțiile managementului public modern.

Autoarea

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Antreprenoriat în managementul public. Globalizarea, europenizarea și importanța societății civile a afacerilor An apariție 2015
Nr. pagini 294
Format 19x25,5
Preț 55 lei
Tehnici de dezvoltare a transportului public din București An apariție 2017
Nr. pagini 230
Format 17x24
Preț 41 lei
Managementul strategiilor de export la nivel național, sectorial și regional An apariție 2008
Nr. pagini 160
Format 14x20
Preț 25 lei
Managementul și asigurarea riscurilor bancare în România An apariție 2011
Nr. pagini 471
Format 17x24
Preț 74 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice