Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Strategii de marketing în turism, ediția a doua revizuită și adăugită
Strategii de marketing în turism, ediția a doua revizuită și adăugită
Preț 35 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-069-1
An apariție 2004
Nr. de pagini 256
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     Lucrarea și-a propus printr-o abordare metodică și graduală să surprindă, să analizeze și să traseze direcțiile de dezvoltare a acelor elemente ce conferă specificitate planificării de marketing în turism, și are ca sarcină principală stabilirea obiectivelor și elaborarea strategiilor necesare atingerii lor. Fără a sublinia în mod expres, prin titluri și subtitluri, elementele de specificitate, acestea se regăsesc pe întreg parcursul lucrării. Fie că este vorba de prospectarea pieței turistice, de elaborarea strategiei de marketing a întreprinderii de turism sau de folosirea instrumentarului în alcătuirea mixului de marketing, elementele specifice fac obiectul unei analize, diagnoze și prognoze analitice.

     Pe întreg parcursul lucrării s-a încercat surprinderea, ordonarea și dezvoltarea particularităților marketingului turistic, particularități ce pornesc de la mecanismele formării nevoii pentru prestația turistică, se continuă în formele de manifestare a cererii pe piața specifică și se materializează în pachetul de bunuri și servicii ce formează produsul turistic.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

La Roumanie touristique An apariție 1999
Format 17x24
Preț 7 lei
Piața turistică a României. Realități. Mecanisme. Tendințe, ediția a doua An apariție 2008
Nr. pagini 278
Format 17x24
Preț 59 lei
Resurse turistice pe Terra An apariție 2000
Nr. pagini 344
Format 19x25,5
Preț 20 lei
Planificarea de marketing în turism. Concepte și aplicații An apariție 2005
Nr. pagini 168
Format 17x24
Preț 15 lei
    Recomandări

Campioană din neant An apariție 2013
Nr. pagini 266
Format 14x20
Preț 10 lei
Pachet: Fotbalul românesc An apariție 2014
Nr. pagini 1814
Format 14x20
Preț vechi 80 lei
Preț nou 40 lei
Management financiar-contabil în instituțiile publice de educație academică An apariție 2016
Nr. pagini 356
Format 17x24
Preț 42 lei
Analiza și evaluarea întreprinderii An apariție 2015
Nr. pagini 98
Format 17x24
Preț 20 lei
    În curs de epuizare

Control de gestiune An apariție 2000
Format 17x24
Preț 20 lei
Managementul performanței An apariție 2006
Format 17x24
Preț 25 lei
Analiza economică și financiară a activității întreprinderii. De la intuiție la știință, volumul 2 (ediția a doua) An apariție 2015
Nr. pagini 292
Format 17x24
Preț 35 lei
Managementul excelenței organizaționale în întreprinderile mici și mijlocii An apariție 2011
Nr. pagini 255
Format 17x24
Preț 39 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice