Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Strategii de marketing în turism - Ediția a doua revizuită și adăugită
Strategii de marketing în turism - Ediția a doua revizuită și adăugită
Preț 35 lei
Adaugă
ISBN 973-709-069-1
An apariție 2004
Nr. de pagini 256
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     Lucrarea și-a propus printr-o abordare metodică și graduală să surprindă, să analizeze și să traseze direcțiile de dezvoltare a acelor elemente ce conferă specificitate planificării de marketing în turism, și are ca sarcină principală stabilirea obiectivelor și elaborarea strategiilor necesare atingerii lor. Fără a sublinia în mod expres, prin titluri și subtitluri, elementele de specificitate, acestea se regăsesc pe întreg parcursul lucrării. Fie că este vorba de prospectarea pieței turistice, de elaborarea strategiei de marketing a întreprinderii de turism sau de folosirea instrumentarului în alcătuirea mixului de marketing, elementele specifice fac obiectul unei analize, diagnoze și prognoze analitice.

     Pe întreg parcursul lucrării s-a încercat surprinderea, ordonarea și dezvoltarea particularităților marketingului turistic, particularități ce pornesc de la mecanismele formării nevoii pentru prestația turistică, se continuă în formele de manifestare a cererii pe piața specifică și se materializează în pachetul de bunuri și servicii ce formează produsul turistic.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Piața turistică a României. Realități. Mecanisme. Tendințe, ediția a doua An apariție 2008
Nr. pagini 278
Format 17x24
Preț 59 lei
Resurse turistice pe Terra An apariție 2000
Nr. pagini 344
Format 19x25,5
Preț 20 lei
    Recomandări

Paradoxuri libertariene în teoria alegerii sociale. Preferințe individuale și preferințe sociale. Ediția a doua An apariție 2013
Nr. pagini 298
Format 17x24
Preț 27 lei
Set: Vânzarea produselor românești în jurul lumii. Volumele I + II An apariție 2013
Nr. pagini 450
Format 17x24
Preț 85 lei
Finanțe publice An apariție 2013
Nr. pagini 154
Format 17x24
Preț 25 lei
Vânzarea produselor românești în jurul lumii. Volumul I - Japonia An apariție 2013
Nr. pagini 242
Format 17x24
    În curs de epuizare

Gestiunea finantelor publice locale An apariție 2000
Nr. pagini 128
Format 14x20
Preț 5 lei
Analiză statistico-economică An apariție 2012
Nr. pagini 260
Format 17x24
Preț 30 lei
Simaco. Cartea jucatorului, editia a II-a An apariție 1998
Nr. pagini 190
Format 20x29
Preț 7 lei
Dimensiunile culturale ale managementului An apariție 1996
Nr. pagini 266
Format 17x24
Preț 3 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice