Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Strategii de marketing în turism, ediția a doua revizuită și adăugită
Strategii de marketing în turism, ediția a doua revizuită și adăugită
Preț 35 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-069-1
An apariție 2004
Nr. de pagini 256
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     Lucrarea și-a propus printr-o abordare metodică și graduală să surprindă, să analizeze și să traseze direcțiile de dezvoltare a acelor elemente ce conferă specificitate planificării de marketing în turism, și are ca sarcină principală stabilirea obiectivelor și elaborarea strategiilor necesare atingerii lor. Fără a sublinia în mod expres, prin titluri și subtitluri, elementele de specificitate, acestea se regăsesc pe întreg parcursul lucrării. Fie că este vorba de prospectarea pieței turistice, de elaborarea strategiei de marketing a întreprinderii de turism sau de folosirea instrumentarului în alcătuirea mixului de marketing, elementele specifice fac obiectul unei analize, diagnoze și prognoze analitice.

     Pe întreg parcursul lucrării s-a încercat surprinderea, ordonarea și dezvoltarea particularităților marketingului turistic, particularități ce pornesc de la mecanismele formării nevoii pentru prestația turistică, se continuă în formele de manifestare a cererii pe piața specifică și se materializează în pachetul de bunuri și servicii ce formează produsul turistic.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Turismul și dezvoltarea durabilă: realități, provocări, oportunități An apariție 2013
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 30 lei
Resurse turistice pe Terra An apariție 2000
Nr. pagini 344
Format 19x25,5
Preț 20 lei
Implicațiile noilor tehnologii informaționale în creșterea competitivității turistice An apariție 2019
Nr. pagini 404
Format 17x24
Preț 58 lei
Piața turistică a României. Realități. Mecanisme. Tendințe, ediția a doua An apariție 2008
Nr. pagini 278
Format 17x24
Preț 59 lei
    Manuale școlare

Caiet de matematică. Clasa a IV-a An apariție 2004
Nr. pagini 136
Format 20x29
Preț 16 lei
Biologie animală - clasa a VI-a An apariție 2007
Nr. pagini 96
Format 17x24
Preț 19 lei
Desen tehnic. Clasa a IX-a Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 23 lei
Educație tehnologică. Caietul elevului, clasa a VII-a. Limbaj grafic, tehnologii și materiale metalice, transporturi An apariție 2000
Nr. pagini 120
Format 17x24
Preț 6 lei
    În curs de epuizare

Globalizarea: speranțe și deziluzii An apariție 2003
Nr. pagini 448
Format 17x24
Preț 35 lei
Previziune și orientare economică An apariție 1998
Nr. pagini 248
Format 17x24
Preț 7 lei
Economia României în complexitatea integrării An apariție 2009
Nr. pagini 584
Format 17x24
Preț 68 lei
Gestiunea capitalurilor întreprinderii: optimizarea structurii financiare An apariție 2006
Nr. pagini 344
Format 17x24
Preț 25 lei
    În pregătire

Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Metode și practici actuariale utilizate în sistemul protecției sociale An apariție 2013
Format 14x20    
Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Mina de aur Format 17x24    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice