Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Strategii de marketing în turism - Ediția a doua revizuită și adăugită
Strategii de marketing în turism - Ediția a doua revizuită și adăugită
Preț vechi 49 lei
Preț nou 35 lei
Adaugă
ISBN 973-709-069-1
An apariție 2004
Nr. de pagini 256
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     Lucrarea și-a propus printr-o abordare metodică și graduală să surprindă, să analizeze și să traseze direcțiile de dezvoltare a acelor elemente ce conferă specificitate planificării de marketing în turism, și are ca sarcină principală stabilirea obiectivelor și elaborarea strategiilor necesare atingerii lor. Fără a sublinia în mod expres, prin titluri și subtitluri, elementele de specificitate, acestea se regăsesc pe întreg parcursul lucrării. Fie că este vorba de prospectarea pieței turistice, de elaborarea strategiei de marketing a întreprinderii de turism sau de folosirea instrumentarului în alcătuirea mixului de marketing, elementele specifice fac obiectul unei analize, diagnoze și prognoze analitice.

     Pe întreg parcursul lucrării s-a încercat surprinderea, ordonarea și dezvoltarea particularităților marketingului turistic, particularități ce pornesc de la mecanismele formării nevoii pentru prestația turistică, se continuă în formele de manifestare a cererii pe piața specifică și se materializează în pachetul de bunuri și servicii ce formează produsul turistic.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Resurse turistice pe Terra An apariție 2000
Nr. pagini 344
Format 19x25,5
Preț vechi 28 lei
Preț nou 20 lei
Planificarea de marketing in turism. Concepte si aplicatii An apariție 2005
Nr. pagini 168
Format 17x24
Preț vechi 21 lei
Preț nou 15 lei
Piața turistică a României. Realități. Mecanisme. Tendințe, ediția a doua An apariție 2008
Nr. pagini 278
Format 17x24
Preț vechi 71 lei
Preț nou 59 lei
    În curs de epuizare

Unirea si independenta in gandirea economica romaneasca An apariție 1998
Nr. pagini 180
Format 17x24
Preț vechi 6 lei
Preț nou 4 lei
Marketing ecologic. Etica verde a productiei si consumului An apariție 2006
Nr. pagini 240
Format 14x20
Preț vechi 31 lei
Preț nou 22 lei
Marketing. Ediția a doua An apariție 2004
Nr. pagini 328
Format 17x24
Preț vechi 27 lei
Preț nou 19 lei
Pericolul subdezvoltarii. Vol. I - Decalaje economice interjudețene An apariție 2000
Nr. pagini 226
Format 17x24
Preț vechi 10 lei
Preț nou 7 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice