Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția a II-a
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția a II-a
Preț 48 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-418-6
An apariție 2009
Nr. de pagini 392
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     Sistemul marketingului internațional reprezintă o abordare modernă, subsumată necesității îmbunătățirii eficacității întregului marketing destinat piețelor internaționale. Mediul internațional face obiectul a două capitole în care sunt tratate conceptele, conținutul, structura și problemele specifice ale macromediului și ale pieței, inclusiv prin prisma identificării clienților prin segmentare. Cercetarea de marketing internațional este axată pe procese și metode specifice.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Comerțul internațional An apariție 2007
Nr. pagini 232
Format 14x20
Preț 27 lei
Prețuri, echilibru concurential și bunăstare socială An apariție 2001
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 15 lei
Decizia strategică în comerț exterior: dezvoltare durabilă, analiza eficienței economice, strategia de marketing, fundamentarea deciziilor An apariție 2003
Nr. pagini 172
Format 14x20
Preț 20 lei
Comerțul exterior. Finanțare și analiză financiar-bancară An apariție 1999
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 5 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice