Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Strategii de marketing în turism, ediția a doua revizuită și adăugită
Strategii de marketing în turism, ediția a doua revizuită și adăugită
Preț 35 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-069-1
An apariție 2004
Nr. de pagini 256
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     Lucrarea și-a propus printr-o abordare metodică și graduală să surprindă, să analizeze și să traseze direcțiile de dezvoltare a acelor elemente ce conferă specificitate planificării de marketing în turism, și are ca sarcină principală stabilirea obiectivelor și elaborarea strategiilor necesare atingerii lor. Fără a sublinia în mod expres, prin titluri și subtitluri, elementele de specificitate, acestea se regăsesc pe întreg parcursul lucrării. Fie că este vorba de prospectarea pieței turistice, de elaborarea strategiei de marketing a întreprinderii de turism sau de folosirea instrumentarului în alcătuirea mixului de marketing, elementele specifice fac obiectul unei analize, diagnoze și prognoze analitice.

     Pe întreg parcursul lucrării s-a încercat surprinderea, ordonarea și dezvoltarea particularităților marketingului turistic, particularități ce pornesc de la mecanismele formării nevoii pentru prestația turistică, se continuă în formele de manifestare a cererii pe piața specifică și se materializează în pachetul de bunuri și servicii ce formează produsul turistic.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

La Roumanie touristique An apariție 1999
Format 17x24
Preț 7 lei
Resurse turistice pe Terra An apariție 2000
Nr. pagini 344
Format 19x25,5
Preț 20 lei
Tehnici promoționale și specificul lor în turism An apariție 2007
Format 17x24
Preț 46 lei
Piața turistică a României. Realități. Mecanisme. Tendințe, ediția a doua An apariție 2008
Nr. pagini 278
Format 17x24
Preț 59 lei
    Recomandări

Contabilitatea societăților comerciale aflate în redresare economică An apariție 2017
Nr. pagini 152
Format 17x24
Preț 22 lei
Știința economică postcriză. Răspunsuri inconsistente sau reproiectare conceptuală? An apariție 2017
Nr. pagini 234
Format 14x20
Preț 30 lei
Strategic priorities of Romania at the 2025 horizon An apariție 2017
Nr. pagini 148
Format 17x24
Preț 31 lei
Impactul capitalului uman asupra creșterii economice An apariție 2017
Nr. pagini 78
Format 17x24
Preț 18 lei
    Manuale școlare

Economie. Manual pentru clasa a IX-a, școala de arte și meserii An apariție 2004
Nr. pagini 96
Format 20x27
Preț 16 lei
Geografie. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 120
Format 20x27
Preț 23 lei
Măsurări electrice și electronice: teste pentru BAC și olimpiadele interdisciplinare tehnice, ediția a II-a An apariție 2003
Nr. pagini 232
Format 17x24
Preț 11 lei
Electronică digitală, școala profesională anul II An apariție 2001
Nr. pagini 136
Format 16,5x23,5
Preț 7 lei
    În curs de epuizare

Economie globală An apariție 2016
Nr. pagini 300
Format 19x25,5
Preț 85 lei
Managementul proprietății imobiliare An apariție 2013
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 35 lei
Cercetări operaționale pentru optimizarea deciziilor economice An apariție 2004
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 18 lei
Managementul afacerilor în economia digitală An apariție 2009
Nr. pagini 254
Format 20x29
Preț 40 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice