Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția a II-a
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția a II-a
Preț 48 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-418-6
An apariție 2009
Nr. de pagini 392
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     Sistemul marketingului internațional reprezintă o abordare modernă, subsumată necesității îmbunătățirii eficacității întregului marketing destinat piețelor internaționale. Mediul internațional face obiectul a două capitole în care sunt tratate conceptele, conținutul, structura și problemele specifice ale macromediului și ale pieței, inclusiv prin prisma identificării clienților prin segmentare. Cercetarea de marketing internațional este axată pe procese și metode specifice.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Comerțul exterior. Finanțare și analiză financiar-bancară An apariție 1999
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 5 lei
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția I An apariție 2005
Format 17x24
Preț 27 lei
Marketing antreprenorial pe înțelesul tuturor An apariție 2018
Nr. pagini 78
Format 14x20
Preț 17 lei
Dicționar de marketing An apariție 2020
Nr. pagini 156
Format 17x24
Preț 35 lei
    În curs de epuizare

eActivitățile în societatea informațională An apariție 2002
Nr. pagini 272
Format 19x25,5
Preț 9 lei
Știinta administrației An apariție 2005
Nr. pagini 276
Format 14x20
Preț 11 lei
Management strategic An apariție 2004
Nr. pagini 328
Format 17x24
Preț 43 lei
Ierarhia în managementul sistemelor economice An apariție 2003
Nr. pagini 216
Format 14x20
Preț 11 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice