Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Strategii de marketing în turism, ediția a doua revizuită și adăugită
Strategii de marketing în turism, ediția a doua revizuită și adăugită
Preț 35 lei
Adaugă
ISBN 973-709-069-1
An apariție 2004
Nr. de pagini 256
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     Lucrarea și-a propus printr-o abordare metodică și graduală să surprindă, să analizeze și să traseze direcțiile de dezvoltare a acelor elemente ce conferă specificitate planificării de marketing în turism, și are ca sarcină principală stabilirea obiectivelor și elaborarea strategiilor necesare atingerii lor. Fără a sublinia în mod expres, prin titluri și subtitluri, elementele de specificitate, acestea se regăsesc pe întreg parcursul lucrării. Fie că este vorba de prospectarea pieței turistice, de elaborarea strategiei de marketing a întreprinderii de turism sau de folosirea instrumentarului în alcătuirea mixului de marketing, elementele specifice fac obiectul unei analize, diagnoze și prognoze analitice.

     Pe întreg parcursul lucrării s-a încercat surprinderea, ordonarea și dezvoltarea particularităților marketingului turistic, particularități ce pornesc de la mecanismele formării nevoii pentru prestația turistică, se continuă în formele de manifestare a cererii pe piața specifică și se materializează în pachetul de bunuri și servicii ce formează produsul turistic.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Piața turistică a României. Realități. Mecanisme. Tendințe, ediția a doua An apariție 2008
Nr. pagini 278
Format 17x24
Preț 59 lei
La Roumanie touristique An apariție 1999
Format 17x24
Preț 7 lei
Resurse turistice pe Terra An apariție 2000
Nr. pagini 344
Format 19x25,5
Preț 20 lei
Tehnici promoționale și specificul lor în turism An apariție 2007
Format 17x24
Preț 46 lei
    Manuale școlare

Limba și literatura română. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2006
Nr. pagini 216
Format 20x27
Preț 31 lei
Psihologie. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2004
Format 17x24
Preț 20 lei
Economie. Manual pentru clasa a IX-a, școala de arte și meserii An apariție 2004
Nr. pagini 96
Format 20x27
Preț 19 lei
Desen tehnic. Clasa a IX-a Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 23 lei
    În curs de epuizare

Marketing An apariție 1999
Nr. pagini 320
Format 17x24
Preț 10 lei
Evaluarea organizațiilor An apariție 2004
Format 17x24
Preț 20 lei
Management: studii de caz, exerciții, probleme, teste, Grile de evaluare An apariție 2005
Nr. pagini 256
Format 14x20
Preț 36 lei
Poluarea și protecția mediului An apariție 2008
Nr. pagini 208
Format 17x24
Preț 29 lei
    În pregătire

Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Emergența afacerilor verzi prin activarea potențialului uman An apariție 2018
Nr. pagini 168
Format 17x24    
Metode și practici actuariale utilizate în sistemul protecției sociale An apariție 2013
Format 14x20    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice