Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Strategii de marketing în turism, ediția a doua revizuită și adăugită
Strategii de marketing în turism, ediția a doua revizuită și adăugită
Preț 35 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-069-1
An apariție 2004
Nr. de pagini 256
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     Lucrarea și-a propus printr-o abordare metodică și graduală să surprindă, să analizeze și să traseze direcțiile de dezvoltare a acelor elemente ce conferă specificitate planificării de marketing în turism, și are ca sarcină principală stabilirea obiectivelor și elaborarea strategiilor necesare atingerii lor. Fără a sublinia în mod expres, prin titluri și subtitluri, elementele de specificitate, acestea se regăsesc pe întreg parcursul lucrării. Fie că este vorba de prospectarea pieței turistice, de elaborarea strategiei de marketing a întreprinderii de turism sau de folosirea instrumentarului în alcătuirea mixului de marketing, elementele specifice fac obiectul unei analize, diagnoze și prognoze analitice.

     Pe întreg parcursul lucrării s-a încercat surprinderea, ordonarea și dezvoltarea particularităților marketingului turistic, particularități ce pornesc de la mecanismele formării nevoii pentru prestația turistică, se continuă în formele de manifestare a cererii pe piața specifică și se materializează în pachetul de bunuri și servicii ce formează produsul turistic.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

La Roumanie touristique An apariție 1999
Format 17x24
Preț 7 lei
Tehnici promoționale și specificul lor în turism An apariție 2007
Format 17x24
Preț 46 lei
Resurse turistice pe Terra An apariție 2000
Nr. pagini 344
Format 19x25,5
Preț 20 lei
Planificarea de marketing în turism. Concepte și aplicații An apariție 2005
Nr. pagini 168
Format 17x24
Preț 15 lei
    În curs de epuizare

Economia în Principatele Române 1829-1866 An apariție 2001
Nr. pagini 176
Format 14x20
Preț 10 lei
Introducere în administrația publică An apariție 2000
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 11 lei
Provocările comerțului exterior. România – țară membră a Uniunii Europene An apariție 2008
Nr. pagini 256
Format 14x20
Preț 12 lei
Falimentul: radiografie și predicție An apariție 2002
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 10 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice