Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția a II-a
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția a II-a
Preț 48 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-418-6
An apariție 2009
Nr. de pagini 392
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     Sistemul marketingului internațional reprezintă o abordare modernă, subsumată necesității îmbunătățirii eficacității întregului marketing destinat piețelor internaționale. Mediul internațional face obiectul a două capitole în care sunt tratate conceptele, conținutul, structura și problemele specifice ale macromediului și ale pieței, inclusiv prin prisma identificării clienților prin segmentare. Cercetarea de marketing internațional este axată pe procese și metode specifice.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Marketing financiar - monetar An apariție 2012
Nr. pagini 296
Format 17x24
Preț 37 lei
Comerțul exterior al României în contextul integrării europene An apariție 2009
Nr. pagini 284
Format 17x24
Preț 36 lei
Comerțul exterior. Finanțare și analiză financiar-bancară An apariție 1999
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 5 lei
Tipuri de piețe și modalități de formare a prețului An apariție 2013
Nr. pagini 120
Format 14x20
Preț 17 lei
    Recomandări

Economic balance of ROMANIA at one hundred years An apariție 2018
Nr. pagini 400
Format 17x24
Preț 55 lei
Implicațiile noilor tehnologii informaționale în creșterea competitivității turistice An apariție 2019
Nr. pagini 404
Format 17x24
Preț 58 lei
Cercetări de marketing An apariție 2019
Nr. pagini 222
Format 20x27
Preț 85 lei
Politici de marketing în afaceri An apariție 2019
Nr. pagini 222
Format 17x24
Preț 40 lei
    În curs de epuizare

Produse și servicii bancare An apariție 2015
Nr. pagini 184
Format 17x24
Preț 38 lei
Theoretical and Applied Economics (Economie Teoretică și Aplicată) nr. 4 - 2016 An apariție 2016
Nr. pagini 342
Format 17x24
Preț 100 lei
Sistemul conturilor naționale An apariție 2005
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 32 lei
Managementul riscului cu produse financiare derivate An apariție 2009
Nr. pagini 232
Format 17x24
Preț 50 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice